2021-05-09, 18:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag mådde inte heller bra när jag skrev det. Dessvärre litar jag inte på TV4 då hela produktionen kräver att det ska vara en viss kvot idioter och gärna trans eller riksbögar. Nu fick dom tag i Judit som är allt i ett.

Jag tror att det blir Madde som åker. Judith är produktionens darling som sagt tillsammans med Adrian. Simon kommer inte åka ännu tror jag. Taskigt om Madde får åka efter de där högst vinklade frågorna om påstått skitsnack om Nardos som inte hänt.
2021-05-09, 18:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
jaa gulleduttedej, men NEJ !! Det är inte Mandelmanns vi tittar på det är Big Brother! Skärp Er! Hon borde sökt till ngt annat program.

Jag tycker hon hade all rätt att vara ledsen med tanke på de fulvinklade frågorna hon fick av produktionen. Hon tror ju att hon framställs som ett monster utåt nu. Vore konstigt att INTE reagera med gråt. Och med tanke på hur hon ställt upp för alla så hade man ju hoppats att någon hade velat återgälda det men nej.. Menar du att i Big Brother så ska man inte bry sig om sina medmänniskor när de mår dåligt? Jag trodde det handlade om ett socialt samspel på ALLA plan.
2021-05-09, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nu pratar de om Flashback! 😁

Hej Tanjisen du är min favorit! ❤️

Samma här! Tanja är underbar ❤
Medlem
Citat:
Det borde vara hans släktingar som öppnat konton och några gamla tanter som tycker han är stilig. En normalbegåvad person genomskådar papegojaknullaren och inser att hen är helt störd.

Eller helt random människor som väljer att tro att alla människor vill och kan utvecklas. Jag har sett såna metamorfoser och tror inte Adrian är ett undantag. Ger honom the benefit of a doubt och tycker det känns rätt bra i magen. 😉
Medlem
Citat:
Vem hatar Madde vilket är ett starkt ord från dig? Nej, vi konstaterar bara att människan är besatt av en knäppgök och kommer förmodligen stalka honom resten av sitt liv.

Ungefär så, 😉👍
2021-05-09, 18:14
Medlem
Offerkoftan passar som om den vore skräddarsydd 😂😂😂
2021-05-09, 18:15
Medlem
embargos avatar
Man får säga att det är viss skillnad på självinsikten mellan Emelie som gav koftan till sig själv och Pedram som gör en ny audition i sovrummet och hävdar att han minsann har bröstat och ägt alla hans ”motgångar” som den superhjälte han är.

2021-05-09, 18:15
Medlem
Hahaha nu är Peddi faktiskt lite rolig! Lite självdistans, tror jag på min ära! 😁

Ge pojken en belöning, BB!
2021-05-09, 18:17
Medlem
lillaflippens avatar
Försöker Pedram vara "rolig" nu eftersom alla sagt att han blir vald till alla "straff" för att vi tittare "gillar hans reaktioner" när han blir bestraffad?

Som att han tror att han är väldigt omtyckt av tittarna för att han reagerar så och har offerkoftan på?
2021-05-09, 18:17
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hahaha nu är Peddi faktiskt lite rolig! Lite självdistans, tror jag på min ära! 😁

Ge pojken en belöning, BB!

Hur är det självdistans? Tycker det snarare är tvärtom när han säger att han är helt oförstående och att han har bröstat allt han varit med om och kallat det bagateller.

Spel för galleriet ser jag inte som synonymt med självdistans.
2021-05-09, 18:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Han syster skriver på insta att vi måste rösta kvar Adrian för killar som han behövs i TV 🤓😏

Ehm nej...killar som han behövs på sluten psykiatrisk vård.
2021-05-09, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Hur är det självdistans? Tycker det snarare är tvärtom när han säger att han är helt oförstående och att han har bröstat allt han varit med om och kallat det bagateller.

Spel för galleriet ser jag inte som synonymt med självdistans.

Han driver ju med det absurda i situationen! 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in