Citat:
Ursprungligen postat av
Ekot3
Situationen med Adrian, Pedram och Emelie började när Emelie snackade skit om båda för att försöka få de nominerade. Jag skulle bli lika besviken och lack som Pedram och Adrian blev om någon hade pratat illa om mig bakom min rygg.
Jag är inte ett stort fan av Pedram men han har helt rätt i sina tankar och ord om Emelie. Hennes "spekulationer" är inget än skitsnack och försök att skapa drama. Om man spekulerar så utgår från att man tror saker. Emelie påstår saker om människor där inne som om det vore sanning. Hon har noll självinsikt och är otroligt oklok. När hon sedan behöver ta konsekvenserna av sitt keffa beteende så agerar hon som om det inte finns någon grund i att människor inte litar på henne.
Adrian må vara lite seg i sitt tänkande men han är fan ingen mobbare. Emelie har alla egenskaper en översittare håller på.
Nu tror jag du missuppfattat saker lite eller helt enkelt inte kollat på liven.
Allt började när Nardos inte vågade stå för att hon själv nominerade Pedram och kastade Emelie under bussen. Därefter hade Pedram indisk film i direktsändning i turkosa sovrummet med kastad mössa och hela kitet, där han satt och i princip svor på hämd mot Emelie. Latrian ville vara cool och anslöt sig till Pelle Plutt Pedrams lilla pakt.
Emelie skitsnacket kan du lägga ner.