2021-05-09, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Är väl bara jävligt bra att hon får lilla oskyldiga lammet Adrian att framstå som den mobbare han och Pedram ynkligt försökt vara mot henne! Tänk lite längre än ditt basic tänkande ”offerkofta”! Offerkofta är en så jävla billig utväg att dra när någon berättar hur de känner.

Adrian och Pedram är de mest patetiska deltagarna och försök till män jag sett i reality tv.

Att Adrian fortfarande framstår som attraktiv i Maddes ögon är dessutom för mig otroligt. Han har helt tappat allt den sista tiden.

Situationen med Adrian, Pedram och Emelie började när Emelie snackade skit om båda för att försöka få de nominerade. Jag skulle bli lika besviken och lack som Pedram och Adrian blev om någon hade pratat illa om mig bakom min rygg.

Jag är inte ett stort fan av Pedram men han har helt rätt i sina tankar och ord om Emelie. Hennes "spekulationer" är inget än skitsnack och försök att skapa drama. Om man spekulerar så utgår från att man tror saker. Emelie påstår saker om människor där inne som om det vore sanning. Hon har noll självinsikt och är otroligt oklok. När hon sedan behöver ta konsekvenserna av sitt keffa beteende så agerar hon som om det inte finns någon grund i att människor inte litar på henne.

Adrian må vara lite seg i sitt tänkande men han är fan ingen mobbare. Emelie har alla egenskaper en översittare håller på.
2021-05-09, 13:04
Medlem
Mössan är en sån satans taktiker.

Det lönar sig att vara sämst i åtta veckor sen diska nån gång då är man plötsligt kung.

Helvete att man levt efter kvinnologik som är precis TVÄRT OM hela livet så jäääävla ovärt
Nej.

Får spunk
Senast redigerad av nudelfan 2021-05-09 kl. 13:15.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Jag frågade för ett tag sedan vem ni hade röstat ut av Emelie & Nardos. Majoriteten svarade Nardos. Nu verkar dock fler börja störa sig på Emelie så frågar igen.

Vem ser ni helst lämna, Emelie eller Nardos?
Jag har svårt för Nardos och tycker Emelie är en karaktär som behövs. Nardos har dock växt på mig det senaste och ser gärna henne komma på pallen. 1. Tanja, 2. Nardos, 3. Emelie. Baserat på det blir svaret helt enkelt (och förvånande) Emelie
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kul att se Madde glad igen, bra jobbat av Usten 🦜
Judith får åka hem i morgon ✌️

Ja hon har upptäckt en bra teknik att få Latrians uppmärksamhet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Funderar lite kring det här med omröstningarna i appen. Emelie är ju den som vunnit flest gånger, vare sig det handlat om något positivt eller negativt. Hur såg det ut förra året, var resultaten i omröstningarna då någon slags fingervisning för hur stödet såg ut för deltagarna allmänt?
Intressant, hade också gärna hört mer kring detta
2021-05-09, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kommer på mig själv att tycka Adrian är lite rolig och trivsam idag! Han hjälper till också! Konstig känsla, men den här Adrian får gärna stanna.
Han har ju hållit på så i ett par dagar då han vet att tittarna stör sig på att han är lat, inte hjälper till mm. Det är enbart för att smöra för tittarna. Hoppas inte du köper hans patetiska försök att vara en bättre person.
2021-05-09, 13:05
Medlem
Citat:
Jag frågade för ett tag sedan vem ni hade röstat ut av Emelie & Nardos. Majoriteten svarade Nardos. Nu verkar dock fler börja störa sig på Emelie så frågar igen.

Nardos, Emelie spelar spelet och då ska man vinna Big Brother. Personer som är där och säger att dom inte är där för miljonen utan bara för att hitta polare. Så finns det mysiga caféer att gå till
2021-05-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kul att se Madde glad igen, bra jobbat av Usten 🦜
Judith får åka hem i morgon ✌️

Ja det verkade som dom var ute och pratade rätt länge medans dom promenerade
2021-05-09, 13:06
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kommer på mig själv att tycka Adrian är lite rolig och trivsam idag! Han hjälper till också! Konstig känsla, men den här Adrian får gärna stanna.
Han har ju fattat att hans slappa stil inte gått hem hos oss. Klart han bjuder till lite på hushållssysslorna nu för att öka chansen att stanna.
Grabben visste ju inte ens för 2 dagar sedan i vilket skåp tallrikarna fanns
Senast redigerad av Spajdor 2021-05-09 kl. 13:12.
2021-05-09, 13:07
Medlem
Citat:

Den jag vill ha ut mest av ALLA är Nardos. Vidrig människa med noll självinsikt. Egoistisk skitstövel.
2021-05-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han har ju hållit på så i ett par dagar då han vet att tittarna stör sig på att han är lat, inte hjälper till mm. Det är enbart för att smöra för tittarna. Hoppas inte du köper hans patetiska försök att vara en bättre person.

Hur det inte kan vara UPPENBART för exakt alla övergår mitt förstånd. Skärrad.
2021-05-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Öööhh men då såg du inte Maddes blickar när Nardos och Adrian satt och pratade i gymet.
De blickarna har kunnat döda och hennes aggressiva sätt när hon satte sig där var inte alls vänligt.
Hon var väldigt irriterad på Emelie för en vecka sen för att Emelie skulle ha sagt något till Dennis som Madde berättat. Det kan ju vara just för att Madde inte varit riktigt ärlig till Emelie över vad Adrian sagt och inte sagt och det lätt skulle kunna komma fram eftersom att Dennis och Adrian pratade med varandra. I mina ögon som bara tittar på liven så är det ju inte som hon framställs utan det är så jag uppfattar det jag ser.
Jag kollar också liven. Och skulle vilja påstå att Madde är den sista i huset som förtjänar att somna gråtandes ensam i ett rum! Iofs jag unnar ingen att göra det..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in