2021-05-07, 20:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du har redan frågat

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Va bra!

Ser du svarat att det ska vara tre personer som kontrollerar varje röst med oklarheter.

Hur många sådana kontroller var i bruk?

250 tusen röstsedlar bildar en rätt stor hög.
2021-05-07, 21:01
Medlem
Verkar som att vänsterextremisterna i fake news och Demokraterna är rejält nervösa över Maricopas audit, varför är dessa commies emot ärliga val? Valfusk? Vi alla vet att Joe inte fick mer röster än Obama fick när han blev vald haha!
2021-05-07, 21:14
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Va bra!

Ser du svarat att det ska vara tre personer som kontrollerar varje röst med oklarheter.

Hur många sådana kontroller var i bruk?

250 tusen röstsedlar bildar en rätt stor hög.

Du får googla på saken nu när du vet vad det kallas
2021-05-07, 21:17
Medlem
https://www.theepochtimes.com/arizona-senate-president-says-she-thinks-election-audit-will-uncover-irregularities_3806843.html

Hur mycket Trumphatarna och fake news än spammar och försöker stoppa denna audit så verkar normalt folk börja få upp ögonen för hur stor valfusket i "valet" faktiskt var. Varför är man emot en vanlig audit om man nu inte har något att dölja?

Alla vet att Biden bara "vann" på grund av valfusk i swingstates, får man 96% av rösterna som dyker upp mitt i natten så är det något som inte stämmer...
2021-05-07, 21:27
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
https://www.theepochtimes.com/arizona-senate-president-says-she-thinks-election-audit-will-uncover-irregularities_3806843.html

Hur mycket Trumphatarna och fake news än spammar och försöker stoppa denna audit så verkar normalt folk börja få upp ögonen för hur stor valfusket i "valet" faktiskt var. Varför är man emot en vanlig audit om man nu inte har något att dölja?

Alla vet att Biden bara "vann" på grund av valfusk i swingstates, får man 96% av rösterna som dyker upp mitt i natten så är det något som inte stämmer...

Kan du ge en källa på 96% av rösterna mitt i natten?
2021-05-07, 21:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Wisconsin, Michigan late night dumps.
2021-05-07, 21:42
Medlem
Nixters avatar
Bidenomics börjar ta sina första smällar på den amerikanska ekonomin:

-Arbetslösheten ökar för första gången i år.

-Frönst på grund av att mars reviderades ner.

-Bidens mål om 2miljoner jobb under de första 100 dagarna missas cirka 30%.

Detta ekonomiska stopp ger inte Biden bättre möjligheter att fortsatt ljuga om sin "vinst" när Maricopa avslöjas, även bland många Demokrater.
2021-05-07, 21:45
Bannlyst
Citat:

I juni 2020, 10mån innan valet, så besökte Trumps advokater Lansing,Michigan och fick den republikanska majoriteten att rösta för ett förslag där inga brevröster får läggas till i röstlängden förrän 4h efter valet.

De visste vad de gjorde.
De fick sin "midnight election fraud"

Allt med the GQP handlar om att anklaga andra för vad de själva gör sig skyldiga till.
2021-05-07, 21:49
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Oj en källa?

Nää som vanligt..

Men ni i sekten har ju sagt ATT fler röstade än antalet som var röstberättigade eller sa ni att Kina röstade med bambu röstsedlar?

och då skickar de ÄNDÅ automagiskt 12% i "slaken"

Så mycket fusk (och inga bevis).

Ni vänsterstyrda påstår att Ni inte fattat någonting till brallorna är neddragna helst på bar gärning. Vi andra har satt äggklockan på Maricopa, bevisen samlas på hög, var inte orolig, ingen kommer åka i finkan innan de fått sin dag i domstolen.

Källor, varför skall dessa visas i tid och otid när det sitter ett gäng förnekare här ? Finns en källa oavsett vad så är denna foliehatt, lögnare, republikan, eller gammal kompis med en kompis som var kompis med Trump.

Siffrorna 6-11% kommer från Mark Finchmen (Rep) som är en av de som jobbat mest med att få till stånd Auditen i Arizona.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-07 kl. 22:09.
2021-05-07, 21:50
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Wisconsin, Michigan late night dumps.

Och då kom 96% av rösterna på Biden? Vilken natt pratar vi

Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
I juni 2020, 10mån innan valet, så besökte Trumps advokater Lansing,Michigan och fick den republikanska majoriteten att rösta för ett förslag där inga brevröster får läggas till i röstlängden förrän 4h efter valet.

De visste vad de gjorde.
De fick sin "midnight election fraud"

Allt med the GQP handlar om att anklaga andra för vad de själva gör sig skyldiga till.

Det där låter inte som en källa på det jag undrade om.
2021-05-07, 21:56
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Och då kom 96% av rösterna på Biden? Vilken natt pratar vi

Det där låter inte som en källa på det jag undrade om.

Den 4:e November 06:31 kom 149.772 röster in i Michigan 96% för Biden. En matematisk omöjlighet och solklart röstfusk.

Den 4:e November 03:42 kom 143.379 röster in i Wisconsin. Samma galna siffra för Biden. En matematisk omöjlighet.

Biden stal Presidenposten, han kommer inte sitta perioden ut.
2021-05-07, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Källor, varför skall dessa visas i tid och otid när det sitter ett gäng förnekare här ? Finns en källa oavsett vad så är denna foliehatt, lögnare, republikan, eller gammal kompis med en kompis som var kompis med Trump.

tjaaa...Din trovärdighet kanske inte är så hög?

Sen tar jag det för självklart att du i grunden bara lyssnar på alt-rightpoddar eller altright-youtubeklipp och sedan självsöker efter "källor" som så gott som alltid är en blogg eller en ensam galnings verk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in