2021-05-09, 01:36
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jovisst. Jag hugger ved med Majsan. Men alla har inte sådant för sig. Det är bättre att folk får ur sig skiten än att gå med knuten näve i fickan. Alla får ha sitt sätt. Och även Simon är en reko kille, inget ont i den killen i slutändan. Man är olika helt enkelt och man bör heller in mäta med samma måttstock. Skrolla förbi det du inte gillar och var beredd på lite skit då och då.
Tro mig, det är jag
Men alla är olika känsliga. Därför gillar jag inte jargongen hos vissa. Totalt onödigt och rent elakt. Ingen ska vara rädd för att diskutera här bara för en klutt hatar på allt och alla.
2021-05-09, 01:44
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det jag inte begriper på full allvar är hur man kan ligga och gråta över en människa som man inte ens vidrört. Över mitt förstånd. Får dåliga vibbar av denna kvinna. Nu är jag seriös.

Madde fyller snart 34 så hon är ju en vuxen kvinna i år räknat.
Jag fattar inte heller hur hon kan hålla och gråta efter Adrian.
Han har ju inte utnyttjat henne på något sätt utan sagt det han känner.

Antingen mår hon väldigt psykiskt dåligt eller så tickar den biologiska klockan för då kan äldre kvinnor få panik att de måste starta en familj och barn för det är ju inte så många år kvar till 40.

Hade hon varit 16-18 så hade man fattat, nu är det något som inte stämmer.
2021-05-09, 01:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ni har en påäng båda två. Däremot tror jag inte Tanjas följare är så tända på Judith som vill tafsa på henne. Så där är inte jag så säker. Jag tror också många bögar gillar mössan och han verkar ha ett enormt stöd från alla fjortisar. Intressant om det kommer odds på måndag. Fan det är ovisst.
Jag tror du har fel. Varför skulle bögar tända på den underliga individen som inte ens verkar ha en bula i kalsongen? Nej du, så stilig är han inte utan liknar mer en kanin med dom betarna. Lägg märke till att han ofta håller för munnen med handen om han råkar skratta till. Bögarna har nog bättre smak tror jag och tittar dom verkligen på denna smörja?

Tanjas fans däremot borde tycka att elefanten är för efterhängsen och kladdig. Det är som hon har Tanja i sitt grepp och den sist nämna ser inte alls så glad ut alltid. Hon var mer sprudlande förut. Elefanten är en bastant koloss som nog inte är att leka med. Testestoron så det heter duga inuti denna kroppshydda. Frågan är om hon medicinerar också för hon sluddrar som en pundare. UT med elefanten på måndag..
2021-05-09, 01:54
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Tro mig, det är jag
Men alla är olika känsliga. Därför gillar jag inte jargongen hos vissa. Totalt onödigt och rent elakt. Ingen ska vara rädd för att diskutera här bara för en klutt hatar på allt och alla.

Visst, visst. Jag förstår dig, verkligen. Grejen är väl den att alla har rätt att uttrycka sig precis som de önskar. Jag håller ju inte med om mycket skit men vill inte heller sätta pekpinnar. Varför skulle jag egentligen vilja det. Nu är det ett forum där ordet är fritt och jag får acceptera det helt enkelt. Men jag filtrerar vilket är tillräckligt för mig.
2021-05-09, 01:55
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Tro mig, det är jag
Sluta att kacka i eget bo. Du är inte ett dugg bättre själv och varje inlägg så gnäller du på medlemmarna. Låt folk vara och läs inte om du mår dåligt.
2021-05-09, 01:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Madde fyller snart 34 så hon är ju en vuxen kvinna i år räknat.
Jag fattar inte heller hur hon kan hålla och gråta efter Adrian.
Han har ju inte utnyttjat henne på något sätt utan sagt det han känner.

Antingen mår hon väldigt psykiskt dåligt eller så tickar den biologiska klockan för då kan äldre kvinnor få panik att de måste starta en familj och barn för det är ju inte så många år kvar till 40.

