2021-04-22, 09:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Hur många gånger upprepade han att han "Inte slagit Pia"

Han skulle bli spöad blodig av far och bror sin om det hände.
Sen stack pia in skallen och då sa Svidde
"du hade kastat ut mig direkt eller hur"

Hon verkar rejält less på han och hans youtube "karriär"
Vad tror ni han väljer mellan om hon ställer ett ultimatum?

Youtuben eller kärringa
Jag tycker att det är förvånansvärt att han fått en kvinna överhuvudtaget, och det handlar inte om att han är en excentrisk figur. Många människor är excentriska. Jag är själv en udda fågel men i rätt sammanhang så kan det bli en styrka snarare än en svaghet. I Sviddes fall (och i Magmys-Mickes) paras excentrismen ihop med ett troligt förståndshandikapp.

Ja, jag lutar åt att Svidde inte bara befinner sig på den lägre delen av det normala IQ-spannet utan att han faktiskt är särskolematerial. Han är remarkabelt korkad. Det konstanta supandet gör heller inga underverk för intelligensen. Det märktes inte så tydligt tidigare när han lät sådana som Hoffa sköta snacket eller när han gjorde sina "chellenges" och hade ett tydligt manus att följa. Hans livesändningar avslöjar dock obarmhärtigt att killen är en idiot. Och troligen också lindrigt förståndshandikappad. Inte på LSS-nivå, dock. Att bo i en avfolkningsbygd i Värmland har nog också hjälpt till, han hade nog stuckit ut mer i ett storstadsområde än vad han gör i lilla "Hagfösh" där var och varannan person är lite eljest. Dessutom verkar han vara plikttrogen och arbetssam och det har nog också hjälpt till att hålla skenet av någorlunda normalitet uppe. Men som sagt, jag skulle inte förvånas om han har någon slags särskolebakgrund. Problem med inlärning, stödperson på skolan, nåt sånt.
2021-04-23, 17:40
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag tycker att det är förvånansvärt att han fått en kvinna överhuvudtaget, och det handlar inte om att han är en excentrisk figur. Många människor är excentriska. Jag är själv en udda fågel men i rätt sammanhang så kan det bli en styrka snarare än en svaghet. I Sviddes fall (och i Magmys-Mickes) paras excentrismen ihop med ett troligt förståndshandikapp.

Ja, jag lutar åt att Svidde inte bara befinner sig på den lägre delen av det normala IQ-spannet utan att han faktiskt är särskolematerial. Han är remarkabelt korkad. Det konstanta supandet gör heller inga underverk för intelligensen. Det märktes inte så tydligt tidigare när han lät sådana som Hoffa sköta snacket eller när han gjorde sina "chellenges" och hade ett tydligt manus att följa. Hans livesändningar avslöjar dock obarmhärtigt att killen är en idiot. Och troligen också lindrigt förståndshandikappad. Inte på LSS-nivå, dock. Att bo i en avfolkningsbygd i Värmland har nog också hjälpt till, han hade nog stuckit ut mer i ett storstadsområde än vad han gör i lilla "Hagfösh" där var och varannan person är lite eljest. Dessutom verkar han vara plikttrogen och arbetssam och det har nog också hjälpt till att hålla skenet av någorlunda normalitet uppe. Men som sagt, jag skulle inte förvånas om han har någon slags särskolebakgrund. Problem med inlärning, stödperson på skolan, nåt sånt.
Ser man på gamla videos så ser han ut som ha en diagnos och något är det ju men svårt att tro att han skulle vara våldsam. Men man vet ju aldrig, en som går från alltid vara rolig och trevlig på fyllan till att bli kaxig, otrevlig och tyken på fyllan så ringer alla varnings klockor att det är väldigt fel, och man ser tydligt att innan han tar första ölen att han är darrig så det har gått för långt med ölandet redan, han är ju inte så gammal och om 5 år så sitter han på en parkbänk och inte äger något om han inte tar tag i detta.
2021-04-23, 20:26
Medlem
Synd att inte klippet på en snorfull Svidde som härjar om att Sverige är svenskarnas land finns kvar på tuben. Dyngrak hängandes mot en polare och slöddrade om Sverige, Svidde i sitt esse.
2021-04-24, 00:20
Medlem
Pinig stämning på Hoffa-liven. Hoffa uppenbart nervös över att Svidde ska balla ur, ger honom vatten, tystar honom, läxar upp honom, och en Svidde med tilltagande grad av berusning som spiller öl och försöker överrösta alla.
2021-04-24, 10:43
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SADISTIK
Pinig stämning på Hoffa-liven. Hoffa uppenbart nervös över att Svidde ska balla ur, ger honom vatten, tystar honom, läxar upp honom, och en Svidde med tilltagande grad av berusning som spiller öl och försöker överrösta alla.

