2021-05-09, 19:54
  #5281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Varför tror du man väljer att snacka om just Johannas utseende? För hon beter sig som en idiot och en bortskämd snorunge. Då börjar man fokusera på utseendet också. Helt normalt.

Hon tål inte att Joanna sätter henne på plats. Hon fattar inte varför utan tycker Joanna bara är otrevlig för hon öppnar munnen och säger ifrån framför alla.

Så man börjar prata om folks utseende så att man hamnar på samma nivå som personen, om inte under personens nivå. Okej då vet jag. Det är ju snarare ni som är snorungar, sånt där höll man ju på med på högstadiet. Väx upp.
__________________
Senast redigerad av chaga 2021-05-09 kl. 19:59.
2021-05-09, 19:56
  #5282
Medlem
ola-hammastroms avatar
.
__________________
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-09 kl. 20:22.
2021-05-09, 19:57
  #5283
Medlem
Vart fan e modsen.. mycket lite tal om Robinson bara jävla massa små glins tjafs..
2021-05-09, 20:06
  #5284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Så man börjar prata om folks utseende så att man hamnar på samma nivå som personen, om inte under personens nivå. Okej då vet jag. Det är ju snarare ni som är snorungar, sånt där höll man ju på med på högstadiet. Väx upp.

Vilka är "ni"? Jag förklarade varför folk pratar om hennes utseende. Skrev jag något om hennes utseende?

Du verkar inte heller ha sett hur hon behandlar folk i programmet. Hon är per definition en äkta mobbare, narcissist, någon som konstant vill hävda sig och som aldrig kan ha fel. Noll ödmjukhet.

Hon snackar hela tiden om vilka som "inte är förtjänar att vinna". It's a game. Den som vinner har väl antagligen förtjänat? Vad är det för argument att inte "förtjäna" att vinna om man inte fuskat?
2021-05-09, 20:10
  #5285
Medlem
Crapmagics avatar
Reinfeldt i bikini, hon visar att könsbyte inte behövs, förolämpar snygg-slyne-Tova

Angående Tova, klart att man har rätt att ljuga om sin ålder när man är trans-gender
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-09 kl. 20:21.
2021-05-09, 20:15
  #5286
Medlem
Jag är så sjukt less på att prat om Wrenkler. Åh, så synd om Wrenkler. Buuu huu. Nej, det var inte alls synd om Wrenkler. Han anmälde sig till Robinson. Alla vet vad Robinson går ut på. Pallar man det inte så hoppar man av. Ingen är gisslan där. Blir man inte utröstad så går man till produktionen och säger "jag hoppar av, ta mig härifrån nu, tack". Vad är problemet????? Jäkla barnrumpa med offerkofta. Robinson går ut på att pakta och att hjälpa till med boende och mat. (Därav att Olivia borde bli utröstad, man ser henne aldrig göra nåt vettigt. Mest bara sitta och gnälla.)
2021-05-09, 20:20
  #5287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Jag är så sjukt less på att prat om Wrenkler. Åh, så synd om Wrenkler. Buuu huu. Nej, det var inte alls synd om Wrenkler. Han anmälde sig till Robinson. Alla vet vad Robinson går ut på. Pallar man det inte så hoppar man av. Ingen är gisslan där. Blir man inte utröstad så går man till produktionen och säger "jag hoppar av, ta mig härifrån nu, tack". Vad är problemet????? Jäkla barnrumpa med offerkofta. Robinson går ut på att pakta och att hjälpa till med boende och mat. (Därav att Olivia borde bli utröstad, man ser henne aldrig göra nåt vettigt. Mest bara sitta och gnälla.)
Paktande fungerar i exempelvis amerikanska Survivor. Inte i TV4, där produktionen bestämmer allt.
2021-05-09, 20:21
  #5288
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Jag är så sjukt less på att prat om Wrenkler. Åh, så synd om Wrenkler. Buuu huu. Nej, det var inte alls synd om Wrenkler. Han anmälde sig till Robinson. Alla vet vad Robinson går ut på. Pallar man det inte så hoppar man av. Ingen är gisslan där. Blir man inte utröstad så går man till produktionen och säger "jag hoppar av, ta mig härifrån nu, tack". Vad är problemet????? Jäkla barnrumpa med offerkofta. Robinson går ut på att pakta och att hjälpa till med boende och mat. (Därav att Olivia borde bli utröstad, man ser henne aldrig göra nåt vettigt. Mest bara sitta och gnälla.)

Sant!
Kollat en del på hans youtube och hans medverkan i den där podden. Det är mycket offerkofta på honom, samtidigt som han har börjat kalla sig själv för "kingen". Sen säger han jävligt skumma saker också som får honom att framstå som sjukt jävla iskall. Jag tycker inte riktigt det matchar med hans offerkofta så bra. Gäller att vara lite ödmjuk också om man ska ta hans "utsatthet" seriöst
__________________
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-09 kl. 20:26.
2021-05-09, 20:21
  #5289
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Jag är så sjukt less på att prat om Wrenkler. Åh, så synd om Wrenkler. Buuu huu. Nej, det var inte alls synd om Wrenkler. Han anmälde sig till Robinson. Alla vet vad Robinson går ut på. Pallar man det inte så hoppar man av. Ingen är gisslan där. Blir man inte utröstad så går man till produktionen och säger "jag hoppar av, ta mig härifrån nu, tack". Vad är problemet????? Jäkla barnrumpa med offerkofta. Robinson går ut på att pakta och att hjälpa till med boende och mat. (Därav att Olivia borde bli utröstad, man ser henne aldrig göra nåt vettigt. Mest bara sitta och gnälla.)


Av det som visats i programmet så har Olivia faktiskt varit den som suttit på huk vid kokkärlet och lagat maten sedan sammanslagningen (även Johanna jobbar på flitigt där). Tycker starkt om Oliva. Hon är sig själv och är inte rädd för att säga vad hon tycker. Sätter ofta hycklarna på plats. Även duktig på tävlingar.
2021-05-09, 20:22
  #5290
Medlem
IQpizzasallads avatar
"Alex ska ut, Alex måste ut, vad som helst bara inte Alex vinner...". jävla tjat på dom....
2021-05-09, 20:28
  #5291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
[/u]

Av det som visats i programmet så har Olivia faktiskt varit den som suttit på huk vid kokkärlet och lagat maten sedan sammanslagningen (även Johanna jobbar på flitigt där). Tycker starkt om Oliva. Hon är sig själv och är inte rädd för att säga vad hon tycker. Sätter ofta hycklarna på plats. Även duktig på tävlingar.
Håller helt med. Utöver byggandet, så har hon tillhört de mest aktiva samt är ganska bra på tävlingar.
2021-05-09, 20:31
  #5292
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Sant!
Kollat en del på hans youtube och hans medverkan i den där podden. Det är mycket offerkofta på honom,

Wrenkler är en kunglig karaktär, inget snack om det, men han får helt och hållet skylla sig själv för hur hans resa tog slut. La Familia må ha spelat fulspel, men söker man till Robinson får man räkna med sådant. Otroligt naivt att söka till ett reality-program utan att göra research inför sin medverkan. Nästan rent utav idiotiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in