Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Fair enough! Raymond är en personlig favorit från de senaste 4 åren, så är väl lite biased. Konflikterna, utbrotten, känslorna, bodshämnden när han kom tillbaka till sitt forna lag, de förnuftiga kommentarerna i synk, smackade på Nina i skogen, frälst i Gränslandet m.m. Klockren karaktär!
Konflikterna mellan Adnilson och Jim om köket har potential.
Frågan är om man ska slänga in Lillemor i lag Obalans. Hon trashtalkade alltid alla som hon upplevde var idioter i synk, kan bli underhållande. (När Månsson valde att kedja fast sig med henne var bland det roligaste som hänt de senaste åren).
Lillemor kanske kan komma in som joker där istället för Elias, han är ju egentligen inte så rolig.
Raymond var en karaktär som växte i mina ögon, men sen när han åkte ut kände iaf jag att hans tid var över. Han kanske får plats på något hörn.
Jan är min stora favorit. Tävlingen hann knappt börja innan han hade förlorat. Sen när han var med i motståndarlaget och vann och man fick se Pascals min.. Man skulle ju kunna göra en säsong fiende vs fiende, de kanske får extra krut i tävlingarna. Olivia och Wiktoria kanske inte är stora fiender, men det fattas lite tjejer så de får vara med.
Lag syd
Raymond
Vicky Villian
Jan
Lillemor
Carl Hamilton
Wrenkler
Alex
Jim
Jokrar: Kristove & Olivia
Lag nord
Psykologen