2021-05-08, 16:37
Medlem
Mouchinos avatar
Ingen har någonsin nämnt Pedrams mörka negativa energi och aura som sprider sig och påverkar övriga och den är ju verkligen synlig.

Det är bara vissa som får höra det ena och det andra kring deras personligheter, fel och brister. Märkligt!
Medlem
Stummakorianderss avatar
Någon som vet vilka fula ord Madde sagt om Nardos och Emelie?
Medlem
Ångest? ta på dig offerkoftan och åk hem.
2021-05-08, 16:38
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ääääeh men vad i helvete. Hur sjukt att inte produktionen steppade in när de hörde innan att Tanja uppfattade frågan fel???

Jävlar vad orättvist att Madde ska stå till svara för något hon inte ens gjort, och DESSUTOM bli påeldad av EMELIE som obvi är den riktiga boven i dramat?

Exakt. Det är fan skandal.

"Madde, vad tyckte du om att Emelie kallade Nardos för jävla fitta bakom hennes rygg?" borde frågan varit, om det nu var tvunget att vara med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders

Hon har inte sagt något, däremot sa Emelie Fitta eller bitch om Nardos, Madde stod bredvid
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nardos stora trigger att bli kallad "negativ" fick de med också..... ganska taskigt att göra detta mot madde då hon är schysstast och mest ödmjuk därinne

Ja att få Madde att känna skuldkänslor och dåligt samvete. Såklart är inte Madde fullkomlig men har svårt att tro att hon skulle säga något med syftet att vara elak eller trycka ner någon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ingen har någonsin nämnt Pedrams mörka negativa energi och aura som sprider sig och påverkar övriga och den är ju verkligen synlig.

Det är bara vissa som får höra det ena och det andra kring deras personligheter, fel och brister. Märkligt!

Taktik kanske, att smyga under radarn för att inte bli nominerad... 🤷‍♀️
Jag tycker han är tråkig o kan åka hem.
2021-05-08, 16:39
Medlem
Citat:
Inga alls. Det är Emelie som gjort det. Produktionen har formulerat frågan helt skevt. Antagligen för att röra om i grytan.
Medlem
Citat:

Emelie och Madde* har sagt fula ord om nardos, stog det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Ja vad fasen är det för nåt. Ser konstigt o märkligt ut... självkär de lux! 🤮

Verkligen. PATETISKT! Sekundärskäms ihjäl varje gång det händer
2021-05-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är AD sann eller? Här sitter Madde och svarar att sen hon backade och vill fokusera på sig själv och när Tanja säger att hon kan blomstra. Nej då lägger AD kommentaren. " Jag tycker du alltid blomstrar"! Vafan håller han på med, det är detta jag menar, han fortsätter att lägga ut bete för henne att hugga på. Han vilseleder henne!

Han är som vi redan sett fullständigt självcentrerad och måste använda all sin energi till att ta varje ögonblick och möjlighet till att bosta sig själv offentligt. Det finns verkligen såå mycket han behöver rannsaka sig om. Han faller verkligen in mönstret som narcissist...

Alla Adrians kommentarer till och om Simon stup i kvarten, är för mig bara ett sätt att försäkra sig om sin position i hierarkin och att få oss tittare att ogilla Simon.

Usch... nu tänker jag på det citat du påminde mig om här om dagen, "Den enda sanna visheten är att veta att du inte vet något" kanske är jag fel ute?!
2021-05-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Exakt. Det är fan skandal.

"Madde, vad tyckte du om att Emelie kallade Nardos för jävla fitta bakom hennes rygg?" borde frågan varit, om det nu var tvunget att vara med.
Verkligen. Den sista som förtjänar den skiten där inne är Madde. Hon är fan den FINASTE vännen av hela jävla gänget. Så sjukt lojal, stöttande och fin och det är fan inte rättvist att hon ska få hjärnspöken över detta. Det är fett elakt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in