2021-05-08, 01:49
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Precis dårhuset. Är så jävla trött på idioterna men förstår att läkare och professorer inte söker till detta program .Sorry men saknar människor med en hög IQ i detta format.
Håller med. En önskedröm att få se normala människor men dom ställer inte upp på såna här program. Vi får dras med packet och se det som lyteskomik istället.
2021-05-08, 01:50
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Driver du? ALLT här är oförskämt. Pinsamt att vuxna människor använder sånt ordförråd.
...och ja, jag kanske skrev i "fel stycken", men läs inte då! Du verkar inte vara klassens skarpaste elev direkt..

Det här är Flashback, det verkar inte passa dig snowflake. Dra tillbaka till mammagruppen på familjeliv.

Undrar om Judith drömmer om Tanya inatt....
2021-05-08, 01:51
Medlem
Otroligt förvånad att produktionen faktiskt tog med "Cold hearted bitch" Nardos dissning av Judith när hon ville prata i senaste avsnittet. Trodde jag inte.
2021-05-08, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vi vet inte om Mössan är man eller kvinna, hetero eller bög av samma orsak. Vi vet bara att han verkar efterbliven med demensliknande handlingar. TV4 kan ha hittat vissa på stödboenden eller i Prideparaden. Egentligen är det ingen större skillnad att kolla på BB eller aphuset på Skansen.

Adrian är kille som inte går i gång på
söta Madde. Det förvirrar vissa tydligen.🤣🤣🤣 Ännu värre han verkar vara mer sugen på orten bruden Nardos oj så förfärligt.😂😂
2021-05-08, 01:56
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nardos nacke lär inte må så bra av den där sovställningen.

Redan ont i nacken och så somna med huvudet i glasrutan. Madde får nog komma till undsättning med ny ugnsbakad risstrumpa imorgon.
2021-05-08, 01:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
För det första, några av Er är så jävla grova i käften mot andra som skriver. Lägg av med det! Detta är väl ett diskussionsforum där alla kan ventilera sina åsikter utan att någon ska kalla dem "dum i huvudet" (det var det mildaste), eller annat tjafs.
Med det sagt, Nardos cockblockar Adrian, och har gjort det hela tiden. Frågan är varför. Så fort han lägger sig hos Madde, eller när det är uppenbart att de vill sova tillsammans, så blänger hon på honom. Eller så ska de klia varandra eller wtf. Hon är så jäkla slug att hon kan typ bara titta på honom med en viss min så förstår han att han måste sova där. Sedan är det säkert en ursäkt för honom att slippa facea Madde.
Varför höjer ni Simon till höjdarna? Jo för att han är bra tv. Men han gör bort sig gång efter gång, lackar ur som en 5-åring när han inte får som han vill. Spottar i folks mat och kallar folk för smuts..? Vägrar vara med på saker för han är sur? Bara en så löjlig grej som att Tanja körde spellen idag, istället för honom... Gud, han sa att det var "Benny Hill kopia" 4 ggr!! Och vi alla kunde ju se att han var arg på riktigt. Eller den här frågesporten när han var lillebror! Hallå, hur mer egoistisk, taskig och småaktig kan man bli? Även om du blir arg kan du inte hålla på så och klanka på folk! Hur gammal är du??! På riktigt, är han en värdig vinnare? Jag tycker att han är skitskön och bra tv, men en värdig vinnare? NEJ.

Jag läste igenom ditt inlägg även om jag inte håller med i allt men jag tycker dina åsikter är välkomna precis som alla andras. Däremot håller jag med dig om att tonen på vissa här är under all kritik och alla har rätt att yttra sig så länge man inte går över gränsen med att diskriminera eller kränka någon. Vi lever i Sverige som har yttrandefrihet och du är inget undantag så fortsätt att skriva och låt inte andra här tysta dig!
2021-05-08, 02:00
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Adrian är kille som inte går i gång på
söta Madde. Det förvirrar vissa tydligen.🤣🤣🤣 Ännu värre han verkar vara mer sugen på orten bruden Nardos oj så förfärligt.😂😂
Nej, han är inte sugen utan känner sig trygg där då hon aldrig sett en kuk innan Simons. Tryggare kan inte Mössan vara än hos Nardos. Inget kladd där inte innanför långbyxan.
2021-05-08, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tanja och Simon matchar varandra och Tanja förstår sig på honom på ett sätt som de andra inte gör och de hade verkligen roligt ikväll!

Den frågan skulle Judith få imorgon om varför hon ältar Simons fel och brister om hon älskar honom så mycket som hon påstår och säger till honom? Hon håller ju inte på och ältar om Pedrams oacceptabla beteende när han agerar bitterfitta och går lös på vissa med sin respektlösa attityd?