Haha gudars! När man fick upp ögonen för Svidde så anade man ju att det skulle sluta såhär. Kommer ju inte som någon megaöveraskning.

Tycker han verkar en riktigt osympatisk herre men tycker ändå att det finns något fint/kul i att en funktionsvarierad alkis hårdrockare lever jävel på tuben.
2021-04-25, 01:32
Medlem
Assmachines avatar
Väldigt konstigt att varken Svidde, Hoffa eller mongofamiljen från Värmlands Utmaningar har gjort en enda uppdatering på youtube sen liven i fredags.
Har det redan blivit strul med Svidde?
2021-04-25, 01:43
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assmachine
Väldigt konstigt att varken Svidde, Hoffa eller mongofamiljen från Värmlands Utmaningar har gjort en enda uppdatering på youtube sen liven i fredags.
Har det redan blivit strul med Svidde?
Ja i fredags skulle dom göra en senare, tittar man på han den store ser det ut som han inte mår bra, sa inte mycket och blev blekare och blekare lördagen kom det inte ut varken live eller video så något har ju hänt. Svidde kanske välte kameran så hoffa fick utbrott eller något. Ska bli intressant och se vad dom säjjer.
2021-04-25, 06:06
Medlem
GonerStoners avatar
Jag kollade in liven och satan vad Svidde irriterade Hoffa.
.
Får väl se idag om det uppdateras något.
Svidde kanske fick en rejäl snefylla.
2021-04-25, 18:31
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Jag kollade in liven och satan vad Svidde irriterade Hoffa.
.
Får väl se idag om det uppdateras något.
Svidde kanske fick en rejäl snefylla.
Ja det hade varit intressant och se vad som hände efter liven.
2021-04-25, 22:10
Medlem
Ugh. Jag fick en känsla av att jag deltagit i en diskussion här som går ut på att häckla Svidde så jag ville skriva ett inlägg och ta avstånd från sånt. Jag ser inte ner på karln, tycker inte han är värdelös eller kass, tror inte han är eftersatt.
Men, jag tycker synd om honom då han uppenbart har problem med drickandet. Jag saknar gamla glada Svidde, fredagsbad, dubbeltummörsh och Värmlands-sightseeing och jag hade verkligen hoppats på en positiv omvandling efter hans vita månad och YouTubefrånvaro. Istället blev det tvärtemot, en än mer dekig och surmulen man som verkar befinna sig på gränsen hela tiden.

Jag hoppas han hamnar på rätsidan.
2021-04-25, 23:52
Avslutad
Känns som att det här är sista gången Hoffa och Svidde gör något ihop. Tittade på delar av fredagsliven och Hoffa verkade mäkta trött på honom. Svidde kommer nog att fasas ut från "gemenskapen" framöver, alternativt kommer Hoffa att fasa ut sig själv i riktning mot sina nya kompisar från den engelska chilikanalen.
2021-04-26, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Vad kan man säga annat än att arbetsskygg
Slår huvudet på spiken fullständigt angående svidde. bättre än så här kan han inte beskrivas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in