2021-05-09, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Situationen med Adrian, Pedram och Emelie började när Emelie snackade skit om båda för att försöka få de nominerade. Jag skulle bli lika besviken och lack som Pedram och Adrian blev om någon hade pratat illa om mig bakom min rygg.

Jag är inte ett stort fan av Pedram men han har helt rätt i sina tankar och ord om Emelie. Hennes "spekulationer" är inget än skitsnack och försök att skapa drama. Om man spekulerar så utgår från att man tror saker. Emelie påstår saker om människor där inne som om det vore sanning. Hon har noll självinsikt och är otroligt oklok. När hon sedan behöver ta konsekvenserna av sitt keffa beteende så agerar hon som om det inte finns någon grund i att människor inte litar på henne.

Adrian må vara lite seg i sitt tänkande men han är fan ingen mobbare. Emelie har alla egenskaper en översittare håller på.

Nu tror jag du missuppfattat saker lite eller helt enkelt inte kollat på liven.

Allt började när Nardos inte vågade stå för att hon själv nominerade Pedram och kastade Emelie under bussen. Därefter hade Pedram indisk film i direktsändning i turkosa sovrummet med kastad mössa och hela kitet, där han satt och i princip svor på hämd mot Emelie. Latrian ville vara cool och anslöt sig till Pelle Plutt Pedrams lilla pakt.

Emelie skitsnacket kan du lägga ner.
2021-05-09, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han har ju hållit på så i ett par dagar då han vet att tittarna stör sig på att han är lat, inte hjälper till mm. Det är enbart för att smöra för tittarna. Hoppas inte du köper hans patetiska försök att vara en bättre person.

Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Han har ju fattat att hans slappa stil inte gått hem hos oss. Klart han bjuder till lite på hushållssysslorna nu för att öka chansen att stanna.
Grabben visste ju inte ens för för 2 dagar sedan i vilket skåp tallrikarna fanns

Alla människor som är öppna för att förändra ett beteende är värda en chans. Han kanske kom till insikt först nu och inser att han har saker att jobba med. Sen kanske det inte är varaktigt och då är det såklart inte bra, men om han verkligen kommit till insikt är det bra för honom vare sig han får stanna i huset eller inte. Jag gillar försök till förbättringar! 😊
2021-05-09, 13:11
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Mössan är en sån satans taktiker.

Det lönar sig att vara sämst i åtta veckor sen diska nån gång då är man plötsligt kung.

Helvete att man levt efter kvinnologik som är precis TVÄRT OM hela livet så jäääävla ovärt

Får spunk
Och vissa börjar nu tycka han är skön och värd att stanna pga det...
Den här bilden summerar honom när han för en gångs skull presterat nåt i huset 😑
https://imgur.com/a/UJZgY1k
Har själv skickat den till sambon några gånger 🙄
2021-05-09, 13:14
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Alla människor som är öppna för att förändra ett beteende är värda en chans. Han kanske kom till insikt först nu och inser att han har saker att jobba med. Sen kanske det inte är varaktigt och då är det såklart inte bra, men om han verkligen kommit till insikt är det bra för honom vare sig han får stanna i huset eller inte. Jag gillar försök till förbättringar! 😊
Tror inte på hans förändring 😶
https://imgur.com/a/LTQIaxt
2021-05-09, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Mössan är en sån satans taktiker.

Det lönar sig att vara sämst i åtta veckor sen diska nån gång då är man plötsligt kung.

Helvete att man levt efter kvinnologik som är precis TVÄRT OM hela livet så jäääävla ovärt
Nej.

Får spunk

Ja fy fan jag spyr av att se vad han gör för kamerorna nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hur det inte kan vara UPPENBART för exakt alla övergår mitt förstånd. Skärrad.

Det beror på vilken syn man väljer att ha på människor. Ja, det är sannolikt att han anstränger sig men vi kan inte veta varför, om det endast är för att få stanna. Vi känner honom inte, han kanske inte tidigare vistats i miljöer där man förväntas bidra och därmed inte förstått.

Att han visar vilja att bidra tycker jag är trivsamt. Det är alltid trevligt att se människor som vill förändra sig till något bättre.
Bannlyst
Usten handdiskar, skalar potatis, lagar mat, är snäll och charmig mot Madde.
Man skulle nästan kunna tro att han sitter nominerad 🦜
2021-05-09, 13:17
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram leder med 31% i omröstning om vem som ska få en offerkofta..
2021-05-09, 13:17
Medlem
Man kan nog ge alla i det där huset offerkoftor förutom Tanja möjligtvis? Aldrig varit med om vuxna människor som tycker så synd om sig själva. Samtidigt verkar det hemskaste de varit med om i nivå med att en partner har varit otrogen? Vem fan är i 20 års åldern har inte haft en partner som varit otrogen ens? Trodde aldrig jag skulle säga det men börjar känna att jag föredrar gamla huset framför detta.
2021-05-09, 13:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Usten, handdiskar, skalar potatis, lagar mat, är snäll och charmig mot Madde.
Man skulle nästan kunna tro att han sitter nominerad 🦜
Klagade på att han hade ont i ryggen också, i hopp om att någon (*host* Madde) ska erbjuda sig att ta över hans sysslor..

.. åh gud, nu gjorde hon precis det. Men han krigar på..
Medlem
förra söndagen när podd pitt inte hängde löst så gick han och gymmade när de andra storstädade så jag vet inte om jag köper detta
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram leder med 31% i omröstning om vem som ska få en offerkofta..

Jag röstade på Nardos av misstag 🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in