Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Är väl bara jävligt bra att hon får lilla oskyldiga lammet Adrian att framstå som den mobbare han och Pedram ynkligt försökt vara mot henne! Tänk lite längre än ditt basic tänkande ”offerkofta”! Offerkofta är en så jävla billig utväg att dra när någon berättar hur de känner.
Adrian och Pedram är de mest patetiska deltagarna och försök till män jag sett i reality tv.
Att Adrian fortfarande framstår som attraktiv i Maddes ögon är dessutom för mig otroligt. Han har helt tappat allt den sista tiden.
Situationen med Adrian, Pedram och Emelie började när Emelie snackade skit om båda för att försöka få de nominerade. Jag skulle bli lika besviken och lack som Pedram och Adrian blev om någon hade pratat illa om mig bakom min rygg.
Jag är inte ett stort fan av Pedram men han har helt rätt i sina tankar och ord om Emelie. Hennes "spekulationer" är inget än skitsnack och försök att skapa drama. Om man spekulerar så utgår från att man tror saker. Emelie påstår saker om människor där inne som om det vore sanning. Hon har noll självinsikt och är otroligt oklok. När hon sedan behöver ta konsekvenserna av sitt keffa beteende så agerar hon som om det inte finns någon grund i att människor inte litar på henne.
Adrian må vara lite seg i sitt tänkande men han är fan ingen mobbare. Emelie har alla egenskaper en översittare håller på.