2021-05-08, 11:36
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Genominkompetente Löfven liknar mer och mer en annan grånad och föga kompetent och myglande ex-sosseminister, nämligen Sven-Erik Bucht:

https://c8.alamy.com/comp/KGBEN7/swe...ure-KGBEN7.jpg

https://www.svtstatic.se/image/wide/...77?format=auto

Jag har för mig att jag hört skvaller om att Stefan och Sven-Erik brukar supa hårt tillsammans.
Citera
2021-05-08, 12:56
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruter
Vart får folk allt ifrån? Löfven är otroligt upptagen, när skulle han ha tid att supa, att han då och då visar sig vara lite trött är väl då inget konstigt.

Ja. När skvaller uppenbart är trams tappar hela forumet. Hans ämbete kräver tillgänglighet 24/7.
Och när han är frånvarande, av något skäl, då är tf, oftast Vice Statsminister i beredskap.

Citera
2021-05-08, 15:47
Medlem
Ringhals3s avatar
Löfven dricker sannolikt måttligt.
Min diagnos är däremot att hans mor söp rejält när hon väntade honom och att det är därför han är så trög.

Han växte upp med adoptivföräldrar.
Han verkar rätt hygglig privat men som statsminister får han en av fem supar.
Citera
2021-05-08, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ja. När skvaller uppenbart är trams tappar hela forumet. Hans ämbete kräver tillgänglighet 24/7.
Och när han är frånvarande, av något skäl, då är tf, oftast Vice Statsminister i beredskap.

Instämmer. Han var väldigt tydlig med att han inte hunnit bli berusad än när han var i USA och träffade Kennedy[sic].
https://m.youtube.com/watch?v=lislU_xdkdk
Citera
2021-05-08, 16:45
Medlem
AreYouBacks avatar
han är inte mer alkis än någon annan. Han tar sig nog en öl och en whiskey när vill ha en skön stund.
Citera
2021-05-08, 18:50
Medlem
Det är väl mer eller mindre klarlagt att han är periodare. Därför han försvinner ibland och inte syns till på månader
Citera
2021-05-08, 18:58
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Det är väl mer eller mindre klarlagt att han är periodare. Därför han försvinner ibland och inte syns till på månader
Jag känner till genom välinformerade källor att Löfven är en fullblodsalkoholist och försvinner långa perioder från sin post när han är extra nerkörd och tas in för vård.
Det är under dessa tider som Bolund verkar vara rikets styresman.
Citera
2021-05-08, 19:31
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Löfven dricker sannolikt måttligt.
Min diagnos är däremot att hans mor söp rejält när hon väntade honom och att det är därför han är så trög.

Fetalt alkoholsyndrom. Han behöver nog inte dricka för att verka berusad.
Citera
2021-05-08, 19:39
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag undrar om han super enbart för att han är semi-alkis eller om utvecklingen i Sverige också påverkar hans drickande.
Citera
2021-05-08, 19:40
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Jag undrar om han super enbart för att han är semi-alkis eller om utvecklingen i Sverige också påverkar hans drickande.

Han skiter väl i Sveriges utveckling, bara han får vara statsminister.
Citera
2021-05-08, 22:09
Medlem
Avskyr Stefan, och det skulle inte förvåna mig om det enda sättet att hantera ångesten för att han sånt Sverige är med alkohol. Men.

Tycker inte att detta tyder på några alkoholistvanor som man kan klandra honom för. Visst, han är jävligt luffig i sitt utförande, märks att han hängt med svetsargänget, det är dock en annan sak än alkoholism.

Hoppas dock det visar sig att du har rätt, skulle inte vara bra för honom eller S just nu
Citera
2021-05-08, 22:40
Medlem
Svetsar´n har ju inte bara utseendet emot sig, han har ju också utseendet med sig!

Vad jag, som påtvingad svensk skattebetalare, behöver stå ut med är hur hans uppenbara brist på intelligens och förmåga att minnas namn i offentliga sammanhang gör sig gällande i följande klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=lislU_xdkdk

"We are not drunk yet!"

Här måste ju "we" betyda alla utom han själv!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in