Citat:
Ursprungligen postat av
Master.Palm
Det mest spännande med ditt resonemang är att den s.k. ”halvdemente, barnkåte idioten” har långt högre siffror för approval rate (The Hill = 61 %, Reuters = 59 %, Morming Consulting = 57 % och Gallup = 54 %) och mycket lägre för disapproval (The Hill = 39%, Reuters = 39 %, Morning Consulting = 40 %, Gallup = 42 %) än Trump någonsin hade.
Trump låg under sin mandatperiod på mellan 34 % och 49 % som högst i approval och 62 % i disapproval (siffror från Gallup).
Biden är alltså långt mer populär än Trump!!!!
Medan Trump var den President, under sin mandatperiod som varit mest impopulär genom alla tider.
Jag är av tron att även den mest inbitne trumpsupportern vet att kina,venezuela,mfl inte skickat hundratusentals röster till USA, eller att massivt valfusk (ej väljarfusk) har skett.
Det har att göra med att vilja bevara USA vitt till varje pris. Vilket många tycker är förtjusningen med Trumps "america first"
Då gör det inget att ljuga om Biden.
Kommer det räcka när USA:s nuvarande president är mer populär än Trump någonsin varit?
Ja absolut. Alla lögner till trots. Allt tal om "Fake polls" till trots.
Jag har en fråga till våra valfuskexperter här. Tror ni på demokrati och att varje amerikansk medborgare förtjänar att delta i ett fritt och ett rättvist val?
Det här är en enkel Ja/Nej fråga. Så ge mig inga utspel eller "what about " svar tack