2021-05-09, 10:43
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga

2021-05-09, 10:50
Medlem
Synd att Alex involverade Pelle i matkuppen. Hade varit bättre med enbart han och Elias. Då hade Alex själv ringt frugan utan att hon blev misstänksam och ringde produktionen så att allt avslöjades.
2021-05-09, 10:50
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga

Jo, tack! Hon ljög för sitt ex att hon blivit gravid. Därefter iscensatte hon ett missfall med låtsasblod.
2021-05-09, 10:51
Medlem
ola-hammastroms avatar
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-09 kl. 11:26.
2021-05-09, 10:53
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Per-Sophia ljuger om sin ålder för att få vara med småkidsen. Väldigt omogen person.

Tova-Sophia är inte omogen, hon är anpassningsbar. She is a true survivor. Hon gör det som krävs liksom.

2021-05-09, 10:57
Medlem
Timodjin77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Säsongen med Klas Beyer blev rejält "fuckad" pga alla patetiska twister från produktionen.

Sen FRÅN INGENSTANS kommer ett brev att de finns TRE extra-röster. Så extremt tydligt att de enda syftet var att hjälpa Sofies lag.
Fast just det där var väl produktionens sätt att straffa Lucas å Emilio utan att bara diska dem. De hade ju också fuskat.
2021-05-09, 10:57
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jr Junior
Synd att Alex involverade Pelle i matkuppen. Hade varit bättre med enbart han och Elias. Då hade Alex själv ringt frugan utan att hon blev misstänksam och ringde produktionen så att allt avslöjades.

TS var väl tvungen att vara med för att öka trovärdigheten på hela projektet. Tveksamt att paret i skogen och fyllona vid campingen hade trott på två män som drällde omkring på ön. Alex ser ju halvt kriminell ut.
2021-05-09, 11:05
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Tova-Sophia är inte omogen, hon är anpassningsbar. She is a true survivor. Hon gör det som krävs liksom.

Och hur tycker du det gick dummer. 🤪🤪
2021-05-09, 11:06
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
TS var väl tvungen att vara med för att öka trovärdigheten på hela projektet. Tveksamt att paret i skogen och fyllona vid campingen hade trott på två män som drällde omkring på ön. Alex ser ju halvt kriminell ut.

Dina inlägg stinker fördom, mannen. Alex & Elias är businessmän all the way, liksom. Good looks & karisma. Tova-Sophia är själva kronan på verket. En vacker exotisk läckerbit. Hennes sensualitet will do the talk.

Vem som helst med hjärta & ögon hade hjälpt denna trio. Fucking övertygad om det.

Ludde hade jag inte hjälp varken med mat eller pengar, honon.hade jag lägrat som den lilla soyboy & golare han är & tro mig, bror. Sånt ser man.
Senast redigerad av Adonis. 2021-05-09 kl. 11:08.
2021-05-09, 11:16
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Dina inlägg stinker fördom, mannen. Alex & Elias är businessmän all the way, liksom.

Like lost som alltid är du. Det är din älskling Tova-Sophia som själv skrivit detta på sin instagram:

"Jag var väldigt velig hur jag ville göra, varpå Alex säger att han vet hur norrlänningarna fungerar. De kommer bli rädda om han eller Elias kommer & knackar på. Det måste vara någon av oss tjejer."

Men där inne är du väl aldrig och hänger, eftersom du egentligen inte bryr dig om henne. För det är helt uppenbart att du är ett troll. Det blev tröttsamt efter ditt första inlägg om dina två gullepluttar.
2021-05-09, 11:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Dina inlägg stinker fördom, mannen. Alex & Elias är businessmän all the way, liksom. Good looks & karisma. Tova-Sophia är själva kronan på verket. En vacker exotisk läckerbit. Hennes sensualitet will do the talk.

Vem som helst med hjärta & ögon hade hjälpt denna trio. Fucking övertygad om det.

Ludde hade jag inte hjälp varken med mat eller pengar, honon.hade jag lägrat som den lilla soyboy & golare han är & tro mig, bror. Sånt ser man.
Dina inlägg börjar bli jävligt tröttsamma, bara en massa inlägg om dina sexuella fantasier och inget om vad som pågår i Robinson. En mute på dig tills Robinson är klart vore lägligt.
2021-05-09, 11:25
Medlem
Citat:

Dina hyllningar är bara pinsamma.
De fuskade, klart som korvspad att de ska åka ut då. Det är inte tillåtet att handla mat på Ica Maxi om man är med i Robinson, alltså fuskade dem och då ska man självklart bli diskad. Fuskare är inte värdiga vinnare. Dessutom är det orättvist mot de andra om man skulle hålla kvar fuskare.

De gjorde inte bara vad som krävdes. Har du glömt att det är en tävling? Alla är nog hungriga men det är fortfarande inte tillåtet att fuska när det är en tävling. Klarar man inte svälten så får man åka hem och käka istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in