Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Verkar som den är republikanskt styrda organisationen Cyber Ninja t.om tänker fråga ut väljarna i berört county om dom verkligen röstat och stämma av det mot inlämnade röstsedlar. Snacka om att skapa förutsättningar för rejält efterkonstruerat och förfuskat valresultat då man ju faktiskt från republikanskt håll tydligen kommer ställa just den frågan. Förresten, vad får man ut av det? Folk kan ju glömma, ljuga medvetet eller t.om ha avlidit sedan valet. Val är ju trots allt en politisk ögonblicksbild.
Dessutom utan tvivel en upplevd lite hotfull situation för många väljare att få frågan då många säkert upplever det som lite av politiskt förföljelse.
Men det är ju utan tvekan enbart tvivel och oro man vill skapa inför nästa val då ju ändå inget kommer att påverka valet 2020 vilket som.
Själv hade jag slagit igen dörren ringt polisen och bett dom dra åt ... om jag varit väljare i USA och röstat på Biden. Dom har ju ingen laglig rätt att fråga vad jag förstår.
Så att R nu alltmer liknas vid ett parti som gärna vill valfuska genom att skrika valfusk går ju inte att förneka längre. Bakom den hycklande fasaden av demokratisk patriotism frodas nu mycket ruttenhet a la Trump. Ett extremistiskt träskparti verkar hålla på att födas ur det tidigare så politiskt stabila och respekterade partiet.
Svaret på frågan huruvida man röstat eller ej, är naturligtvis också skyddad av valhemligheten.
Hand upp, hur många tror att Scrollock och Nixter svarat sanningsenligt om någon knackat på hemma hos dem, deras parti hade förlorat valet, och att de på något sätt genom att ljuga skulle kunna påverka bilden av att det förekommit valfusk där de röstat.
Det är just detta som är avgörande för att denna metod aldrig kan fungera och inte överhuvudtaget borde förekomma i vad Nixter patetiskt kallar Gold Standard.
Men det är bara Kattguld!