2021-05-09, 02:41
Medlem
Av med trosorna din skitiga slyna funkar faktiskt bra man är i ett förhållande undrar hu snabbt Madde hade tappat dem ifall AD sa det😀
2021-05-09, 02:41
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du gjorde det precis igen. Vartenda inlägg du gör är bitskt och argsint. Och du är minsann så godhjärtad och skulle aldrig skriva t.ex till skillnad från många och bla bla bla.....lägg ner istället och håll dig till ämnet. Här går vi igenom deltagarnas hälsotillstånd och diverse olater.
Alltså du... ÄR SÅ BITTER. Jag är inte bitsk och argsint, jag bara försökte påtala att tonen mot folk här är ganska hård ibland. Vilket jag inte förstår varför. Det är väl ett diskussionsforum och inte en jäkla gladiatorarena där endast de hårdaste överlever?
Tror inte att alla delar din syn på att "vi går igenom deltagarnas hälsotillstånd". Är du läkare? Kan du ställa diagnoser?
Och ja, jag är godhjärtad. Thank you for asking. Mic drop. Zzzzz
2021-05-09, 02:44
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Skulle det här beteendet vara den enda gången? Hur blir hon då om hon väl fått lite uppmärksamhet och blivit kär på riktigt? Hualigen...den damen borde nog ha skrämt bort både den ena och andra genom åren och det inte är en engångshändelse? Tror inte det. Har man sån här läggning så sitter den...hjälper inte att se söt ut och klä sig fint..

Exakt. Som vän är hon säkert helt underbar men inte som flickvän.
Hon är söt och fin och ser inte så gammal ut som hon är mer det finns ett skäl till att hon är ensam.

Jag har en bekant som är likadan, ser ut som ett bombnedslag och är världens snällaste men ingen orkar vara ihop med henne för hon måste få bekräftelse 24/7.
En stalker.

Men hon är mycket yngre än Madde.
2021-05-09, 02:47
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Alltså du... ÄR SÅ BITTER. Jag är inte bitsk och argsint, jag bara försökte påtala att tonen mot folk här är ganska hård ibland. Vilket jag inte förstår varför. Det är väl ett diskussionsforum och inte en jäkla gladiatorarena där endast de hårdaste överlever?
Tror inte att alla delar din syn på att "vi går igenom deltagarnas hälsotillstånd". Är du läkare? Kan du ställa diagnoser?
Och ja, jag är godhjärtad. Thank you for asking. Mic drop. Zzzzz
Du är som en terrier och hugger på allt. Skriv då nåt fint om alla deltagarna och låt oss andra fortsätta med analyserna. Jag skulle aldrig tala om för folk här vad dom inte får eller ska skriva. Nu är jag trött på dig.
2021-05-09, 02:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Exakt. Som vän är hon säkert helt underbar men inte som flickvän.
Hon är söt och fin och ser inte så gammal ut som hon är mer det finns ett skäl till att hon är ensam.

Jag har en bekant som är likadan, ser ut som ett bombnedslag och är världens snällaste men ingen orkar vara ihop med henne för hon måste få bekräftelse 24/7.
En stalker.

Men hon är mycket yngre än Madde.
Hon verkar hämmad på nåt vis och blir helt bestört för att hon inte får bekräftelse från den hon valt ut redan innan hon klev in. Nåt fel är det trots allt då alla andra ser att karln är konstig men inte hon trots att dom bor under samma tak. Har aldrig varit i närheten av nåt liknande i mitt liv och får man nobben så blir det ointressant. Måste vara en plåga för henne om hon till slut förstår hur utskämd hon blivit. Den händelse i årets BB som man aldrig glömmer.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-09 kl. 02:56.
2021-05-09, 02:58
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Oj, din psykoanalys är helt felfri alltså. Jag som man är alltså avundsjuk på en kvinna för att hon, enligt dig och andra simps här, är "vacker".

Enkel fakta går ej att förneka. Hon är desperat, manisk, gammal, billig och pinsam. En kvinna som saknar självrespekt, och skämmer ut sig offentligt. Anledningarna är många, men den främsta är ju hennes ständiga jakt efter en tönt som dissar henne på daglig basis. 34 bast och kan inte hantera sin alkohol är en till anlednig. Men detta är säkert också ett "påhitt av produktionen". Jag förstår att ni som gillar henne, gör det. Ena skaran kan antagligen relatera till en desperat 34åring vars biologiska klocka är en tickande bomb. Och den andra skaran är ett gäng simps. "hOn äR sNyGg, däRfÖr äR hOn BRa". lol

Kontentan av det du skriver har jag också skrivit men på ett snällare sätt.
Hade glömt en sak som du tog upp.
Alkohol.

Hon kan inte hantera att dricka och då blir hennes känslor ännu starkare.

