2021-05-09, 06:26
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

2021-05-09, 06:33
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ok = snabbare avslut än vad som ponerats alltså! Jag trodde det skulle vara veckan ut ... men tydligen inte.

Gränslandet är på tolfte avsnittet så det lär nog blir resten av veckan också. Någon skrev att det alltid varit 18 delar. Stannar nog med 16 på torsdag.

Robinson ska gå i 46 avsnitt om jag inte har tagit fel. 36 idag så 11 kvar från ikväll. Fem den här och nästa vecka. Finalen söndag den 23/5 blir det.
2021-05-09, 07:34
Medlem
Buttson69s avatar
Fortsatt vilken jävla tomte han är Anders, myglar in Ludde på Wilmas bekostnad.

Sen anser jag att istället för riktiga helikoptrar kan man istället lägga in en bild på en helikopter med tanke på utsläppen. Redan nu som det är så av ren anständighet så borde tomten Anders som ansvarig skänka pengar till planteringar av träd i Afrika för att kompensera programmets utsläpp.

Jag menar då kan vi i publikum åskåda programmet utan dåligt samvete eller i säkert en del fall svår klimatångest.

Jag är säker på att Gretha tycker likadant.
2021-05-09, 08:00
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Klas Beyer vann 2019, trots att han aldrig högg någon i ryggen, ljög eller mobbade någon. Han hade god moral och gjorde alltid bäst val som gynnade gruppen när han var lagkapten. Vinnaren förra året, kocken från Åland, var också rätt "snäll". Ingen ogillade honom direkt. Om han var mesig eller ej är väl en personlig åsikt, men vann gjorde han ändå. Så ibland vinner man på att vara snäll, eller i alla fall att inte ha några direkta fiender. Visst är det ett spel, men alla vinnare har inte spelat fult. Men ofta är det de "elaka" vinnarna man minns.

Säsongen med Klas Beyer blev rejält "fuckad" pga alla patetiska twister från produktionen.

Var ett läge i första sammanslaningsveckan där laget med Emilio, Lucas, Linn, Bonnie och någon till hade 5 röster.

På andra sidan fanns Sofie, Tobias, Anna och Klas.

De va 5-4 till det ena laget och även om de var sammanslagning så var lagen ändå lagen befästa.

I det läget var det givet att någon i Sofies lag skulle åka ur.

Sen FRÅN INGENSTANS kommer ett brev att de finns TRE extra-röster. Så extremt tydligt att de enda syftet var att hjälpa Sofies lag.

Sen hittade ju Sofie rösterna MEN man fick aldrig se det på tv:n. Visade sig att både Lucas och Klas varit på just den platsen.

Känslan var att de Klas och även den feta kockens seger berodde mer på produktionens styrning.
2021-05-09, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Gränslandet är på tolfte avsnittet så det lär nog blir resten av veckan också. Någon skrev att det alltid varit 18 delar. Stannar nog med 16 på torsdag.

Robinson ska gå i 46 avsnitt om jag inte har tagit fel. 36 idag så 11 kvar från ikväll. Fem den här och nästa vecka. Finalen söndag den 23/5 blir det.
Ännu en gång, använd tv.nu. Det blir 51 avsnitt. Fyra deltagare återstår sista dagen.
2021-05-09, 09:07
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ännu en gång, använd tv.nu. Det blir 51 avsnitt. Fyra deltagare återstår sista dagen.

OK, då blir det en vecka till och finalen söndag 30 maj. 49 dagar höll tävlingen på och man lyckas kräma fram 51 avsnitt. Plus ett gäng från gränslandet.
2021-05-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
OK, då blir det en vecka till och finalen söndag 30 maj. 49 dagar höll tävlingen på och man lyckas kräma fram 51 avsnitt. Plus ett gäng från gränslandet.
Var får du 49 ifrån?
2021-05-09, 09:33
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Robinson söndag.

2021-05-09, 09:48
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Var får du 49 ifrån?
Räknade.

Inspelningarna på gick 20 juli - 6 september. Räkna själv om jag räknat rätt.
2021-05-09, 10:31
Medlem
2021-05-09, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Per-Sophia ljuger om sin ålder för att få vara med småkidsen. Väldigt omogen person.
2021-05-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Per-Sophia ljuger om sin ålder för att få vara med småkidsen. Väldigt omogen person.

Men Anki och Andreas får ju det utan att ljuga. Tror hon hade fått vara med Johanna och Wilma iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in