Citat:
Ursprungligen postat av
1337crew
Oj, din psykoanalys är helt felfri alltså. Jag som man är alltså avundsjuk på en kvinna för att hon, enligt dig och andra simps här, är "vacker".
Enkel fakta går ej att förneka. Hon är desperat, manisk, gammal, billig och pinsam. En kvinna som saknar självrespekt, och skämmer ut sig offentligt. Anledningarna är många, men den främsta är ju hennes ständiga jakt efter en tönt som dissar henne på daglig basis. 34 bast och kan inte hantera sin alkohol är en till anlednig. Men detta är säkert också ett "påhitt av produktionen". Jag förstår att ni som gillar henne, gör det. Ena skaran kan antagligen relatera till en desperat 34åring vars biologiska klocka är en tickande bomb. Och den andra skaran är ett gäng simps. "hOn äR sNyGg, däRfÖr äR hOn BRa". lol
Kontentan av det du skriver har jag också skrivit men på ett snällare sätt.
Hade glömt en sak som du tog upp.
Alkohol.
Hon kan inte hantera att dricka och då blir hennes känslor ännu starkare.
Jag minns när hon kysste Adrian i bikten när han inte var förberedd så undrade många varför de inte fortsatte mm utan de kom ut väldigt snabbt därifrån.
Det var ju för att han inte ville hålla på med henne. Enkelt.
Tänk om en manlig deltagare hade tryckt upp en kvinnlig deltagare då hade det blivit världens kalabalik.
Där får de sätta upp kamera till nästa säsong.
Trots att Adrian också var full så tog han inte tillfället i akt utan gjorde sig fri och öppnade dörren och gick ut.
Efter det så har han inte gått in ensam med henne i bikten men hon fattar ändå inte. Sorgligt.