2021-05-08, 15:44
Medlem
embargos avatar
Igår när de låg och skulle sova höll Nardos låda, skrek och sjöng och hade sig och sa ”Var lite sociala! På riktigt asså! Hellooow?!” Undrar på vilket sätt det var trevligare än att Judith tyckte de var tråkiga som inte badade under en fest.
2021-05-08, 15:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Men på riktigt. Ärligt nu. HUR kränkt kan man bli av att bli kallad tråkig? Det är väl ingenting? Jag är tråkig ibland. När kompisar vill ha med mig på något och jag väljer att se på någon TV-såpa istället. "Fan va tråkig du är nu Pallen!!".

Jaha. Ja. Det kanske jag är just nu. Och?

Alla är väl tråkiga ibland? Juddan sade det för hon tyckte det just då. Och? Är det så hemskt?

Jag tror att Judith blev missförstådd i vad hon menade egentligen.
2021-05-08, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför sitter Tanja och ler hela tiden? Är hon så jävla obekväm eller?
Det är en roll. De driver med talkshowkonceptet, Joel och Simon gjorde likadant.
Medlem
judith tappade min röst, ska rösta på adrian.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tror att Simon är en av dem som använder sig minst av spel och taktik. Han är betydligt mer ärlig och rakryggad än vad Pedram är som aldrig kan medge att han har fel eller betett sig illa. Bad han om ursäkt för hur han behandlade Nardos under Storebror/Lillebror veckan? Nej antagligen inte för han bara sitter och rättfärdigar sig själv och han har ensamrätt att vara den viktigaste och kritiserar någon honom får han sån stress att han nästan spricker.
Är bara tre som är sig själva i huset och det är Simon, Judith och Tanja, övriga spelar ett spel.
Medlem
Mouchinos avatar
Fan vad Tanja passar bra i rollen som programledare, hon är klockren!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
YIKES

Detta lär ju, med all rätt, sänka henne. Inte för att jag bryr mig om budskapet bakom hennes uttalande. Alla kan ju göra bort sig, och hon är ung. Men isf är hon skyldig att ta upp detta under programmet och förklara sig. Borde väl ändå vara en del av hennes "personliga utveckling" som hon jämnt och ständigt tjatar om.

Woooooow shiiiiiit vad fan 😂
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Igår när de låg och skulle sova höll Nardos låda, skrek och sjöng och hade sig och sa ”Var lite sociala! På riktigt asså! Hellooow?!” Undrar på vilket sätt det var trevligare än att Judith tyckte de var tråkiga som inte badade under en fest.

Nardos har också kallat folk tråkiga när hon vill dansa men resten av gruppen vill stå runt köksbänken.
2021-05-08, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför sitter Tanja och ler hela tiden? Är hon så jävla obekväm eller?

De ska väl härma Simon och Joel som log och skrattade åt allt men ja hon är säkert obekväm med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Men på riktigt. Ärligt nu. HUR kränkt kan man bli av att bli kallad tråkig? Det är väl ingenting? Jag är tråkig ibland. När kompisar vill ha med mig på något och jag väljer att se på någon TV-såpa istället. "Fan va tråkig du är nu Pallen!!".

Jaha. Ja. Det kanske jag är just nu. Och?

Alla är väl tråkiga ibland? Juddan sade det för hon tyckte det just då. Och? Är det så hemskt?
Tala för dig själv, du
Medlem
Hahaaha Emelie Somna, Flatan Ska Ut
2021-05-08, 15:48
Medlem
Tanja 21% Emelie 28%, kom igen nu!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem