Citat:
Ursprungligen postat av
norrlandskille88
Analysera den människan är tamefan omöjligt. Sitter på 4-5 personligheter 😂 hon är duktigt manipulativ dock att vrida saker till att det är henne det är så synd om i alla situationer. Övertygad hon tyvärr kommer lyckas manipulera hela svenska folket hela vägen till top5.
Som Nardos, Adrian och Pedram då! :-)
Att Emelie säger det hon tänker och tycker, och även när hon ändrar åsikt och lär sig ngt nytt om sig själv, får hon skit.
Men att Nardos, Adrian och Pedram är oärliga, smusslar, pratar bort sig och utsätter de som hänger löst för massa skit för att få folk utröstade som de vill, det är ok tydligen..?
Fattar inte att så få kan se att alla manipulerar på sitt eget vis för att nå vinning!
Vissa kan lära sig ngt om sig själva där inne, och vissa gör det inte, och det som t ex Emelie sa och gjorde i början kanske hon nu har lärt sig ngt av och därför säger annorlunda nu. Medans Nardos, Adrian och Pedram har inte ändrat sig alls på ngt sätt!
Precis likadana, och nu än värre faktiskt, med sina lömska drag att "ligga lite lågt", och Pedram och Adrian får Nardos att föra deras talan för att hon är så lättmanipulerad och godtrogen och kan inte hejda sig utan sätter igång och tjafsar.
Glöm inte bort att Nardos har också sagt att hon varit lite speciell på utsidan och ville komma in och få en ny chans att visa vem hon är eller kan vara och så kan väl Emelie också ha tänkt, eller?
Att de andra är tysta om sitt liv utanför gör mig bara mer misstänksam och fundersam.. en ärlig person är ju mer rakryggad och står för sina misstag.
Sen ser jag Emelie som mer underhållande än Adrian, Pedram & Madde. Nardos är bara skrikig, egotrippad, elak, negativ och oärlig.
Förlåt att allt detta kom i svaret till dig, men jag gillar Emelie och hon får gärna komma till final anser jag.
Att ha så många personligheter och egenskaper förtjänar en finalplats! :-)