2021-05-08, 23:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han har även erbjudit sig att hjälpa till, dukade till lunchen men var tvungen att fråga var tallrikarna var. Erbjöd Simon sina rester av sin thaimat samt smörat för Simon hela dagen. Han smörar som fan för tittarna för han börjar inse hur han framstår för oss. HorMössa!

Patetisk ögontjänare!!! Too little too late, papegojknullare!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han kanske menade att hon är det arsle som kan dansa?
Sant! Då har hen helt rätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Exakt!
Plågsamt att se hur de andra ignorerar henne när hon nog har tröstat samtliga av dom vid flera tillfällen.
Verkligen. Hade det varit Emelie som suttit där inne ensam hade Madde varit där på två röda och peppat och tröstat, men Emelie sitter istället och tycker synd om sig själv för att HON inte vet hur HON ska hantera situationen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Men fortfarande?? Lite väl att sitta och gråta över det fortfarande

För att dom precis pratade om det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, det kan hon inte. Det ENDA hon gör är att försöka skaka på sin ÄNDA. Nu fick du dessutom ett språktips. Det heter för i helvete enda.
Hon kan dansa . Hon har en taktkänsla även om mina tangenter skriver det dom vill. Trashuvve
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag märker att de andra lämnar rummet när Nardos är närvarande.. och det förstår jag fullt ut. Hon kör med fula metoder och silent treatment så hon får ta att folk tröttnar på henne och lämnar rummet. Inte ens Emelie pratar hon med nu. Nardos kommer bara ha Adrian och Pedram kvar så som hon håller på.
Verkligen. Hon är så omogen och har inte vuxit ett skit sen hon var med i tjafs. Hon har bara en tystare teknik när hon inte är nöjd med ngt än att slåss
2021-05-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Dom flesta av världens alla apor har ju betydligt bättre hygien, och dessutom avsevärt mycket mera utvecklade sociala färdigheter och logiskt tänkande än Nardos.

Summa summarum, Nardos skulle inte varit i BB utan på Skansen bakom lås och bom.

Då hade ju hennes armé kunnat vallfärda dit och gruppmatat henne med bananer.
Instämmer i allt! Världen skulle vara en mycket bättre plats om hon satt i en bur.
Bannlyst
Förra säsongen var det så mycket bråk och den här säsongen är det så bra sammanhållning.
Jojo, verkar som det håller på att förändras.
Dom enda som fortfarande har kul därinne är Tanja och Simon, resten längtar ut, förutom Judith som inte har nåt liv.
Medlem
Citat:
Det jag inte begriper på full allvar är hur man kan ligga och gråta över en människa som man inte ens vidrört. Över mitt förstånd. Får dåliga vibbar av denna kvinna. Nu är jag seriös.

Tråkigt att du aldrig verkar haft djupare känslor för någon. Att gråta över någon grundar sig inte i hur stark kontakt läppar eller könsorgan haft med varandra.

Dessutom är gråten vid detta tillfälle troligen mer grundat i frågan om varför hon benämnt Nardos och Emelie med fula ord. Vilket hon inte gjort. Frågan från Tanja var felställd. Madde har inte kallat någon vid fula ord. Emelie sa att Nardos var en jävla fitta. Madde satt brevid. Att få skulden för något och tro att man gjort något i liknelse med detta sätter igång otäcka hjärnspöken och startar ångestprocesser i stackars Madde som i sin genomsnälla personlighet inte befattar sig med sådana ord.

Får dåliga vibbar över att folk tar lättaste vägen till att konstatera osanningar.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Det jag inte begriper på full allvar är hur man kan ligga och gråta över en människa som man inte ens vidrört. Över mitt förstånd. Får dåliga vibbar av denna kvinna. Nu är jag seriös.

Absolut.. Madde borde lagt ner för länge sedan och verkar ha fått någon psykos ang. Adrian. Inte friskt..
Därmed sagt tycker jag ändå synd om henne för hon verkar vara en snäll, fin och godhjärtad tjej. Om än lite naiv och blåögd.
Medlem
Citat:
Men att fortfarande älta det när emelie sagt att hon ska sluta tänka på det och att gråta över det fortfarande?
Hur kork är du? Om man får in ett påstående från produktionen att man har gjort saker som man själv känner att man inte har gjort eller aldrig skulle kunna göra/säga så är det väl inte konstigt att det tar på en? Att gråta över det några timmar efter att man får reda på det är väl inte att älta heller för den delen
2021-05-08, 23:26
Medlem
Citat:
Men att fortfarande älta det när emelie sagt att hon ska sluta tänka på det och att gråta över det fortfarande?

Det senaste vi såg av deras samtal var att dom pratade om det, sedan fick vi censur, och sedan påpekade Emelie att man vill vara ensam ett tag och madde gick ledsen därifrån och grät på toa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in