2021-05-09, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tror på det förhållandet. Tycker dom passar otroligt bra tillsammans och mest för att dom är så olika. Håller tummarna. Hon är kaxig och jättevacker. Han är snygg och påminner om en stor nalle.

Vad tänker du om distansen då ? Tror du Emelie skulle flytta till storstan? För att Dompa skulle flytta tror jag KNAPPAST 😂
2021-05-09, 18:34
Medlem
Städdag idag. Har någon sett Adrian eller Pedram deltagit?
2021-05-09, 18:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardosfansen skriver att Nardos är ledsen och utfryst och därför inte deltar. Ser inte att hon verkar ledsen precis?

Nardosfansen är viljelösa zombies som skyddar henne vad hon än gör...
Hon har "fryst ut" sig själv genom att köra silent treatment och bete sig illa mot folk. Klart som fan att folk tröttnar på att böna och be henne om förlåtelse. Hade inte stått ut tre dagar i samma hus som den människan.
2021-05-09, 18:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Han hade 28000 röster

Kan du visa bevis för ditt påstående tack? Länk eller dylikt.
2021-05-09, 18:37
Medlem
Nu får Nardos känna hur det känns när Adrian tror att någon är intresserad av honom sjukt hur mycket han skiter i henne nu och hennes små fans vill rösta kvar honom
2021-05-09, 18:39
Medlem
Vickan har lagt ut att hon blev utkastad för att hon är "en blattebrud" och att andra gjort värre saker. Så var det med den ursäkten
2021-05-09, 18:41
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vickan har lagt ut att hon blev utkastad för att hon är "en blattebrud" och att andra gjort värre saker. Så var det med den ursäkten

Hon är verkligen otrolig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Är det någon som sett Pedram lyfta något tyngre än 2 kg i gymmet den här säsongen?
Haha, nej Gamnacken orkar nog inte bära upp så mycket mer än så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Nu får Nardos känna hur det känns när Adrian tror att någon är intresserad av honom sjukt hur mycket han skiter i henne nu och hennes små fans vill rösta kvar honom

Han tror inte att Nardos är intresserad🤣 Men han tror att tittarna tror att han är det😉 Skillnad. Grejen är den hade han varit säker på att det bara är vänskap så hade han kört på som vanligt att han backar säger ganska mycket om att han är inte så säker själv . Nardos backar för Maddes skull.
2021-05-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker hon hade all rätt att vara ledsen med tanke på de fulvinklade frågorna hon fick av produktionen. Hon tror ju att hon framställs som ett monster utåt nu. Vore konstigt att INTE reagera med gråt. Och med tanke på hur hon ställt upp för alla så hade man ju hoppats att någon hade velat återgälda det men nej.. Menar du att i Big Brother så ska man inte bry sig om sina medmänniskor när de mår dåligt? Jag trodde det handlade om ett socialt samspel på ALLA plan.

Tycker bara att det räcker med tramset nu. Har läst om detta i flera inlägg nu. Hon har fått tröst och pepp av bl a Adrian flera gånger och det borde räcka nu.

Men eftersom det fungerade att få Adrian att ägna sig åt henne när hon var ledsen så är det väl en bra taktik att fortsätta vara ledsen och älta detta för att få han närmre sig igen.. (kvinnor hittar sin list hur fina de än är).

Tycker dessutom att andra har fått mer påhopp och behandlats lite värre än lilla fröken, men då är det inte ok att bli lite sur och låg ens, men hon får gråta i timtal..

Men som ett monster framstår hon inte som utåt, men hon har faktiskt sagt vissa fula ord.. ingen är perfekt, inte ens hon och det är inte hela världen.
2021-05-09, 18:48
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Han driver ju med det absurda i situationen! 😊

Han överdriver situationen ja, nu för att framförallt Emelie har sagt flera gånger att tittarna gillar hans reaktioner när han lackar och att det är därför han blir framröstad. Men hade han inte velat bli det hade han väl ”bröstat” koftjäveln, som han säger att han gör med allt, så skulle han kanske slippa jobbiga saker den korta tid som är kvar. Men det har blivit en ond cirkel som han inte kan ta sig ur. I min mening är det inte att brösta någonting som en bagatell när det samtidigt blir ett jävla rabalder.

T.ex. när han fick äta harakiri en andra gång låg han i sovrummet i 7-8 timmar(!!) under kvällen medan de andra festade för att han hade blivit så illa behandlad, när det i själva verket var han själv som tryckte på rosa knappen och visste att han skulle få en konsekvens.

Jag förstår att han försökte påvisa det absurda i situationen, men det är inte alls absurt utan helt logiskt att ju mer han klagar och visar missnöje desto fler triggas att rösta på honom för att han aldrig förstår varför. Särskilt när man ska välja någon att ge en offerkofta är valet, efter alla dessa dramatiska scener, givet för en tredjedel av de som röstar.
2021-05-09, 18:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Tycker bara att det räcker med tramset nu. Har läst om detta i flera inlägg nu. Hon har fått tröst och pepp av bl a Adrian flera gånger och det borde räcka nu.

Men eftersom det fungerade att få Adrian att ägna sig åt henne när hon var ledsen så är det väl en bra taktik att fortsätta vara ledsen och älta detta för att få han närmre sig igen.. (kvinnor hittar sin list hur fina de än är).

Tycker dessutom att andra har fått mer påhopp och behandlats lite värre än lilla fröken, men då är det inte ok att bli lite sur och låg ens, men hon får gråta i timtal..

Men som ett monster framstår hon inte som utåt, men hon har faktiskt sagt vissa fula ord.. ingen är perfekt, inte ens hon och det är inte hela världen.

Det enda illa Madelene har sagt om Nardos är "cockblocker" och det erkände hon dessutom under frågestunden. Den som kallade Nardos för fitta var ju EMELIE. Men frågan var ställd för att sätta Madelene på pottan vilket de lyckades med eftersom hon fick ångest efteråt.

Dessutom... Varför ska allt negativt som sägs om Nardos bli en publik grej? Alla snackar skit därinne. Även Nardos.. men det är bara när folk snackar skit om just henne som det ska tas upp på möten m.m.

Att Adrian fjäskar för kamerorna och helt plötsligt bryr sig om hur Madelene mår nu är ju bara löjligt. Jag tycker att Emelie borde ha varit en bättre vän och kanske till och med erkänt att det var HON och inte Madde som var orsaken i detta.

Madde får gråta i hur många timmar hon vill över hur produktionen kastar henne under bussen med fulspel tycker jag för det är inte schysst någonstans och jag tror att samtliga deltagare hade blivit ledsna över det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in