2021-05-08, 00:19
Medlem
bamdidams avatar
Den bråa bevägelsen på telefon, var det den allra sista bevägelsen? (Eftersom de sa att det var för brå bevägelse till att telefonen skulle ha typ ramlat ned för trappen)..
Har de sagt hur många km/h den brå bevägelsen var (typ lika brå som en bil som kör förbi hen som sa att en bil hade kört förbi hen över gräset?)
nån som vet ca vilken tid det vittnet hade sett bilen köra så?
Citera
2021-05-08, 00:27
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamdidam
Den bråa bevägelsen på telefon, var det den allra sista bevägelsen? (Eftersom de sa att det var för brå bevägelse till att telefonen skulle ha typ ramlat ned för trappen)..

De sier den brå bevegelsen er sammenlignbar med et fall ned trappen.

Citat:
Har de sagt hur många km/h den brå bevägelsen var (typ lika brå som en bil som kör förbi hen som sa att en bil hade kört förbi hen över gräset?)
nån som vet ca vilken tid det vittnet hade sett bilen köra så?

Bilen over gresset er visstnok ikke nøyaktig plasserbar i tid.

Citat:
Brukar inte du lägga bakhon utanför dörren när du får hjärtinfarkt eller liknande?

Har aldri hatt hjerteinfarkt (enda) men har selvsagt et bakhon i bakhånd.
Citera
2021-05-08, 00:40
Medlem
bamdidams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
De sier den brå bevegelsen er sammenlignbar med et fall ned trappen.

Bilen over gresset er visstnok ikke nøyaktig plasserbar i tid.

Har aldri hatt hjerteinfarkt (enda) men har selvsagt et bakhon i bakhånd.

Stod det ikke typ att den brå bevägelsen var som en etasje, men att den var raskare än om man tillexempel mistet tlf ned för trappen eller föll ned för trappen med telefonen på sig?
Vet du om telefonen hade skador på skärm (som det säkert skulle bli om nån kastade telefonen ned på det golvet som är där)?
Är det helt flat där man kör i området utanför s4 eller finnes det en liten bakke typ?
Jag har en app på min tlf som räknar steg, ibland när jag går i uppöver/nedöver bakke står det på appen att jag har gått en etasje i trapp.

Ja men kom ihåg att inte bakhonet får vara från ditt hus/gård, om det är från ditt eget så tror inte din sambo på att du har hjärtinfarkt. Å kom ihåg att lägga det utanför ytterdörren och spring in i huset å göm dig någon plats så din sambo måste söka efter dig
Citera
2021-05-08, 00:40
Medlem
Citat:
Dette ble diskutert over, og flere tolker det som om han egentlig sikter til det at
AEH ikke hadde svart på oppringningene hans den dagen - altså ikke tatt telefonen.
Bruken av "liksom" blir tolket som en dialekt-variant av "ikke" - at "telefonen liksom var tatt"
blir til "telefonen ikke var tatt".
Jeg er usikker.

Det var kanskje noe feil med lydopptakeren til NRK også...
Forstår at politiet har hatt utfordringer med avhørene.
Citera
2021-05-08, 01:03
Medlem
bamdidams avatar
Någon som har en telefon av samma modell som AE hadde?
Jag trodde först att det var de första 2 samtalena/ringningarna som polisen trodde var slettade från telefonen (som telefonen själv tog bort). Men det var alltså de senaste 2 rigningarna/samtalerna kl 10.06 & 10.07 som telefonen själv tog bort?? Utan att ta bort samtalen från dottern och hemtelefon?
Citera
2021-05-08, 01:17
Medlem
Citat:
Dette ble diskutert over, og flere tolker det som om han egentlig sikter til det at
AEH ikke hadde svart på oppringningene hans den dagen - altså ikke tatt telefonen.
Bruken av "liksom" blir tolket som en dialekt-variant av "ikke" - at "telefonen liksom var tatt"
blir til "telefonen ikke var tatt".
Jeg er usikker.

TH er er helt hjelpeløs, når han uttrykker seg muntlig. Jeg har påpekt dette tidligere, og jeg hevdet den gangen, at nettopp dette kan vært problematisk under avhør. Jeg ser for meg serier med misforståelser, som til slutt endte med at TH nektet å underskrive avhør.
Når det gjelder bakhonet.
Det jeg tror TH forsøkte å si i intervjuet med NRK, var at han på vei hjem var bekymret for at AEH kunne ha blitt rammet av et hjerteinfarkt. (Hun hadde ikke svart på gjentatte anrop.) Når han så kommer hjem og ser bakhonet, skjønner han at noe er galt.
Slik TH fortalte rekkefølgen, fremstår dette helt tullete.
Jeg tror det skyldes det at det har stokket seg helt for ham.
Citera
2021-05-08, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Lurer på om TH kan selv ha brukt bakhonet for å legge det på gangsgolvet for å strekke seg etter noe for å unngå å sette av fotavtrykk, feks dørhåndtaket til kjøkkendøra som du nevner. Eller noe annet. Og at han la den utenfor døra fordi at den vil ha spor på seg fra golvet.

