2021-05-08, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag tycker att det är förvånansvärt att han fått en kvinna överhuvudtaget, och det handlar inte om att han är en excentrisk figur. Många människor är excentriska. Jag är själv en udda fågel men i rätt sammanhang så kan det bli en styrka snarare än en svaghet. I Sviddes fall (och i Magmys-Mickes) paras excentrismen ihop med ett troligt förståndshandikapp.

Ja, jag lutar åt att Svidde inte bara befinner sig på den lägre delen av det normala IQ-spannet utan att han faktiskt är särskolematerial. Han är remarkabelt korkad. Det konstanta supandet gör heller inga underverk för intelligensen. Det märktes inte så tydligt tidigare när han lät sådana som Hoffa sköta snacket eller när han gjorde sina "chellenges" och hade ett tydligt manus att följa. Hans livesändningar avslöjar dock obarmhärtigt att killen är en idiot. Och troligen också lindrigt förståndshandikappad. Inte på LSS-nivå, dock. Att bo i en avfolkningsbygd i Värmland har nog också hjälpt till, han hade nog stuckit ut mer i ett storstadsområde än vad han gör i lilla "Hagfösh" där var och varannan person är lite eljest. Dessutom verkar han vara plikttrogen och arbetssam och det har nog också hjälpt till att hålla skenet av någorlunda normalitet uppe. Men som sagt, jag skulle inte förvånas om han har någon slags särskolebakgrund. Problem med inlärning, stödperson på skolan, nåt sånt.
Japp du säger det själv. Särskoleelev som du är. Grattis hoppas du fått hjälp.
2021-05-08, 18:09
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sviddebars
Jag har aldrig slagit Pia . Slut
SVIDDE FOR PRESIDENT. Bra och trevlig på alla håll och sätt.
2021-05-09, 10:52
Avslutad
Humor i Svidde-lajven igår. Ner-tummarna rasade in, över hundra stycken, och det trollades vilt i chatten. I takt med att Svidde blev allt fullare gick han från att självsäkert säga att tummarna ner inte spelade någon roll till att uppmana alla att tumma upp för att "motarbeta trollen".

Det var rena magmysliven, fast med en annan kort och småfet liten pellejöns framför kameran som i likhet med Micke blev allt skurigare ju längre kvällen led.

Mitt i alltihop tappade Svidde mobiltelefonen som han spelade in liven med rakt ner i golvet. Det small som ett pistolskott. Också roligt när han vid ett tillfälle varit iväg och pinkat och upphetsat viskar till Pia bakom kameran att han "måste tjän´ mer pängar, jag har fått in nästan fämhundra spänn ikväll" på Swishdonationer. Pia hyschar honom högt och ljudligt. Han tigger donationer hela tiden, genom hela liven. I början hette det att donationerna skulle gå till att utveckla kanalen men efterhand som promillen tilltog kröp det fram att kvällens donationer skulle gå till att köpa sprit till nästa helg. Svidde super alltså gratis, på "sponsorernas" bekostnad. Det är borderline Håkan Bergmark på det beteendet.

Avslutningsvis när han avslöjar att han måste avsluta liven eftersom han har druckit upp all alkohol han har i huset så återkommer han till trollen. Nu har Pia plötsligt en kusin som är "länspolismästare i Hagfösch", så han har "snuten på sin sida". Idioten sitter alltså i sin fyllelive och hotar med polis för att människor tummar ner hans lördagsspektakel.

Han är bannemig Micke 2.0.
2021-05-09, 12:42
Medlem
Vilken typ av människor är det egentligen som donerar pengar till såna här sorgliga filurer? "Janne Kääntä" verkar ju vara ett inbitet och hängivet fan av samtliga degenererade "jotubers", Svidde, Hoffa, Värmlands Fetknoppfamilj osv. Ser även en "Emil Sjödahl" som verkar ha Svidde som idol. Ensamma människor med alkoholproblem som känner gemenskap när dom skålar hejvilt bakom skärmarna och känner sig som en del av en liten click människor med samma "tåga"?

