2021-05-09, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Är Tanja verkligen favorit, som alla tror där inne.

Hon var ju kul typ vecka eller så... Men hon saknar ju djup helt och hållet. Allt är "en klackspark".

Eller för att ta ett färskt exempel, nyss på husmötet:
"Tråkigt att ni fyra sitter nominerade, men man får hoppas på det bästa".

Totalt meningslösa uttryck som hon alltid kastar ur dig....

Hon är favorit härinne av många, men jag säger som jag brukar säga, Adrian kommer vinna hela skiten om man inte får ut honom och chansen har funnits och finns nu. Så dom som inte vill att han ska vinna tänk ett steg längre annars sitter vi där i finalveckan och han är där, större stöd en annars när Madde åkt ut
2021-05-09, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Emelie - offerkofta deluxe. Jag bryr mig inte, jag är stark. Men käften då!

Är väl bara jävligt bra att hon får lilla oskyldiga lammet Adrian att framstå som den mobbare han och Pedram ynkligt försökt vara mot henne! Myser när jag tänker på vilken panik hans syster har på utsidan nu när han framstår som en äcklig liten mobbande pojkgris. Tänk lite längre än ditt basic tänkande ”offerkofta”! Offerkofta är en så jävla billig utväg att dra när någon berättar hur de känner.

Adrian och Pedram är de mest patetiska deltagarna och försök till män jag sett i reality tv.

Att Adrian fortfarande framstår som attraktiv i Maddes ögon är dessutom för mig otroligt.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-09 kl. 13:03.
2021-05-09, 12:57
Avslutad
Citat:

Hon var ju kul typ vecka eller så... Men hon saknar ju djup helt och hållet. Allt är "en klackspark".

Där slog du den rostiga spiken äntligen på huvet. Tråk Tanja.
2021-05-09, 12:57
Bannlyst
Kul att se Madde glad igen, bra jobbat av Usten 🦜
Judith får åka hem i morgon ✌️
2021-05-09, 12:58
Medlem
Kommer på mig själv att tycka Adrian är lite rolig och trivsam idag! Han hjälper till också! Konstig känsla, men den här Adrian får gärna stanna.
2021-05-09, 12:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kommer på mig själv att tycka Adrian är lite rolig och trivsam idag! Han hjälper till också! Konstig känsla, men den här Adrian får gärna stanna.

Ja han sjunger ju så vackert med, synd att han började med det sin sista vecka i huset.
2021-05-09, 13:00
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrians syster går över lik för att få han att stanna nu. Ikväll ska de köra en live HEMMA hos Adrian(?). Direkt efter ska de köra en live med Nardos kontoansvariga på instagram.

Deras beteende när Adrian hänger löst är lika desperat som Adrians inne i huset.
Spydde nästan lite av att läsa det där. 🤢
Då blir det inte mössan som lämnar när dessa patrask går ihop 😭

Usch, ja! Han har börjat diska självmant nu när han fått veta att hans "charmiga sätt" att få deltagarna till att göra allt för honom inte har gått hem i stugorna.
2021-05-09, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

2021-05-09, 13:02
Medlem
amiliasharborstes avatar
Jag frågade för ett tag sedan vem ni hade röstat ut av Emelie & Nardos. Majoriteten svarade Nardos. Nu verkar dock fler börja störa sig på Emelie så frågar igen.

Vem ser ni helst lämna, Emelie eller Nardos?
Bannlyst
Rösta i appen om vem som ska få offerkofta.
Pedram leder ✌️
Medlem
Ser ut som Pedram och Emelie (ev Simon) får gå runt med offerkofta sen.
Visst, Emelie vinner många positiva omröstningar men även sådana här som är mer ”negativa”.

Blir oerhört intressant att se reaktionerna när de får höra att tittarna har röstat fram
Medlem
Citat:

Jag tror att Tanja är den som är mest omtyckt i huset, tror hon är väldigt behaglig att ha därinne med sin omtanke och positivitet.

Sen är det ju inte säkert att det räcker för att hon ska vara favorit hos tittarna. De som röstar mest aktivt vill ju ha en ”stark” tjej som hörs och syns (som det verkar).

Tanja är stark men behöver inte visa sin styrka genom att köra över andra, hon är mer ”live and let live”, något som jag tror kan ligga henne i fatet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in