Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Ok hur skapade det alla konstigheter inder 35 år som kulminerade i det saklösa utpekande av SE?
Hade gm magiska krafter över ett stort antal människor inom polis med positioner i utredni gen och Underrättelsevärldens bakgård att driva villospår under 35 år?
TROR inte det.
Just detta faktum gör det här intressant. Om mordet hade lösts inom några veckor efter det hände hade varken du eller jag funderat över det här, speciellt inte 35 år senare.
Det kan inte uteslutas att det är en galenpanna ute och går på Sveavägen denna kväll,ser Palme skjuter och springer därifrån.
Han har en sagolik tur med flyktvägen och dessutom en mental förmåga att inte yttra ett ord för någon så länge han levde.
Jag tror inte på den teorin för att den är för omänsklig....men det har framkommit att udda typer har haft span på Palme och ett drivande Palmehat, så galenpannor fanns i huvudstaden.
Jag har aldrig framfört SE som en Palmemördare men det var ett namn som tyvärr var enkelt att ta till. Han var avliden och hade ingen familj att ta hänsyn till.
Den här utredningen hamnade snett från sekund 1 och motivbilden var omfattande vilket också de som framför desinformation utnyttjade.
Mordutredningen är så söndertröskad så att kommer sanningen fram tror få svenskar på den sanningen.
Många svenskar bryr sig inte länge och de som "älskade" Palme håller på att gå ur tiden.
Hur går dina teorier vem som är GM?