2021-05-09, 03:43
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Ok, har inte sett det med bikten, men har sett honom göra det framför henne.

Jag har tappat respekten för Simon.
Efter militärveckan så var det kört och sedan har det bara gått utför.
2021-05-09, 03:52
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jag har tappat respekten för Simon.
Efter militärveckan så var det kört och sedan har det bara gått utför.
Jag röstade på pojken idag och känner mig nöjd med det. Ser inte att någon av dom andra skulle vara ett större föredöme och ha uppfört sig exemplariskt. Tvärtom. Judit borde åkt ut för länge sen då hennes sexuella ofredanden sker helt öppet och obehindrat. Hade hon varit karl skulle det blivit stora löpsedlar.
2021-05-09, 03:53
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vi hatar inte Madde. Gör en analys bara om tillståndet. Om du vill läsa fina kommentarer så har hon en blogg där du kan gå in och skriva.

Herregud. Hur kan du ens tro att någon här skulle vilja ha en besatt människa efter sig. Så snygg är hon inte heller och bilderna såg lika trista ut som hon är i huset. Gå in på bloggen vettja!!

Jag vill ha henne efter mig. Hon är snyggast i huset efter Narnia.

#SlutahatavårMadde
2021-05-09, 03:54
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ja hon sa att i PH skulle det vara bråk och drama men att man skulle vara sig själv i BB.
Jag tror att hon är glad och snäll på riktigt och faktiskt inte lägger energi på oväsentligheter.

Simon brukar ju dessutom vara i bikten när han håller på.
Han vill ju inte visa exakt för huset hur missunsam han är mot Tanja.
(Men ikväll sprack hans fasad.)

Har han varit på Tanya ikväll också? Räckte det inte att han höll på i förrgår mot henne?
2021-05-09, 03:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag vill ha henne efter mig. Hon är snyggast i huset efter Narnia.

#SlutahatavårMadde
Men det är väl bara att ta kontakt när hon kommer ut ur huset. Hon är desperat nu då den biologiska klockan klämtar. Kamma dig och rätta till slipsen så ska du se att det ordnar sig.
2021-05-09, 03:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Men det är väl bara att ta kontakt när hon kommer ut ur huset. Hon är desperat nu då den biologiska klockan klämtar. Kamma dig och rätta till slipsen så ska du se att det ordnar sig.

Problemet är att jag inte vill ha barn. Men man kanske kan offra sig och paja livet bara man får Madde.
2021-05-09, 04:00
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Jag röstade på pojken idag och känner mig nöjd med det. Ser inte att någon av dom andra skulle vara ett större föredöme och ha uppfört sig exemplariskt. Tvärtom. Judit borde åkt ut för länge sen då hennes sexuella ofredanden sker helt öppet och obehindrat. Hade hon varit karl skulle det blivit stora löpsedlar.

Har också uppfattat Judith som väldigt "på".
Tycker BB ska hålla mer koll på deltagarna oavsett kön.
2021-05-09, 04:03
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Har han varit på Tanya ikväll också? Räckte det inte att han höll på i förrgår mot henne?

Han är rädd nu, sitter löst.
Jo Simon håller på väldigt mycket och tjatar om hennes följare som vanligt.
Jag hade aldrig hört talas om henne innan och inte sett PH heller.
Jag hoppas att Tanja vinner.
Hon är så härlig!
2021-05-09, 04:06
Medlem
1754s avatar
Citat:
Han är rädd nu, sitter löst.
Jo Simon håller på väldigt mycket och tjatar om hennes följare som vanligt.
Jag hade aldrig hört talas om henne innan och inte sett PH heller.
Jag hoppas att Tanja vinner.
Hon är så härlig!

Fyfan vad patetisk Simon är. Men han har ialalfall stake att säga det direkt till henne, och inte bara springa bakom ryggen och snacka skit.

Jag visste inte heller vem hon var innan Big Brother eftersom jag inte tittar på Ph. Hon är helt klart en värdig vinnare.
2021-05-09, 04:12
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Fyfan vad patetisk Simon är. Men han har ialalfall stake att säga det direkt till henne, och inte bara springa bakom ryggen och snacka skit.

Jag visste inte heller vem hon var innan Big Brother eftersom jag inte tittar på Ph. Hon är helt klart en värdig vinnare.

Att dessutom hålla på att lipa över att han behöver pengar att ge till sina fattiga föräldrar är ju patetisk.
Orsaken till att de är fattiga är att han har lånat pengar och sedan festat upp dom.
Kolla hur han pimplar i sig i huset.
Alkis.

Det är ju bara att skaffa sig ett jobb men han vill ju göra musik så han är väl för fin för att att ett vanligt kneg kan man ana.
2021-05-09, 04:42
Medlem
137MGs avatar
Såg precis klart avsnitten från veckan. Självklart var studion sååå kritiska mot att Judith kallade fina folket för tråkiga. Buhu stackars dom. Så dålig stil av Judith!

Men i avsnittet från dagen efter, när Nardos var taggad och glad men svindryg mot Emelie, har inget av det kommit med. Allt för att skydda dubbelmoralens drottning.
2021-05-09, 06:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Vad var det de sa? "(Någonting ohörbart) attif"

Någon som vet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här