2021-05-09, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Är väl bara jävligt bra att hon får lilla oskyldiga lammet Adrian att framstå som den mobbare han och Pedram ynkligt försökt vara mot henne! Myser när jag tänker på vilken panik hans syster har på utsidan nu när han framstår som en äcklig liten mobbande pojkgris. Tänk lite längre än ditt basic tänkande ”offerkofta”! Offerkofta är en så jävla billig utväg att dra när någon berättar hur de känner.

Adrian och Pedram är de mest patetiska deltagarna och försök till män jag sett i reality tv.

Att Adrian fortfarande framstår som attraktiv i Maddes ögon är dessutom för mig otroligt.

Håller med till 1000 % !!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Jag frågade för ett tag sedan vem ni hade röstat ut av Emelie & Nardos. Majoriteten svarade Nardos. Nu verkar dock fler börja störa sig på Emelie så frågar igen.

Vem ser ni helst lämna, Emelie eller Nardos?

Nardos. Emelie är BB21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
förra söndagen när podd pitt inte hängde löst så gick han och gymmade när de andra storstädade så jag vet inte om jag köper detta
JAG KÖPER INTE FAKE-IDIOTMÖSSAS "FÖRVANDLING"!!! 🤢🤮🤮
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahahahaha, alltså det där ääär..

Att han är TRETTIO år gammal. 30. Inte 17.
Och säljare. Vet folket där inne om det ens? Hans jobb är ju att vara charmig och manipulativ.
2021-05-09, 13:25
Medlem
De andra kontoansvariga lägger knappt upp en bild om att rösta fram andra deltagare förutom när det handlar om den deltagaren, kanske för att man tycker att det inte känns så schysst emot de andra som hänger löst? Men USTEN och frugans kontoansvariga kör precis motsatt håll och ska ha en live tillsammans för USTEN är i ett desperat skede tydligen Det var även frugan Nardos kontoansvariga som delade klippet med Emelie så att hon kör på fula knep är det ingen tvekan om
2021-05-09, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Tror inte på hans förändring 😶
https://imgur.com/a/LTQIaxt
Helvetet, det för sammanfattar ju precis allt som stör mig med Mössan! Har helt missat det klipper och det är väl lika bra för annars hade jag väl varit ännu mer arg över hans beteende.
2021-05-09, 13:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram leder med 31% i omröstning om vem som ska få en offerkofta..

Japp men det blir nog minst två stycken eftersom det stod "vilka ska få en offerkofta?".

Så jag gissar på åtminstone dom två med flest röster. Vet dock inte vad som faktiskt kommer ske när "dom får en offerkofta". Bara utmärkelsen? En riktig kofta? 🤷‍♀️
2021-05-09, 13:28
Medlem
Tänk tio potatisar till dig Adrian, och en till alla andra. Enkel matematik.
2021-05-09, 13:29
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helvetet, det för sammanfattar ju precis allt som stör mig med Mössan! Har helt missat det klipper och det är väl lika bra för annars hade jag väl varit ännu mer arg över hans beteende.
Tycker verkligen att du ska se hela Kirstys hembesök hos honom!
(Diplomen Kirsty "hittar" har hon berättat i ett studioavsnitt att han uppmanade henne till att kolla i just det skåpet)
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/kirsty-armstrong-g%C3%B6r-hembes%C3%B6k-hos-big-brother-deltagaren-adrian-podde/13335758

Av de som manipulerar så skulle jag säga att jag hellre hade haft Emelie i min omgivning än Mössan.
Senast redigerad av Spajdor 2021-05-09 kl. 13:33.
2021-05-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
förra söndagen när podd pitt inte hängde löst så gick han och gymmade när de andra storstädade så jag vet inte om jag köper detta
Det ska du inte tro på. Han har dessutom fått otaliga frågor kring ämnet samt de fick information via spegeln att Mössan är curlad och bortskämd av de andra i huset. Så nu vet han att det märks hos tittarna och att det inte är en pusitiv sida.
2021-05-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu tror jag du missuppfattat saker lite eller helt enkelt inte kollat på liven.

Allt började när Nardos inte vågade stå för att hon själv nominerade Pedram och kastade Emelie under bussen. Därefter hade Pedram indisk film i direktsändning i turkosa sovrummet med kastad mössa och hela kitet, där han satt och i princip svor på hämd mot Emelie. Latrian ville vara cool och anslöt sig till Pelle Plutt Pedrams lilla pakt.

Emelie skitsnacket kan du lägga ner.

Exakt! Tack! Alla verkar hacka på Emelie för sådant som faktiskt andra är delaktiga i och ibland helt ensamma om!
2021-05-09, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tänk tio potatisar till dig Adrian, och en till alla andra. Enkel matematik.
förvånad att inte alla fick komma och skala sin egen potatis efter han hade gjort sina

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in