Simon är ju så pass ödmjuk iaf att han vet att han gör fel och ber om ursäkt när han avreagerat sig mot någon men Pedram vill aldrig erkänna eller stå för något han gör och påminner ingen honom så kommer han att fortsätta med det han gör, börjar tro att de är rädda för honom alltså?

Simon säger en massa ord i sin ilska,visst men han menar inte ett skit av det. mycket dåliga uttryck men ofta som t.ex "ni är döda för mig" betyder att han är likgiltig inför de som sårat honom och betyder inte att han "önskar" att de låg döda på golvet men det låter fel och han måste lära sig att finna andra sätt att formulera sig i de situationer när han blir så upprörd.

Nu skulle jag inte snacka om Pedram men jag bara måste

Om man ska bedöma Pedram och hans beteende och kroppsspråk så är syftet att trycka ner för att visa hur överlägsen han är andra.

Pedram beter sig som en narcissist och han är rent ut sagt obehaglig och lömsk för han är så egenkär och hamnar man i en konflikt med honom är det nog endast beröm och lovord som antagligen kan få honom att lugna ner sig och det har vi sett då han blir nedgraderad eller andra mindre roliga uppdrag. Då visar sig en Narcissistisk intensiv ilska eller som när han går runt i rummet tyst och samlar på sig tills utbrottet kommer och detta är för att han har en alldeles för överdriven och uppblåst känsla av sin egen betydelse.

Detta är för att han inte tål kritik och minsta lilla kommentar eller om tittarna ifrågasätter Pedram eller någon annans beteende inte fyller hans önskan som han vill så måste han dominera och kontrollera och det här har jag sett många gånger. Kritiken hotar hans idaliserande syn på sig själv och han ser sig själv som en moraliskt överlägsen person och han har alltid rätt. Hans sätt att lösa konflikter är bara en enda röra av agressioner och att dominera och löser inte ett skit men i hans huvud är han en expert! Jag kallar det ordsallad och han är expert på att manipulera genom att skuldbelägga och få andra att känna sig skyldiga. Minsta lilla som kan hota Pedrams ego eller självbild startar aggression och ett raseri som han själv tycker är helt berättigat och acceptabelt, även om andra oftast inte förstår det och det är allt annat än ett acceptabelt uttryck för ilska.

Oj nu blev det långt!

Intressanta tankar Mouchino!
Jag håller med dig till fullo. Pedram visade också när han nominerade Simon att han inte är någon att lita på.

Tack o godnatt <3
2021-05-08, 02:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Intressanta tankar Mouchino!
Jag håller med dig till fullo. Pedram visade också när han nominerade Simon att han inte är någon att lita på.

Tack o godnatt <3

Tack själv Luilv!

Sov Gott! <3
2021-05-08, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Håller med. En önskedröm att få se normala människor men dom ställer inte upp på såna här program. Vi får dras med packet och se det som lyteskomik istället.

Sant. Människor med en karriär är inte intresserade det är dagens sanning . I stället får vi se sönder curlade människor som lever på sociala medier. Sorry men inte undra på att tittarsiffrorna är låga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Vad var Tanja före PH?
Hade hon sina följare då?
Hon vann inte ens PH, men hon gick långt och blev "känd", och nu har hon följare.

Simon går just nu långt i ett liknande program.
Han kommer ha följare när han kommer ut. Om följare är det viktiga för honom kommer han "vara någon" när han kommer ut.

Också, fan vad bra Tanja hanterar det här. Backar inte en millimeter eller ursäktar sig att hon är med och tävlar, men lyssnar och pratar och förklarar och tröstar.
Jag är nog den sista som ville se en PH deltagare inkastad som Joker i BB. Var övertygad om att jag skulle hata henne.
Men hon verkar vara så jäkla bra person, och har helt övertygat mig att hon är väldigt värdig segern. Inte pga sina följare utan TROTS sina följare.
Tror hon är redigt upprörd nu.

Vet Simon att Nardos och Madde har drygt 40k följare var?
Han vet inte att produktionen lägger mest tv-tid på Nardos eller att de ofta filmar väggen i rum där bara Tanja vistas…
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Du är ett skämt. Sitter säkert hemma i kalsonger framför datorn och äter McDonalds i din mammas källare. Skaffa dig ett liv istället för att klanka på andra som du inte har ett skit aning om.
Men det är detta jag säger, SLUTA håll på och attackera personer. Gå till nåt Rage-forum istället. Här pratar vi om BB.

Snacka om att kasta imamer i synagogan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in