Att dom swishar till att någon ska få supa gratis är ju helt befängt och rentav lite sorgligt.
Hur kan man se Svidde som något nice? Degenererat nåt djävulskt.
2021-05-09, 16:43
Medlem
erpers avatar
Hoffa har sagt upp bekantskapen med Svidde kan man läsa på Hoffas Instagram idag.
2021-05-09, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Hoffa har sagt upp bekantskapen med Svidde kan man läsa på Hoffas Instagram idag.
Det är knappt två veckor sedan jag skrev följande:

Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Känns som att det här är sista gången Hoffa och Svidde gör något ihop. Tittade på delar av fredagsliven och Hoffa verkade mäkta trött på honom. Svidde kommer nog att fasas ut från "gemenskapen" framöver, alternativt kommer Hoffa att fasa ut sig själv i riktning mot sina nya kompisar från den engelska chilikanalen.
Jag vill ogärna tuta i mitt eget horn men Svidde har gått från att vara en clown till att bli en belastning. Hoffa tar avstånd och med honom kommer precis ALLA i Sviddes bekantskapskrets att ta avstånd. Frågan är om ens Värmlands Fläskmongon kommer att ringa Svidde nästa gång det är roadtrip?
2021-05-09, 19:36
Medlem
Citat:

Kan du ta printscreen på det för Hoffa har blockerat mig, jag kan inte se hans Instagram haha 🤣
2021-05-09, 20:04
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Kan du ta printscreen på det för Hoffa har blockerat mig, jag kan inte se hans Instagram haha 🤣
https://imgur.com/a/EhUaQVk
2021-05-09, 20:14
Medlem
Citat:
Oj, måste ha varit en jobbig söndag med svår ångest över allt dumt han gjorde och sa igår kväll !
Undrar om det blir nån mer Livesändning nästa helg ? Han skulle ju köpa mer sprit för swishpengarna som kommer in lovade han igår..
2021-05-09, 20:27
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Det var som faen!
2021-05-09, 21:02
Medlem
Svidde är garanterat i upplösningstillstånd nu.

Bakisångest plus att Hoffa lämnat honom! Hoffa var ju ONEKLIGEN hans livs största idol.. Han var ju eld & lågor och fick nån glans I ögonen då han pratade med och om Hoffa. Han gjorde ju en födelsedagshälsning video till Hoffa och sa i den att Hoffa var hans bästa vän.

Starstruck kallas det va?

Ja, kan det tänkas komma nåt angående detta i en kommande video? Eller något inlägg på nån av hans sidor? Från Sviddes håll alltså.
Tänker mig nåt klipp där han gråter ut? Jag tror det kan vara fullt möjligt faktiskt..

Vad kommer Svidde göra med sina Hoffa tröjor? Klippa till disktrasor eller rama in? Blir Svidde arg och rasande eller bryter ihop och gråter? Frågorna är många.

Alla som följt Svidde har ju solklart märkt hur stort fan han är av Hoffa. Eld&lågor.
Detta kan mycket väl vara det sista vi ser av Svidde. Han kan komma att lägga ned Jotob efter detta besked..

Vad ska Janne Kääntä säga om detta? Emil Sjödahl? Hur kommer dom att stötta Svidde? Generösa swishdonationer?

Ja, herre min skapare..
2021-05-09, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Svidde är garanterat i upplösningstillstånd nu.

Bakisångest plus att Hoffa lämnat honom! Hoffa var ju ONEKLIGEN hans livs största idol.. Han var ju eld & lågor och fick nån glans I ögonen då han pratade med och om Hoffa. Han gjorde ju en födelsedagshälsning video till Hoffa och sa i den att Hoffa var hans bästa vän.

Starstruck kallas det va?

Ja, kan det tänkas komma nåt angående detta i en kommande video? Eller något inlägg på nån av hans sidor? Från Sviddes håll alltså.
Tänker mig nåt klipp där han gråter ut? Jag tror det kan vara fullt möjligt faktiskt..

Vad kommer Svidde göra med sina Hoffa tröjor? Klippa till disktrasor eller rama in? Blir Svidde arg och rasande eller bryter ihop och gråter? Frågorna är många.

Alla som följt Svidde har ju solklart märkt hur stort fan han är av Hoffa. Eld&lågor.
Detta kan mycket väl vara det sista vi ser av Svidde. Han kan komma att lägga ned Jotob efter detta besked..

Vad ska Janne Kääntä säga om detta? Emil Sjödahl? Hur kommer dom att stötta Svidde? Generösa swishdonationer?

Ja, herre min skapare..

Jag tror på en wake up call. Kommer inse han varit idiot och förbättra sig. Kanske inte som det varit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in