2021-05-09, 00:05
Medlem
Mouchinos avatar
Det är väl en lättnad att se att det finns personer som Madde som mår uppriktigt dåligt och att hon har ett samvete som fungerar och reagerar sunt av att veta att hon kan ha sagt något som inte är ok!
2021-05-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Gått och lagt sig tack vare produktionen försökte sänka henne.
Dom förstörde sista lördags festen

Vadå sista lördagsfesten?
Är väl en lördag nästa helg också...
2021-05-09, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tror jag tackar nej. Folk som inte ens kan använda punkter eller kan stava tvivlar jag på kan vara behjälpliga på något sätt. Mer än att torka bajs och mata folk, men det klarar jag bra själv. Men är du bra på att skriva kod eller är duktig på projektledning kan jag fixa ett arbete där du slipper jobba med mogisar som har högre intelligens än vad du har. Nu kommer jag mentalt blockera dig, men ha det så kul med mongoloiderna.
Idiot
2021-05-09, 00:08
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Vadå sista lördagsfesten?
Är väl en lördag nästa helg också...

Yes förhoppningsvis en något bättre Lördag, utan despo Madde.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Så jävla tråkigt. Säga vad man vill om Madde men hon verkar vara en riktigt fin person. Att inte ens någon kan ta sig tiden att höra med henne, ordentligt, hur hon mår är så jävla illa.
Och produktionen borde fan dementera denna frågan!
Jag ser inte henne som finare och snällare än någon annan. Snarare har hon jätteproblem med sitt psyke och borde inte släppt in i huset. Det där att man ska tycka synd om allt och alla är ett svenskt gissel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fortfarande ingen som frågat Madde hur hon mår alltså?

usch usch usch usch

Tanja pratade med henne i badrummet och frågade hur hon mådde och sa att hon alltid kan komma och prata med henne och att hon finns där, men att hon känner sig hjälplös när hon inte kan göra mer då hon inte vet vad som tynger madde.
2021-05-09, 00:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Ja jag har inte ansvar för er vilket jag är glad för.....rasistiskta äckliga,svin
Låter du sådär när nån av dina stackars muppar spiller ut ett juiceglas också?

"Ditt jävla äckliga as, håll i glaset ditt svin!"
2021-05-09, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Skulle det här beteendet vara den enda gången? Hur blir hon då om hon väl fått lite uppmärksamhet och blivit kär på riktigt? Hualigen...den damen borde nog ha skrämt bort både den ena och andra genom åren och det inte är en engångshändelse? Tror inte det. Har man sån här läggning så sitter den...hjälper inte att se söt ut och klä sig fint..

Håller med dig till fullo!
2021-05-09, 00:10
Bannlyst
Äckliga ormar i poolrummet 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
WTF??! Nardos säger alltså att om någons barn kommer hem och "blivit bög eller lebb" så har man "misslyckats som föräldrar"??!
Nej Nardos, där dog mina få hejarop för dig. Men när jag tänker efter så har de självdött i takt med att du aldrig låter någon prata, låter alltid alla vänta och vänder allt till Nardos Talkshow. Och ensamdanserna i kameran...du skulle inte ens märka om varenda en i huset gick ut ur huset. Du har ju fortfarande dig själv.

https://m.imgur.com/a/xqRkbCz

Oh shit, vem fan bjöd in Snookie från jersey shore ??
Hur gammal va Nachos där?
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det är väl en lättnad att se att det finns personer som Madde som mår uppriktigt dåligt och att hon har ett samvete som fungerar och reagerar sunt av att veta att hon kan ha sagt något som inte är ok!

EXAKT!
2021-05-09, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Och ändå sitter han o säger till Pedram att han bryr sig så mycket om Madde, märkt att hon varit nere idag, kunde till 100% ge dom en ärlig chans ute.
Så jävla mkt BS

Han gick in i sovrummet och såg att madde låg ensam där. Tog ett varv, sa inte ett ord, och gick ut och lade sig i poolrummet.
Precis så mycket bryr han sig om hur hon mår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in