2021-05-08, 23:58
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
när nardinissan är sur är det enklare att få audiens hos påven än att knäböja vid hennes säng och be om förlåtelse.Fläng kan du va själv jag förstår att ditt hjärta klappar hårt för muppar med allsköns störningar och därför känner samma för nardos.

Bästa jag läst idag
2021-05-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Madde har fått den otacksammaste rollen i hela huset. Värnar om alla men alla tar henne för givet. Sorgligt att se....
Hoppas hon själv ser det också.

Det enda hon "ser" just nu är tyvärr att hon uppfattas av oss här ute som en otrevlig typ som snackar skit om andra. Snyggt jobbat produktionen.
2021-05-08, 23:59
Medlem
Fortfarande ingen som frågat Madde hur hon mår alltså?

usch usch usch usch
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Produktionen anser tydligen att stackars Madde bara är colleteral damage.
Dom försöker skapa "drama" på Maddes bekostnad.
ja fult gjort av bb mot den som är mest omtänksam därinne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Hon ligger i Joels gamla säng. Uppenbart väldigt ledsen men inte ens Emelie som ska vara hennes närmsta har frågat hur hon mår...

Nä för hon vet inte hur hon ska göra det bättre.
Så jäkla dålig vän, hon behöver inte säga något bara vara där! Suck stackars Madde, ger och ger, får 0 tillbaka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mogisar kan vara gulliga. Nu pratar jag om din intelligens. Lär dig stava och skriv korrekt svenska så framstår du inte som en helt retarderad individ.
Åh gulledig. Jag har medömkan från trasiga människor Jag kan bli din personliga assistent utanför mitt jobb 100 %
Medlem
Citat:
Hon ligger i Joels gamla säng. Uppenbart väldigt ledsen men inte ens Emelie som ska vara hennes närmsta har frågat hur hon mår...

Tjejerna ligger och pratar om hur ledsen hon är men ingen går dit? Wtf
Medlem
Citat:

Det är bedrövligt! Skitstövlar! Allihopa! 😡
2021-05-09, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Vad gjorde nån när Nardos låg ensam . Ni är så fläng .

Dom gick in och pratade med henne, undrade hur hon mådde, om hon inte ville komma ut till dom andra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Känner oxå att Adrian har börjat synas o hörs mer den här veckan. Men han är så självgod. Han bryr sig inte ett skit om Madde, det syns.

Och ändå sitter han o säger till Pedram att han bryr sig så mycket om Madde, märkt att hon varit nere idag, kunde till 100% ge dom en ärlig chans ute.
Så jävla mkt BS
Medlem
Citat:
Om Emelie och Madde precis bråkat under en censur och Emelie sagt att hon vill vara ensam så är det väl inte så konstigt att hon inte går och tröstar Madde?
2021-05-09, 00:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Nej, han visar verkligen noll intressen, en normal människa med lite heder och självrespekt skulle skita i honom men hon försöker greppa efter halmstrå för att inte tappa honom.. Hon är 33 år och har inte tid med att jaga efter en kille som inte vill ha henne om hon inte vill vara 40 år när hon får barn.
Skulle det här beteendet vara den enda gången? Hur blir hon då om hon väl fått lite uppmärksamhet och blivit kär på riktigt? Hualigen...den damen borde nog ha skrämt bort både den ena och andra genom åren och det inte är en engångshändelse? Tror inte det. Har man sån här läggning så sitter den...hjälper inte att se söt ut och klä sig fint..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in