2021-03-18, 11:59
Medlem
Uppfattade honom som rätt osympatisk i sin programledarroll i Vem vet mest men privat verkar han ha rätt vettiga åsikter. Uppfattar att många här verkar avogt inställda till honom. Men min bild av honom förändrades efter att ha hört honom i diverse poddar, verkar inte alls speciellt pk.

Han lämnade förövrigt SVT efter att en idiot till programchef på SVT monterat ner ner Vem vet mest från fem dagar i veckan till en dag i veckan, med en halv miljon tittare varje dag.
Citera
2021-05-09, 19:22
Avslutad
Pratas om dick pics längre bak i tråden men vilka bevis finns det för det? Även om det säkert stämmer.

Hur försörjer han sig idag förresten, tjänar man så bra som radiopratare?

Jobbar hans fru?
Citera
2021-05-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Pratas om dick pics längre bak i tråden men vilka bevis finns det för det? Även om det säkert stämmer.

Jobbar hans fru?

Vet inte vad en radiopratare får i lön men han kan säker livnära sig på det. Men lönen är säkerligen inte i paritet med den han fick på TV4, de är kända för att slanta upp bra.

Med ålderns rätt tröttnade han på att pendla till Göteborg och värdesätter tiden hemma mer än pengar
Citera
2021-05-09, 20:33
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

Jobbar hans fru?
2019 var det ett reportage om henne i KARLSTAD KALLAR - podcasten när hon bodde i Karlstad.

Citat:
Jobbar som:
Ägare av Cut in Kitchen AB, Frisör, stylist, marknadsansvarig för Galleria Duvan och 15huset samt delägare av bolaget Gynkjolen AB (Me Covers.)
Vad hon gör idag har jag inte hittat, men antagligen som frisör och kanske ägare av en ny salong.
Citera
2021-07-07, 15:36
Medlem
Han är fruktansvärd som programledare på Star Fm. Älskar att höra sin egen röst. Pratar sönder låtar hela tiden. Jag byter kanal så fort jag hör hans röst.
Citera
2022-02-20, 14:20
Medlem
MrSokratess avatar
Fan vad snabbt han blev helt gråhårig.
Hajjade till när jag såg honom.
Kanske färgat håret innan.
(Intresseklubben kan anteckna)
Citera
2022-02-21, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whipmaster
Han är fruktansvärd som programledare på Star Fm. Älskar att höra sin egen röst. Pratar sönder låtar hela tiden. Jag byter kanal så fort jag hör hans röst.

Han är en narcissist av rang. Med grova ålderskomplex.
Citera
2022-02-21, 11:36
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Fan vad snabbt han blev helt gråhårig.
Hajjade till när jag såg honom.
Kanske färgat håret innan.
(Intresseklubben kan anteckna)

Såg honom när han var gäst i OS-studion och fick en smärre chock. Knappt grått hår ens, utan vitt. Hur längesen var det egentligen han gjorde "Vem vet mest?"

Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Han är en narcissist av rang. Med grova ålderskomplex.

Det faktum att han inte färgar håret talar dock emot det.
Citera
2022-02-22, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Såg honom när han var gäst i OS-studion och fick en smärre chock. Knappt grått hår ens, utan vitt. Hur längesen var det egentligen han gjorde "Vem vet mest?"

Det faktum att han inte färgar håret talar dock emot det.

Han har färgat året senaste 26 åren. Han har nu slutat med det det.

https://www.svenskdam.se/noje/rickard-olssons-hemlighet-ute-efter-26-ar-stora-utseendeforandringen/7916908
"Känns som dags att släppa fram det gråa, har ju färgat håret sedan jag var 28 år, då kom döden på besök för första gången"
Citera
2022-02-22, 06:46
Medlem
Citat:

https://www.svenskdam.se/noje/rickard-olssons-hemlighet-ute-efter-26-ar-stora-utseendeforandringen/7916908
"Känns som dags att släppa fram det gråa, har ju färgat håret sedan jag var 28 år, då kom döden på besök för första gången"

*håret
Citera
2022-02-22, 09:05
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Haha, tack. Den fåfänge j*veln
Citera
2022-02-22, 11:13
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:

Se där ja.
Tyckte väl att det gick lite väl snabbt.
På bilden i länken är det nog fortsatt färgat på ovandelen för nu (fem månader senare) är det helt gråvitt.
Tack för länken, nu kan jag gå vidare i livet.
Senast redigerad av MrSokrates 2022-02-22 kl. 11:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in