2021-05-08, 19:24
Medlem
xrlpyts avatar
Madde är lite låg, nu får Adrian hångla upp henne så hon blir glad igen.
2021-05-08, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Madde är lite låg, nu får Adrian hångla upp henne så hon blir glad igen.

Nä hon är verkligen inte på humör sen frågorna
2021-05-08, 19:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Men på riktigt. Ärligt nu. HUR kränkt kan man bli av att bli kallad tråkig? Det är väl ingenting? Jag är tråkig ibland. När kompisar vill ha med mig på något och jag väljer att se på någon TV-såpa istället. "Fan va tråkig du är nu Pallen!!".

Jaha. Ja. Det kanske jag är just nu. Och?

Alla är väl tråkiga ibland? Juddan sade det för hon tyckte det just då. Och? Är det så hemskt?

Inte det minsta hemskt. Hon har ju dessutom fullständigt rätt i det hon säger.. Tråkigare jävel än Adrian på fest får man leta efter. Han har ju sänkt stämningen på samtliga fester sedan han dök upp.
Nej jag håller helt och fullt på Juddan här.
Nardos som säger att folk får "prestationsångest".. Va?
1. Hon klankar på Tanja för att hon är för positiv. Hon har dessutom klankat på andra som varit låga eller inte haft energi.
2. Det är väl bara positivt om tråkiga människor får "prestationsångest" så de fattar att de är trista och kanske ska släppa loss lite. Det är ett tv-program. Inte ett jävla lyxrehab som de verkar tro
2021-05-08, 19:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
judith tappade min röst, ska rösta på adrian.

Sluta trolla nu för FAN! Rösta på vem som helst men inte Adrian.. Jag förbjuder alla att rösta på fjanten!
2021-05-08, 19:26
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis! Mina kompisar som ätit där sa att handduken inte var vidrig men vidare god var den inte. Men maten i övrigt var god. Får väl testa den där gråa handduken någon gång.
🙂
Det var som fan!

Men vad består den av? (Handduken)
Pasta?
Manglad bläckfisk?
2021-05-08, 19:27
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Inte det minsta hemskt. Hon har ju dessutom fullständigt rätt i det hon säger.. Tråkigare jävel än Adrian på fest får man leta efter. Han har ju sänkt stämningen på samtliga fester sedan han dök upp.
Nej jag håller helt och fullt på Juddan här.
Nardos som säger att folk får "prestationsångest".. Va?
1. Hon klankar på Tanja för att hon är för positiv. Hon har dessutom klankat på andra som varit låga eller inte haft energi.
2. Det är väl bara positivt om tråkiga människor får "prestationsångest" så de fattar att de är trista och kanske ska släppa loss lite. Det är ett tv-program. Inte ett jävla lyxrehab som de verkar tro
Ridne.
Jag håller inte alltid med dig men när jag väl håller med dig, jävlar vad jag håller med!
2021-05-08, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Åhhuhuhuuu pedram-nardos "vi vill inte ha ngn fest"
Hejdå. Åk hem till era fantastiska hemländer där allt är så mkt bättre än i Sverige. Usch

Ojjj så butthurt hahaha dom kan klaga och dom kan samtidigt stanna i Sverige då varken din mamma eller pappa äger landet så har du ingen talan
2021-05-08, 19:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ridne.
Jag håller inte alltid med dig men när jag väl håller med dig, jävlar vad jag håller med!

Man kan inte tycka lika i allt!
2021-05-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tack kära ni för svar!! Började nästan kunna relatera till Mergim, kände mig utfryst

Jag förstår. Om Madde inte gjort detta, Varför blir hon så ledsen? Hoppas hon mår bättre snart. Tror ingen därinne verkligen tror att Madde skulle kalla någon fitta, hon verkar ju genomgo

Nardos lär ju tro att Madde sagt något. Hon har svårt att släppa saker.

Och eftersom frågan var från "tittarna" (den riktiga frågan var inte formulerad så) tror väl Madde att hon uppfattas som elak.
2021-05-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Endast taktik från hans sida. Såg du att han frågade om han kunde hjälpa till vid lunchen och dukade bordet frivilligt!!!

Skoja bara.
Den enda jag inte ska rösta på e han
Medlem
Nu har jag undersökt lite då jag har inget bättre för mig denna soliga lördagkväll!
Jag tror att frågan till Madde var felformulerad. Avsiktligen eller inte, det vet bara produktionen!

Frågan skulle nog varit: ”varför har du OCH Emelie sagt fula ord om Nardos?”
Under polis o tjuv festen förra veckan då både Madde o Emelie var märkbart fulla uttryckte Madde sitt missnöje o irritation över att Nardos frågat henne om det är ok att hon sover med Adrian. Varpå Emelie (ironiskt o skämtsamt) säger ”bitch bye” och ”jävla fitta” som respons o syftar då på Nardos. Otroligt liten grej enligt mig o tråkigt att det blir förstorat på detta vis!

Om någon vill se video på händelsen ovan så finns det på bbsecut på instagram.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Man kan inte tycka lika i allt!
Är ju tyvärr inte alla som fattar det. 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem