2021-05-09, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Brutalast var sammanslagstävlingen från 2018, en riktig klassiker. Dels för att de tre som kom sist var tvungna att lämna: https://www.youtube.com/watch?v=AoqImgkKdxA Men även för att alla stod i typ 10 minuter, utom Janne Bonnevier som stod i 15 sek.

Förövrigt ett väldigt kul koncept - att deltagarna under tävlingens gång får ge varandra nackdelar.
Så synd att Jan åkte ut där.
Hoppas de har något liknande snart, då kan Anki ryka.
2021-05-09, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Brutalast var sammanslagstävlingen från 2018, en riktig klassiker. Dels för att de tre som kom sist var tvungna att lämna: https://www.youtube.com/watch?v=AoqImgkKdxA Men även för att alla stod i typ 10 minuter, utom Janne Bonnevier som stod i 15 sek.

Förövrigt ett väldigt kul koncept - att deltagarna under tävlingens gång får ge varandra nackdelar.
Fantastiskt bra tävling! Och härligt att folk åker ut i tävling och inte öråd.
2021-05-09, 17:45
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Då var du exceptionellt usel på att visa att det var ironi! Jag har tidigare mött de som på fullaste allvar sagt exakt samma sak.
Jasså? exceptionellt usel säger du? vad betyder det för dig när man blir häpnad och mållös över att man ser hur en person har tolkat det man skrivit?
Vad tror du jag var häpnad och mållös över? Att jag bara lägger till det för skojs skull?
Men jaja skit samma vi skulle ju inte bråka mer,, Jag ska vara extra tydlig i fortsättningen så att alla är med..
2021-05-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Jasså? exceptionellt usel säger du? vad betyder det för dig när man blir häpnad och mållös över att man ser hur en person har tolkat det man skrivit?
Vad tror du jag var häpnad och mållös över? Att jag bara lägger till det för skojs skull?
Men jaja skit samma vi skulle ju inte bråka mer,, Jag ska vara extra tydlig i fortsättningen så att alla är med..
Och det var inte jag, utan många tolkade dig på samma sätt. Ja, många lägger till meningslösa smileys på skoj (se adonis). Ja, var tydlig, det är lätt att missförstå i skrift.

Mitt sista inlägg i bråket. Nu pratar vi Robinson.
2021-05-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Hon må vara ett butterface, men sett till hennes kroppsbyggnad så har hon stora. Många tjejer med en kropp som henne är plankor. Dessutom är de äkta vara vilket smäller högt i min bok.

Nja många tjejer i hennes ålder brukar faktiskt ha antingen en go röv eller sk "tonårsbröst". Fasta och en/två handfulla händer.

Hon har icke bra gener.
Lika skum som tiktok horan Sandra..20-24 bast e dom o har bröst som en 60 årig dam.
2021-05-09, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykmys
Tutt-Johanna? Har jag missat något, hon ser ju ut som en tolvåring?

I övrigt måste Ankis "tjejsnack" vara det mest plågsamma som visats i svensk TV sen Rederiet...
Ja, hon gick runt utan bh med styva bröstvårtor i dagens avsnitt.
2021-05-09, 19:01
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ms.Pineapplepizza
"Robinson-Andreas: ”Vi i lag Nord framställs som svin”" - vk.se

Nu ser jag inte vad som står i artikeln då den är låst men jag tycker att lag Nord har framställt sig själva som svin. Visst, allt som sägs hamnar inte på TV och TV4 kan klippa det material de har hur de vill MEN! Hur lag Nord behandlade Wrenkler och Alex går inte förneka var svinigt.

Den där artikeln verkar finnas i flera tidningar. Fick rodda lite med bekanta för att få tag i den. Lång gnällartikel. Här är lite grann. Allt är TV4 fel.

– Det har varit extremt mycket näthat, jag är inte värst drabbad men vissa deltagare har fått stänga ner sina sociala medier och det kan bli polisanmälningar för en del av hoten. Framför allt har Johanna drabbats oerhört hårt och det är väldigt tråkigt, för hon är en av de mest begåvade 20-åringar jag träffat. Jag tror inte folk tänker på att hon är så ung när de skriver som de gör, säger Andreas Alseryd.

– Vi i lag Nord framställs ju som riktiga svin. Vi visste att Wrenkler ville hem och vi försökte förmå produktionen att låta honom åka hem redan några dagar innan Ö-rådet då vi såg hur dåligt han mådde, men det gick de inte med på. Att vi valde att skicka hem Alexander berodde på att han var ett större hot och vi agerade helt strategiskt och tyvärr så hamnade Wrenkler i kläm, säger Andreas.

– Vi är flera deltagare som har pratat med Gustav Carlsson, som är ansvarig på TV4 flera gånger, men får bara höra att "det blåser snart över". Men det har det inte gjort. Jag tycker att TV4 gjort för alldeles lite för att stävja detta näthat och det tycker jag är oacceptabelt.
2021-05-09, 19:04
Medlem
Är Elias gay?
2021-05-09, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
– Det har varit extremt mycket näthat, jag är inte värst drabbad men vissa deltagare har fått stänga ner sina sociala medier och det kan bli polisanmälningar för en del av hoten. Framför allt har Johanna drabbats oerhört hårt och det är väldigt tråkigt, för hon är en av de mest begåvade 20-åringar jag träffat. Jag tror inte folk tänker på att hon är så ung när de skriver som de gör, säger Andreas Alseryd.

Räknas det som näthat att betygsätta Johannas bröst?
2021-05-09, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Är Elias gay?
Ja
2021-05-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det du skrev ovan låter vettigt, men det överensstämmer inte alls med vad du tidigare skrivit:

Men du kanske bara uttryckte dig dåligt, för det är just det sista uttalandet jag har irriterat mig på, för utan att ange begränsningar kan saker är moraliskt rätt så länge man inte åker fast för det dras hur långt som helst.
Ola är uppenbart sarkastisk. Det ser man på hans användande av smileys.
Senast redigerad av Traptin 2021-05-09 kl. 19:40.
2021-05-09, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Så tråkigt att diskutera utseende sådär.. Så är ni säkert gubbar och tittar så på en liten tjej, äckligt.

Varför tror du man väljer att snacka om just Johannas utseende? För hon beter sig som en idiot och en bortskämd snorunge. Då börjar man fokusera på utseendet också. Helt normalt.

Hon tål inte att Joanna sätter henne på plats. Hon fattar inte varför utan tycker Joanna bara är otrevlig för hon öppnar munnen och säger ifrån framför alla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in