2021-05-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Gick in på liven för första gången sedan i Måndags.. Ser att Adrian fjäskar för tittarna genom att sitta och deeptalka med Pedram om att han inte vill att Madde ska må dåligt och att han vill ge det en ärlig chans på utsidan.
Han har inte brytt sig ett skit när hon har gråtit sig till sömns och gråtit sig igenom fester förr.. utan till och med haft mage att pranka Nardos och Emelie medan Madde ligger och storbölar i soffan bredvid. Helt plötsligt NU när fanskapet hänger löst och inser att hans sätt ser illa ut för tittarna så "bryr" han sig.

Undrar om han ska lyckas manipulera sig kvar med det har snacket nu.... Instagramtjejerna får nytt hopp och röstar kvar tråknörden.
Jag är så jävla trött på mössan!
Hoppas han åker på måndag, det hade rört om lite i huset.
Jag la mina röster på Madde, vill inte ha kvar varken Adrian, Simon eller Oljudith.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Hm snckaet mellan Pedram o Adrian..

Börjar Pedram tycka adrian har konstogt beteende mot madde? KÄnns som han kan läsa folk pedram.. smart kille ändå på att läsa människor, han är bra på att snacka etc.

Känns som P vill bena ut deras grej nu.. O kanske börja tycka Adrian är lite spelare mot Madde.. angående frågorna idag ..

Jag tror han ljuger för Peddi, om att han vill ses på utsidan. vad tror ni??
Vad sa han?
Bannlyst
Madde vinner sympatiröster för produktionen försökte sänka henne, hon kommer inte åka ut på måndag.
Judith lr Adrian blir det, 100%.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Lovar att jag inte ska skvallra till apan att du jämförde han med svintohuvet
Men tack gullis! ❤️❤️❤️
2021-05-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram har dillat i alla inklusive Simon att vara lojal mot honom genom sitt jävla skitsnack och sen går han och nominerar Simon med sina 2p. Fan nästa gång han hänger löst ska han ut.. trött på hans hycklande och eviga dubbelmoral, sen har han inte bollar att gå och berätta det för Simon. Han skulle åkt när vi hade chansen för han är den som sjungit ut om hur han är emot spelet men är den som sen går emot det han själver predikar om..
+1 jag ville hellre ha ut han än Mergim. Han har varit på min topp 3 ut-lista sen start!
Medlem
Madde finns för alla, tröstar alla, går efter alla, ser alla

men ingen finns någonsin för henne när hon behöver

SKICKA IN VALPIS
HON BEHÖVER HONOM
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon är den ända som kan dansa

Ja, och hon ger ändå inte fullt , man ser att hon håller tbx , men tjejen kan verkligen röra på sig😘👌
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han har även erbjudit sig att hjälpa till, dukade till lunchen men var tvungen att fråga var tallrikarna var. Erbjöd Simon sina rester av sin thaimat samt smörat för Simon hela dagen. Han smörar som fan för tittarna för han börjar inse hur han framstår för oss. HorMössa!

Hormössa indeed!! La även märke till hur han sprang efter Emelie o försökte övertala henne att han o Pedram inte vill ha ut henne o ”tycker om” henne! Det hade ALDRIG hänt om han inte hängde löst o fått så mycket negativ feedback från utsidan om att han är bortskämd o curlad etc..Han är DONE där inte! Måste åka på måndag!
2021-05-08, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Han har ju sagt att han är emot att man påverkar varandra?
Sen har han inte sagt något om att man inte ska rösta taktiskt för sin egen skull.
Det är två helt olika saker.
Fast att han lackar fullständigt på Emelie och Narcos när Narcos väljer att blockera honom, det om något är väl för fan att påverka. Hans psykoblickar i lilla BB när Narcos skulle blocka honom eller horMössan var också helt sjuka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det jag inte begriper på full allvar är hur man kan ligga och gråta över en människa som man inte ens vidrört. Över mitt förstånd. Får dåliga vibbar av denna kvinna. Nu är jag seriös.
Har hon varit och gråtit nu? Kom in och såg att hon tog ögondroppar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Madde vinner sympatiröster för produktionen försökte sänka henne, hon kommer inte åka ut på måndag.
Judith lr Adrian blir det, 100%.
Hur kan dom älta frågor i flera timmar...Jävla fyllskador
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Missat typ hela dagen, varför är Madde ledsen? Något mer som har hänt utöver ”fula-ord”-händelsen?

Kan säkert va det hon sagt om Emelie o nardos. Men det med Adrian oxå.
Det va säkert en del, där som snurrat till det. För sanningen är just att vi framför TV, ser ngt annat med Adrian o hans tillvägagångssätt beteende... O ingen rök utan eld Så det kommer från nånstans,
Men klart Adrian blånekar när han sitter på stolen..vad skulle han annars säga,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in