2021-05-09, 00:01
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Det enda hon "ser" just nu är tyvärr att hon uppfattas av oss här ute som en otrevlig typ som snackar skit om andra. Snyggt jobbat produktionen.
Så jävla tråkigt. Säga vad man vill om Madde men hon verkar vara en riktigt fin person. Att inte ens någon kan ta sig tiden att höra med henne, ordentligt, hur hon mår är så jävla illa.
Och produktionen borde fan dementera denna frågan!
2021-05-09, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Vart är Madde?

Gått och lagt sig tack vare produktionen försökte sänka henne.
Dom förstörde sista lördags festen
2021-05-09, 00:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Hon ligger i Joels gamla säng. Uppenbart väldigt ledsen men inte ens Emelie som ska vara hennes närmsta har frågat hur hon mår...
Emelie är väl inte där för att ta hand om ett psykfall?
Medlem
Ligger Adrian och nardos i samma säng i rosa rummet och Madde i Joels gamla säng?
Edit: never mind, ser att dom ska sova u poolrummet med de andra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Nej på alla dina påståenden...

Håller med!
Senast redigerad av Biggan2021 2021-05-09 kl. 00:06.
2021-05-09, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Vart är Madde?

Ensam i rosa.
Alla andra gick och lade sig någon annanstans utan ett ord till henne om hon är OK. (förutom Tanja i badrummet tidigare)
2021-05-09, 00:03
Medlem
Citat:
Har du ansvar för andra människor???
Fy helvete vad skrämmande och obehagligt.
Ja jag har inte ansvar för er vilket jag är glad för.....rasistiskta äckliga,svin
2021-05-09, 00:04
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha bryr mig inte nämnvärt om Pedram personligen, men det ljugs så mycket om honom här.

Hur som helst så mördade han Emelie där. Underbart.

HAHAHAHAHAH årets lögn. Det enda du har gjort sen programmet började är att försvara Peddo och ställa honom i bättre dager vad han än har gjort.
Tafs och kladd på sovande tjejer? "Pedram king alla tjejer vill ha honom"
Oaktsam våldtäkt på däckad Tanja? "Ni är bara avundsjuka på att han får ligga"
Peddo beter sig som en psykopat kring Tess. "Vi kan fastslå att Tess är attraherad av Pedram"
Peddo lurar sin bram Adrian på en immunitet. "De släppte samtidigt"

The list goes on..

Alla i tråden vet att du är Peddos tangentbordsriddare, du kan inte lura någon. Men tack för skrattet
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
när nardinissan är sur är det enklare att få audiens hos påven än att knäböja vid hennes säng och be om förlåtelse.Fläng kan du va själv jag förstår att ditt hjärta klappar hårt för muppar med allsköns störningar och därför känner samma för nardos.
Hahaahaha!
👊
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Kan du inte bara lägga ner ditt fjantande nu.
Du vet mycket väl att hon inte kallat någon fitta, att produktionen ljuger av någon anledning, och att det är därför hon är ledsen.

Men du är väl bara bitter antagligen eftersom hon är en vacker tjej som vill andra väl. Sånt har ju många svårt för när dom själva är rätt fula bitterfittor.

Oj, din psykoanalys är helt felfri alltså. Jag som man är alltså avundsjuk på en kvinna för att hon, enligt dig och andra simps här, är "vacker".

Enkel fakta går ej att förneka. Hon är desperat, manisk, gammal, billig och pinsam. En kvinna som saknar självrespekt, och skämmer ut sig offentligt. Anledningarna är många, men den främsta är ju hennes ständiga jakt efter en tönt som dissar henne på daglig basis. 34 bast och kan inte hantera sin alkohol är en till anlednig. Men detta är säkert också ett "påhitt av produktionen". Jag förstår att ni som gillar henne, gör det. Ena skaran kan antagligen relatera till en desperat 34åring vars biologiska klocka är en tickande bomb. Och den andra skaran är ett gäng simps. "hOn äR sNyGg, däRfÖr äR hOn BRa". lol
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VBG0521
https://imgur.com/a/xqRkbCz

WTF??! Nardos säger alltså att om någons barn kommer hem och "blivit bög eller lebb" så har man "misslyckats som föräldrar"??!
Nej Nardos, där dog mina få hejarop för dig. Men när jag tänker efter så har de självdött i takt med att du aldrig låter någon prata, låter alltid alla vänta och vänder allt till Nardos Talkshow. Och ensamdanserna i kameran...du skulle inte ens märka om varenda en i huset gick ut ur huset. Du har ju fortfarande dig själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Åh gulledig. Jag har medömkan från trasiga människor Jag kan bli din personliga assistent utanför mitt jobb 100 %
Tror jag tackar nej. Folk som inte ens kan använda punkter eller kan stava tvivlar jag på kan vara behjälpliga på något sätt. Mer än att torka bajs och mata folk, men det klarar jag bra själv. Men är du bra på att skriva kod eller är duktig på projektledning kan jag fixa ett arbete där du slipper jobba med mogisar som har högre intelligens än vad du har. Nu kommer jag mentalt blockera dig, men ha det så kul med mongoloiderna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in