Hade hon varit 16-18 så hade man fattat, nu är det något som inte stämmer.
Det enda som skulle få mig att gråta är om det hände mina barn något. Inte fan grinar man efter en individ som inte ens vill vara i närheten av dig själv. Menar du att hon grinar för att hon vill ha barn snabbt och gifta sig? Herregud. Vilken djävla familjefar då denne hero som hellre puttar burk än verkar vara intresserad av kvinnfolk. Joel var hans favvo.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-09 kl. 02:02.
2021-05-09, 02:11
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ja precis. Helt sjukt. Någon kan skriva typ: Å vad Madde är gullig. Och blir helt bombarderad av saker som att man är sjuk i huvudet, ett retard, kioskmongo, gå och lägg dig etc. Vad fan?! SÅ många haters... De skrämmer ju bort alla normala människor! Men jag brukar tänka att det är väldigt små, halvtrasiga människor som gör så och de kämpar säkert med saker. Men håller med att tråden behöver rensas från dem. Moderator? Många kommentarer är ju OT.

Alltså man kan ha en tuff jargong och skämta och att uttrycka saklig och seriös kritik men när folk skriver helt sjuka och störda saker om deltagarna i huset genom att avhumanisera dem pga deras utländska härkomst eller nedvärderande kommentarer och sprida fördomar så hamnar det utanför ramarna vad som är ok.

Att använda N-ordet t-ex i samband med vissa deltagares beteenden eller att deras egenskaper är si och så för att de har ett annat ursprung.

Ja nåt knas är det ju helt klart!
2021-05-09, 02:12
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Jag tror du har fel. Varför skulle bögar tända på den underliga individen som inte ens verkar ha en bula i kalsongen? Nej du, så stilig är han inte utan liknar mer en kanin med dom betarna. Lägg märke till att han ofta håller för munnen med handen om han råkar skratta till. Bögarna har nog bättre smak tror jag och tittar dom verkligen på denna smörja?

Tanjas fans däremot borde tycka att elefanten är för efterhängsen och kladdig. Det är som hon har Tanja i sitt grepp och den sist nämna ser inte alls så glad ut alltid. Hon var mer sprudlande förut. Elefanten är en bastant koloss som nog inte är att leka med. Testestoron så det heter duga inuti denna kroppshydda. Frågan är om hon medicinerar också för hon sluddrar som en pundare. UT med elefanten på måndag..

Hehe.
Naturligtvis kan du ha rätt. Dock är de som tittar live en minoritet mot de som kikar på 40 minuter på kvällen. Ta mig som ett enkelt exempel. Jag hade ingen aning om vem Tanja var när hon klev in i huset av den enkla anledningen att jag tittar aldrig på PH. Andra är eld och lågor över henne och när hon klev in så kollade jag snabbt upp vem hon var och såg att hon tydligen är väldans poppis. När jag sedan frågar på jobbet så är det många som vet vem hon är och gillar henne. För mig i BB är hon helt okej men gör inget större avtryck (nu får jag säkert massa hat).

På samma sätt så får dussintittaren en helt annan bild av Adrian än den jag har. De ser ett sött ansikte och han verkar trevlig. Detsamma gäller säkert många i huset inklusive Judith. Och naturligtvis Nardos. Jag har definitivt en känsla av att han går hem hos bögar för han har det ansiktet. Skitsamma vad jag tycker egentligen. Plussa det med fjortisar som säkert tycker att han är jättesöt. Kvällen är ju rätt viktig för dessa tittare. Lägg därtill att det här året är när många influensers börjar "lägga sig i" och promotar sina favoriter. Jag har fortfarande inte sett något större konto som går ut med stöd för Judith.
2021-05-09, 02:30
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Sluta att kacka i eget bo. Du är inte ett dugg bättre själv och varje inlägg så gnäller du på medlemmarna. Låt folk vara och läs inte om du mår dåligt.
"Du är inte ett dugg bättre själv"??? Du får gärna ge mig ett exempel där jag hoppat på folk för deras åsikter. Nä, just det. Det kan du inte. Och JAG mår inte dåligt, tänkte mer på andra (till skillnad från många).
2021-05-09, 02:30
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Det enda som skulle få mig att gråta är om det hände mina barn något. Inte fan grinar man efter en individ som inte ens vill vara i närheten av dig själv. Menar du att hon grinar för att hon vill ha barn snabbt och gifta sig? Herregud. Vilken djävla familjefar då denne hero som hellre puttar burk än verkar vara intresserad av kvinnfolk. Joel var hans favvo.