Jag minns när hon kysste Adrian i bikten när han inte var förberedd så undrade många varför de inte fortsatte mm utan de kom ut väldigt snabbt därifrån.

Det var ju för att han inte ville hålla på med henne. Enkelt.

Tänk om en manlig deltagare hade tryckt upp en kvinnlig deltagare då hade det blivit världens kalabalik.
Där får de sätta upp kamera till nästa säsong.

Trots att Adrian också var full så tog han inte tillfället i akt utan gjorde sig fri och öppnade dörren och gick ut.

Efter det så har han inte gått in ensam med henne i bikten men hon fattar ändå inte. Sorgligt.
2021-05-09, 03:06
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Hon verkar hämmad på nåt vis och blir helt bestört för att hon inte får bekräftelse från den hon valt ut redan innan hon klev in. Nåt fel är det trots allt då alla andra ser att karln är konstig men inte hon trots att dom bor under samma tak. Har aldrig varit i närheten av nåt liknande i mitt liv och får man nobben så blir det ointressant. Måste vara en plåga för henne om hon till slut förstår hur utskämd hon blivit. Den händelse i årets BB som man aldrig glömmer.

Precis! Om jag hade gillat en kille och han inte hade visat något intresse för mig så hade jag tänkt, okej han var snygg och trevlig men det finns många fler som är.

Verkar som om hon lever i en barnslig fantasivärld där man alltid får som man vill.

Jag tycker att Adrian har varit tydlig mot Madde.
Som du skriver så är det detta man kommer att minnas och jag hoppas att hon får insikt när hon kollar efteråt.
2021-05-09, 03:26
Medlem
Citat:
Simon kommer aldrig att fatta varför folk ogillar honom.

Han har spottat i mat, han har spottat mot Tanja och kallat henne för smuts.
Det är därför som jag ogillar Simon.

Dessutom håller han på och härmar Tanja och hånar henne "ta det med en klackspark".

Jag tycker att Tanja har en bra inställning till livet och inte vill ha massa tjafs.
Däremot är hon inte rädd att säga ifrån.

Jag hade aldrig orkat vara så snäll som Tanja är mot Simon och tröstar honom.

Offerkoftan Simon.
Där sa du nåt. Jag har också lagt märke till det, men tänkte inte på varför. Men det är nog av taktiska skäl han gör det. Hon har ju berättat att hon bråkat i PH två gånger, den ena var när någon retade henne för hennes dialekt. Simon har tidigare sagt att Tanja aldrig spricker. Alltså att hon aldrig får ett utbrott, utan alltid är positiv och därav omtyckt. Det sa han på utegården till någon när de diskuterade hur ingen kommer kunna vinna mot Tanja.
Senast redigerad av Virgo1 2021-05-09 kl. 03:35.
2021-05-09, 03:30
Medlem
1754s avatar
Sluta hata på Madde nu förfan. Ni är ju bara avis på att hon vill ha Adrian och inte er.
2021-05-09, 03:38
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Där sa du nåt. Jag har också lagt märke till det, men tänkte inte på varför. Men det är nog av taktiska skäl. Hon har ju berättat att hon bråkat i PH två gånger, den ena var när någon retade henne för hennes dialekt. Simon har tidigare sagt att Tanja aldrig spricker. Alltså att hon aldrig får ett utbrott, utan alltid är positiv och därav omtyckt. Det sa han på utegården till någon när de diskuterade hur ingen kommer kunna vinna mot Tanja.

Ja hon sa att i PH skulle det vara bråk och drama men att man skulle vara sig själv i BB.
Jag tror att hon är glad och snäll på riktigt och faktiskt inte lägger energi på oväsentligheter.

Simon brukar ju dessutom vara i bikten när han håller på.
Han vill ju inte visa exakt för huset hur missunsam han är mot Tanja.
(Men ikväll sprack hans fasad.)
2021-05-09, 03:40
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Sluta hata på Madde nu förfan. Ni är ju bara avis på att hon vill ha Adrian och inte er.
Vi hatar inte Madde. Gör en analys bara om tillståndet. Om du vill läsa fina kommentarer så har hon en blogg där du kan gå in och skriva.

Herregud. Hur kan du ens tro att någon här skulle vilja ha en besatt människa efter sig. Så snygg är hon inte heller och bilderna såg lika trista ut som hon är i huset. Gå in på bloggen vettja!!
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-09 kl. 03:43.
2021-05-09, 03:40
Medlem
Citat:
Ja hon sa att i PH skulle det vara bråk och drama men att man skulle vara sig själv i BB.
Jag tror att hon är glad och snäll på riktigt och faktiskt inte lägger energi på oväsentligheter.

Simon brukar ju dessutom vara i bikten när han håller på.
Han vill ju inte visa exakt för huset hur missunsam han är mot Tanja.
(Men ikväll sprack hans fasad.)
Ok, har inte sett det med bikten, men har sett honom göra det framför henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in