Er det virkelig mulig å fanatsere slik ?

Det er nesten ikke så man tror sine egne øyne av det man leser her inne noen ganger.

Dere er ikke det minste villig til en gang å prøve å se på flere muligheter I 1,5 år har jeg fulgt saken er her inne med store øyne og tenkt at det jammen er godt det ikke er deg å dine likesinnede som skal etterforske denne saken. For å kunne løse en slik sak, må man ha evne til å se på flere muligheter. Ikke låse seg så fullstendig fast slik mange av dere gjør.
Citera
2021-05-08, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
TH er er helt hjelpeløs, når han uttrykker seg muntlig. Jeg har påpekt dette tidligere, og jeg hevdet den gangen, at nettopp dette kan vært problematisk under avhør. Jeg ser for meg serier med misforståelser, som til slutt endte med at TH nektet å underskrive avhør.
Det jeg tror TH forsøkte å si i intervjuet med NRK, var at han på vei hjem var bekymret for at AEH kunne ha blitt rammet av et hjerteinfarkt. (Hun hadde ikke svart på gjentatte anrop.) Når han så kommer hjem og ser bakhonet, skjønner han at noe er galt.

Ja,helt riktig. Jeg er ikke i tvil en gang om at det var det han mente. Folk her inne virkelig ønsker å feiltolke det han sier. Men ja, han er veldig klønete til å uttale seg og det er nok ikke uten grunn han aldri har likt seg i rampelyset. I intervjuet ser jeg en mann som har det helt fryktelig for jævlig og er i stor sorg. Jeg håper han får oppreisning en gang. Jeg tror han er uskyldig og er han det, er dette den største politiskandalen som noen gang har skjedd i Norge og TH skal ha en klekkelig erstaningssum, uten at det vil hjelpe han så mye. Det er ikke mulig å rette opp i den uretten som i så fall har blitt begått.
Citera
2021-05-08, 01:40
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Ja,helt riktig. Jeg er ikke i tvil en gang om at det var det han mente. Folk her inne virkelig ønsker å feiltolke det han sier. Men ja, han er veldig klønete til å uttale seg og det er nok ikke uten grunn han aldri har likt seg i rampelyset. I intervjuet ser jeg en mann som har det helt fryktelig for jævlig og er i stor sorg. Jeg håper han får oppreisning en gang. Jeg tror han er uskyldig og er han det, er dette den største politiskandalen som noen gang har skjedd i Norge og TH skal ha en klekkelig erstaningssum, uten at det vil hjelpe han så mye. Det er ikke mulig å rette opp i den uretten som i så fall har blitt begått.

Om det inte skulle vara TH som är skyldig och polisen hittar rätt GM genom sin utredning och den döms, är detta inte en skandal av något slag utan en extremt svår utredning som lyckades...
är det TH som är skyldig och polisen lyckas hitta bevis så han döms, är det precis som över en svår utredning som lyckades...
Citera
2021-05-08, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls

Når du kan omtaler TH på den måten så er det ikke ut fra et enkelt intervju, du kjenner han du.
Citera
2021-05-08, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamdidam
Brukar inte du lägga bakhon utanför dörren när du får hjärtinfarkt eller liknande? Trodde alla brukade göra så.. Alla vet väl att signalen för hjärtinfarkt är bakhon (som inte ens kommer hemifrån, spring helst å hämta från någon annan plats) på utsidan av dörren istället för att hellre ringa nödnr, är vad man skall göra.

Ps. Bakhonet kan ju inte ha blivit lagt i dörröppningen, när någon drog till jobb för att visa hur oskyldig hen är när det gäller vad som skedde på S4.. Alltså hen kan inte ha lagt det där för att AE inte skulle höra när dörren öppnades av “kidnapparna“..
Beste kommentar på tråden noensinne😁
Citera
2021-05-08, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Når du kan omtaler TH på den måten så er det ikke ut fra et enkelt intervju, du kjenner han du.

Ha ha, hvor mange har du sagt det til nå ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in