2021-05-09, 12:44
Medlem
Stäng av BRUSET. idiot produktion
2021-05-09, 12:44
Medlem
Emelie - offerkofta deluxe. Jag bryr mig inte, jag är stark. Men käften då!
2021-05-09, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Emelie - offerkofta deluxe. Jag bryr mig inte, jag är stark. Men käften då!
Haha nu skulle hon få in offerkoftan 😅
2021-05-09, 12:45
Medlem
Nu ska Nardissos och Ormelie slåss om förstaplatsen på prispallen som "den negativa" i huset.
2021-05-09, 12:50
Medlem
Är Tanja verkligen favorit, som alla tror där inne.

Hon var ju kul typ vecka eller så... Men hon saknar ju djup helt och hållet. Allt är "en klackspark".

Eller för att ta ett färskt exempel, nyss på husmötet:
"Tråkigt att ni fyra sitter nominerade, men man får hoppas på det bästa".

Totalt meningslösa uttryck som hon alltid kastar ur dig....
2021-05-09, 12:50
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Vem är den ni skulle kunna amputera en kroppsdel för att få ut?
Min är Nardos, avskyvärd lågbegåvad narcissist mm.
Emelie. Hon om någon är narcissist.
2021-05-09, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nu ska Nardissos och Ormelie slåss om förstaplatsen på prispallen som "den negativa" i huset.
Nardos trodde hon hade den men icke!
Jag tror Emelies tankar går i 180 kring final, , att hon får fördelar, utsida, Dennis vilket gör att hon agerar som hon gör. Dock hade det nog varit bättre att hon ventilerade detta med Madde
2021-05-09, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrians syster går över lik för att få han att stanna nu. Ikväll ska de köra en live HEMMA hos Adrian(?). Direkt efter ska de köra en live med Nardos kontoansvariga på instagram.

Deras beteende när Adrian hänger löst är lika desperat som Adrians inne i huset.

Visst kan dom köpa honom en vecka till i huset, men dom måste väl fatta att en bortskämd Ust från Lund som har sex med papegojor inte har nån chans att vinna mot starka karaktärer som Tanja och Simon🤷🏻‍♂️🦜
2021-05-09, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
De borde ta in Madde i bikten, be om ursäkt, och förklara att det inte alls är så hon framställs på utsidan! Hon är ju förstörd stackaren! Den människan vill ingen annan ngt ont, helt fel människa de gått på!

Öööhh men då såg du inte Maddes blickar när Nardos och Adrian satt och pratade i gymet.
De blickarna har kunnat döda och hennes aggressiva sätt när hon satte sig där var inte alls vänligt.
Hon var väldigt irriterad på Emelie för en vecka sen för att Emelie skulle ha sagt något till Dennis som Madde berättat. Det kan ju vara just för att Madde inte varit riktigt ärlig till Emelie över vad Adrian sagt och inte sagt och det lätt skulle kunna komma fram eftersom att Dennis och Adrian pratade med varandra. I mina ögon som bara tittar på liven så är det ju inte som hon framställs utan det är så jag uppfattar det jag ser.
2021-05-09, 12:52
Medlem
Funderar lite kring det här med omröstningarna i appen. Emelie är ju den som vunnit flest gånger, vare sig det handlat om något positivt eller negativt. Hur såg det ut förra året, var resultaten i omröstningarna då någon slags fingervisning för hur stödet såg ut för deltagarna allmänt?
2021-05-09, 12:55
Medlem
1754s avatar
Vilken av kamerorna pajade dom igår och i vilken situation? Fick dom något straff?
2021-05-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Nardos trodde hon hade den men icke!
Jag tror Emelies tankar går i 180 kring final, , att hon får fördelar, utsida, Dennis vilket gör att hon agerar som hon gör. Dock hade det nog varit bättre att hon ventilerade detta med Madde

Emelie agerar som hon gör för att hon är den hon är. Punkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in