2021-05-08, 23:26
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jag borde nog inte skrattat. Men jag gjorde det. Tack?

Han röjde så hårt så Ulla-Britt med närliggande balkong vid huset där i Farsta kanske hittar en blond liten kalufs i sin tulpan-rabatt imorgon bitti.
2021-05-08, 23:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Han utlovade för cirka 2 timmar sen att han skulle MAXA ikväll, sin sista fest! Du ser ju hur han fullkomligt röjer hårtransplantationen av sig på utegården.

Haha de få hårtestarna flyger av i maxat partytryck! Vilket drag... trillar nästan av stolen här hemma!
2021-05-08, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han paktar som fan "OCH" spelar på andras känslor med de han påstår är sin familj för att få de in på sitt spår. Det är så mycket dubbelmoral och hyckleri och det syns så tydligt. Nardos gjorde han samma sak med , pressade henne genom att ge henne dåligt samvete och skuldkänslor för att han rabblade sitt vanliga om Syster och bror. Han är den som är backstabbern deluxe! Så han kör både spel och pakt.

Att låtsas vara familj för att sen utöva känslomässig utpressning är nog det lägsta man kan gå anser jag då alla ska visa honom lojalitet och allt annat han kräver för att tillgodose sitt enorma ego. Dock gäller inte denna regel och moral för Pedram då han är den ende som får gå emot och detta. Så stört beteende så det finns inte!

+1000000000000

MYCKET bra skrivet! Aldrig sett en vidrigare o större hycklare än Peddot!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Hur kork är du? Om man får in ett påstående från produktionen att man har gjort saker som man själv känner att man inte har gjort eller aldrig skulle kunna göra/säga så är det väl inte konstigt att det tar på en? Att gråta över det några timmar efter att man får reda på det är väl inte att älta heller för den delen

Håller med, det är väl snarare humant att faktiskt bry sig om sådana saker, om det är vänskap man värderar, särskilt om man har en personlighet som Madde, man vill alla väl, godhjärtad osv
Medlem
Hoppas VERKLIGEN töntjäveln Adrian åker på måndag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Verkligen. Hon är så omogen och har inte vuxit ett skit sen hon var med i tjafs. Hon har bara en tystare teknik när hon inte är nöjd med ngt än att slåss
Alla har förstått att du hatar henne. Nardos är inte i närheten av hur hon var i tjafs / Kicki 59
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos sover halva kvällen och kommer sen in och sänker alla med ”är det här festen jag hade kunnat sova”.

Men när Judith säger att vissa är tråkiga för att de inte vill bada så ska NARDOS BRÅKA OM DET I TRE DAGAR.

Rimligheten i det???

Ingen sänker festen mer än äckel desperat Madde. Otroligt billig och medioker. Blä
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag är så jävla trött på mössan!
Hoppas han åker på måndag, det hade rört om lite i huset.
Jag la mina röster på Madde, vill inte ha kvar varken Adrian, Simon eller Oljudith.

Bra.. Alla som inte röstar kvar Adrian är mina vänner <3
Medlem
1754s avatar
Mmmm Snälla rara fina Madde i tights. 😍
Medlem
Seriöst, ska dom redan gå och lägga sig?
2021-05-08, 23:29
Medlem
Simons "Jag vill sova med madde", "du är så fin madde", "du är så fantastiskt vacker madde", "du är så bra madde" börjar bli rätt tröttsamt när han samtidigt lägger alla sina röster på henne....
Men glöm inte, Simon är aldrig falsk.
2021-05-08, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon kan dansa . Hon har en taktkänsla även om mina tangenter skriver det dom vill. Trashuvve
Ja, för E och Ä ligger ju så nära varandra på tangentbordet. 🤣🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in