Jag vet faktiskt inte men man kan ana att hormonerna MB spökar.
Hon satt ju och sa när dom hade BB honestly att hon hade sagt att Nardos var en cockblock.

Hur pinsamt är inte det.
Vad finns det ens att blocka?
Adrian har ju sagt till Madde (väldigt många gånger) att han inte vill något i huset.

Först var Madde svartsjuk på Viktoria och nu på Nardos, pinsamt och löjligt.
2021-05-09, 02:31
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Hehe.
Naturligtvis kan du ha rätt. Dock är de som tittar live en minoritet mot de som kikar på 40 minuter på kvällen. Ta mig som ett enkelt exempel. Jag hade ingen aning om vem Tanja var när hon klev in i huset av den enkla anledningen att jag tittar aldrig på PH. Andra är eld och lågor över henne och när hon klev in så kollade jag snabbt upp vem hon var och såg att hon tydligen är väldans poppis. När jag sedan frågar på jobbet så är det många som vet vem hon är och gillar henne. För mig i BB är hon helt okej men gör inget större avtryck (nu får jag säkert massa hat).

På samma sätt så får dussintittaren en helt annan bild av Adrian än den jag har. De ser ett sött ansikte och han verkar trevlig. Detsamma gäller säkert många i huset inklusive Judith. Och naturligtvis Nardos. Jag har definitivt en känsla av att han går hem hos bögar för han har det ansiktet. Skitsamma vad jag tycker egentligen. Plussa det med fjortisar som säkert tycker att han är jättesöt. Kvällen är ju rätt viktig för dessa tittare. Lägg därtill att det här året är när många influensers börjar "lägga sig i" och promotar sina favoriter. Jag har fortfarande inte sett något större konto som går ut med stöd för Judith.
Jag tittar bara på TV-programmet och jag ser absolut inget snyggt hos Adrian. Tvärtom. Han beter sig som om han verkligen har ett handikapp av något slag och det är inte för att vara elak. Människan har riktiga problem när det gäller att uttrycka sig och att vara social. Vad gör man där då? Att fjortisar ens skulle sitta och titta på smörjan är helt galet tänkt och för dom är Adrian en gammal tråkig gubbe.

Någon som i så fall var "söt" och gullig så var det Dennis. Adrian är inte ens trevlig och jag fattar inte hur du kan tro att tv-tittarna tycker det? Tvärtom och dessutom har han hittills inte sagt en hel mening med ett slutresultat i. Vi får väl se på måndag om jag är ute och cyklar men om fjortisar fastnat för denna tomte blir jag riktigt orolig. Själv hade jag helt andra förebilder som tonåring och hade dom fyllt 25 så var dom gamla dessutom. Inte ens gamla ruggugglor kan tycka att han är fin. Det är ju ingen afghan precis vilken hade vunnit i så fall.
2021-05-09, 02:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
"Du är inte ett dugg bättre själv"??? Du får gärna ge mig ett exempel där jag hoppat på folk för deras åsikter. Nä, just det. Det kan du inte. Och JAG mår inte dåligt, tänkte mer på andra (till skillnad från många).
Du gjorde det precis igen. Vartenda inlägg du gör är bitskt och argsint. Och du är minsann så godhjärtad och skulle aldrig skriva t.ex till skillnad från många och bla bla bla.....lägg ner istället och håll dig till ämnet. Här går vi igenom deltagarnas hälsotillstånd och könsidentitet.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-09 kl. 02:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in