2019-08-05, 16:50
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Han kan som sagt inte vara riktigt riktig? Någon som känner till honom och vet om han har någon intellektuell funktionsnedsättning? Frågar inte för att vara taskig, utan det är en uppriktig fråga efter att ha sätt en del av hans klipp.

Undrar också om han fortfarande bor hemma eller om han har ett eget hus? Det verkar ju vara hans morsa som filmer honom på en del videos, typ när han sitter uppe i ett träd och dricker öl, haha!
Nja som jag fattat det så har han en mycket äldre flickvän? Eller vafan det nu är
2019-08-05, 20:32
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Nja som jag fattat det så har han en mycket äldre flickvän? Eller vafan det nu är

Haha, att det skulle kunna vara hans flickvän kändes inte riktigt som ett möjligt alternativ. Vet du hur mycket äldre hon är, på ett ungefär? Jag tyckte att rösten lät som om den kom ifrån en kvinna i åldern att hon skulle kunna ha varit denne Sviddes morsa.
2019-08-05, 21:25
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Haha, att det skulle kunna vara hans flickvän kändes inte riktigt som ett möjligt alternativ. Vet du hur mycket äldre hon är, på ett ungefär? Jag tyckte att rösten lät som om den kom ifrån en kvinna i åldern att hon skulle kunna ha varit denne Sviddes morsa.
Kollade på ratsit och hon som stod skriven på samma adress var 46 år tyckte jag de stod.
Så tveksamt om det är hans mamma ju?
2019-08-05, 21:38
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Kollade på ratsit och hon som stod skriven på samma adress var 46 år tyckte jag de stod.
Så tveksamt om det är hans mamma ju?

Hur gammal är Svidde då? Yngre 30-års åldern? Ser man på åldern så är det ju inte omöjigt att det är hans morsa, tonårsgraviditeter är väl inte så ovanligt i obygden.
2019-08-05, 21:51
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Hur gammal är Svidde då? Yngre 30-års åldern? Ser man på åldern så är det ju inte omöjigt att det är hans morsa, tonårsgraviditeter är väl inte så ovanligt i obygden.
Han är 32 tydligen, så är ju en skillnad på 14 år🤔
2019-08-05, 22:35
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Han är 32 tydligen, så är ju en skillnad på 14 år🤔

Har de samma efternamn? Har de det så är de ju, förmodligen, antingen gifta, mor och son eller släkt på annat sätt.
2019-08-05, 23:54
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Har de samma efternamn? Har de det så är de ju, förmodligen, antingen gifta, mor och son eller släkt på annat sätt.
Nope inte samma efternamn
2019-08-06, 00:34
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Nope inte samma efternamn

Okej. Han kanske har en 14 år äldre tanta som girlfriend då. Ett substitut för mammis.
2019-08-18, 07:13
Bannlyst
Vad i helvete stötte precis på den här karln och givetvis fanns det en tråd på flashback.
https://www.youtube.com/watch?v=pkKO5KeLzic

Jag får vibbarna att han kan ha lite svårt att ta hand om sig själv i nyktert tillstånd och hur fan går det då om han dricker sig full?

Well han skadar nog ingen så låt han dricka bärs.
2019-09-30, 06:54
Medlem
Avsiktarens avatar
Han har skägg och han gillar IPA-öl. Han är en hipster!
2019-10-27, 13:17
Medlem
Avsiktarens avatar
Han har inte lagt upp en video på en månad vad har hänt?

Såg att han har nyss lagt upp en ny video:

https://www.youtube.com/watch?v=3LZdccYddNE
Senast redigerad av Avsiktaren 2019-10-27 kl. 13:20.
2020-01-24, 19:50
Medlem
Internethuliganens avatar
Vilken livsnjutare, skumbad och screwdriver https://www.youtube.com/watch?v=QH9IE6x5hMs

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in