2021-05-09, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Menar folk allvar med att bli upprörda över att Dennis umgicks med Tess, steffi och Jackie igår? Det är ju helt sinnessjukt, låt killen vara för fan.
Snälla, Dennis har väl vett nog att själv få avgöra vilka han umgås med. Folk tror att han riskar Emelie men då tror man ju oerhört lågt om honom! Kul om de kan hänga och lära känna varandra
2021-05-09, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Som Nardos, Adrian och Pedram då! :-)

Att Emelie säger det hon tänker och tycker, och även när hon ändrar åsikt och lär sig ngt nytt om sig själv, får hon skit.

Men att Nardos, Adrian och Pedram är oärliga, smusslar, pratar bort sig och utsätter de som hänger löst för massa skit för att få folk utröstade som de vill, det är ok tydligen..?

Fattar inte att så få kan se att alla manipulerar på sitt eget vis för att nå vinning!

Vissa kan lära sig ngt om sig själva där inne, och vissa gör det inte, och det som t ex Emelie sa och gjorde i början kanske hon nu har lärt sig ngt av och därför säger annorlunda nu. Medans Nardos, Adrian och Pedram har inte ändrat sig alls på ngt sätt!

Precis likadana, och nu än värre faktiskt, med sina lömska drag att "ligga lite lågt", och Pedram och Adrian får Nardos att föra deras talan för att hon är så lättmanipulerad och godtrogen och kan inte hejda sig utan sätter igång och tjafsar.

Glöm inte bort att Nardos har också sagt att hon varit lite speciell på utsidan och ville komma in och få en ny chans att visa vem hon är eller kan vara och så kan väl Emelie också ha tänkt, eller?

Att de andra är tysta om sitt liv utanför gör mig bara mer misstänksam och fundersam.. en ärlig person är ju mer rakryggad och står för sina misstag.

Sen ser jag Emelie som mer underhållande än Adrian, Pedram & Madde. Nardos är bara skrikig, egotrippad, elak, negativ och oärlig.

Förlåt att allt detta kom i svaret till dig, men jag gillar Emelie och hon får gärna komma till final anser jag.

Att ha så många personligheter och egenskaper förtjänar en finalplats! :-)

Uppskattar din nyanserade analys.
Tack för den.
2021-05-09, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Snälla, Dennis har väl vett nog att själv få avgöra vilka han umgås med. Folk tror att han riskar Emelie men då tror man ju oerhört lågt om honom! Kul om de kan hänga och lära känna varandra

Jag tänker att man får ta mycket som skrivs här med en nypa salt.

Deltagarna i huset blir lätt till karaktärer och inte vanliga människor, liksom tvådimensionella ensidiga bekantskaper tenderar att bli. Går kungen på toa tex. Därav spetsade kommentarer om dem.
2021-05-09, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
"Stämningshöjare" ja, där har vi olika uppfattning tyvärr..

Att vinna Big Brother innebär för mig att kunna bjuda på sig själv lite och ändå vara en ok person.

Madde är fin, visst, men hon anser inte att många samtalsämnen är värda att delta i, enligt henne själv, och då avstår hon från att delta och tränga sig in i dessa. Hon är dessutom konflikträdd så in i bomben! Madde står inte mitt på dansgolvet och hoppar och studsar och grejar nämnvärt, hon bjuder inte på sig själv i poolen heller, vidare så vet jag inte om hon märks i tävlingar heller och det hon gillar mest är att sitta och prata lite lågmält med ngn enstaka person om Adrian som för övrigt är precis lika tråkig, och som jag anser, stämningsdödare som Madde och därför inte förtjänar att vinna just Big Brother!

Håller med 100%. Men Madde kommer aldrig vinna...det vore helt sjukt om hon gjorde det med tanke på att hon känner produktionen...
2021-05-09, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Hoppas Madde lämnar och förstör deras måndagsfinal och får tittarna emot sig, inte meningen att produktionen ska sänka deltagarna 😡😡😡😡😡

Det vore det bästa och första gången hon uppvisar någon form av självinsikt... Hon kommer ju aldrig vinna det här
2021-05-09, 12:28
Medlem
Adrians syster går över lik för att få han att stanna nu. Ikväll ska de köra en live HEMMA hos Adrian(?). Direkt efter ska de köra en live med Nardos kontoansvariga på instagram.

Deras beteende när Adrian hänger löst är lika desperat som Adrians inne i huset.
2021-05-09, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrians syster går över lik för att få han att stanna nu. Ikväll ska de köra en live HEMMA hos Adrian(?). Direkt efter ska de köra en live med Nardos kontoansvariga på instagram.

Deras beteende när Adrian hänger löst är lika desperat som Adrians inne i huset.
Hur följer ni denna sida? Adrians insta är låst. Eller kollar jag helt fel?? Tacksam för hjälp
2021-05-09, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Värst av allt är att han kommer att få stanna och Judith åker, mår illa.
2021-05-09, 12:32
Medlem
Röstat på peddot 29% nu
2021-05-09, 12:33
Medlem
amiliasharborstes avatar
Rösta på Offerkofta till Emelie Tack
2021-05-09, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Emelie kommer komma till final. I det huset har hon knappt behöva anstränga sig för att vara manipulativ, få därinne som är särskilt smarta och upplever de relativt slappa till att ens vilja ta sig fram. Välförtjänt om hon vinner, även om jag tror Nardos eller Tanja vinner pga instaflickorna.

Sluta va så kränkt.
Emelie är helt klart smartast i huset! Och då åsyftar jag inte bara på att hon kan BB utan och innantill. Hon är intelligent och kvick!
2021-05-09, 12:34
Medlem
Va gott humör Emelie är på, gott att de har en sådan solstråle som lyser upp huset.
Lägg till hypokondrikern Nardos, meningslösa Madelene, kung Pedram och syltryggen Adrian, fy fasen vilket samling.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in