2021-05-08, 01:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
För det första, några av Er är så jävla grova i käften mot andra som skriver. Lägg av med det! Detta är väl ett diskussionsforum där alla kan ventilera sina åsikter utan att någon ska kalla dem "dum i huvudet" (det var det mildaste), eller annat tjafs.
Med det sagt, Nardos cockblockar Adrian, och har gjort det hela tiden. Frågan är varför. Så fort han lägger sig hos Madde, eller när det är uppenbart att de vill sova tillsammans, så blänger hon på honom. Eller så ska de klia varandra eller wtf. Hon är så jäkla slug att hon kan typ bara titta på honom med en viss min så förstår han att han måste sova där. Sedan är det säkert en ursäkt för honom att slippa facea Madde.
Varför höjer ni Simon till höjdarna? Jo för att han är bra tv. Men han gör bort sig gång efter gång, lackar ur som en 5-åring när han inte får som han vill. Spottar i folks mat och kallar folk för smuts..? Vägrar vara med på saker för han är sur? Bara en så löjlig grej som att Tanja körde spellen idag, istället för honom... Gud, han sa att det var "Benny Hill kopia" 4 ggr!! Och vi alla kunde ju se att han var arg på riktigt. Eller den här frågesporten när han var lillebror! Hallå, hur mer egoistisk, taskig och småaktig kan man bli? Även om du blir arg kan du inte hålla på så och klanka på folk! Hur gammal är du??! På riktigt, är han en värdig vinnare? Jag tycker att han är skitskön och bra tv, men en värdig vinnare? NEJ.
Lär dig att skriva i stycken då det var outhärdligt att läsa av flera skäl. Dessutom är ingen oförskämd mot någon annan här då vi analyserar deltagarna i dårhuset.
2021-05-08, 01:37
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag brinner fan av snart. Varför säger ingen något? Är de så jävla rädda för henne?
Om du säger till Nardos så blir det bråk och så kommer Arantxa, Kirsty och Filip såga dig i ett studioavsnitt. Efter det så skickar TV4 ut dig i en måndagsfinal för att du gick emot produktionens prinsessa.
2021-05-08, 01:37
Medlem
embargos avatar
Känns som sammanbrottet lurar runt hörnet för Nardos. Mardröm att försöka somna bredvid henne.

HALLLLOOW? HALLLOOW? SOVER NI? HALLOOW?

Och så sjunger hon igenom hela BBs spellista och en minuts asgarv på det.

Det som stör mig mest är att saker hon gör mot andra dagligen hade hon blivit helt rosenrasande om de gjorde mot henne och gormat över vilken brist på respekt det är.
2021-05-08, 01:38
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Håller med. Hon och bögen passar bra ihop egentligen för båda är lika tråkiga och underliga. Hon är besatt och han verkar helt livrädd för kvinnan. Madde har väl inte haft något förhållande på 4 år tyckte jag hon sa när hon klev in och nu kan man förstå varför. Den damen går nog inte att ruska av sig.
"bögen" menar du Joel (han och Judith enda som är gay öppet? En av de finaste människor jag sett i tv.
Madde är en kvinna du inte ens kan drömma om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Lär dig att skriva i stycken då det var outhärdligt att läsa av flera skäl. Dessutom är ingen oförskämd mot någon annan här då vi analyserar deltagarna i dårhuset.

Precis dårhuset. Är så jävla trött på idioterna men förstår att läkare och professorer inte söker till detta program .Sorry men saknar människor med en hög IQ i detta format.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Håller helt med dig!

Simon har väldigt många brister men dom blir lättare och se eftersom han slänger ur sig allt. Pedram är en väldigt obehaglig och manipulativ person. Det har han visat många gånger. Tänk om han kommer till finalveckan

Tanja och Simon matchar varandra och Tanja förstår sig på honom på ett sätt som de andra inte gör och de hade verkligen roligt ikväll!

Den frågan skulle Judith få imorgon om varför hon ältar Simons fel och brister om hon älskar honom så mycket som hon påstår och säger till honom? Hon håller ju inte på och ältar om Pedrams oacceptabla beteende när han agerar bitterfitta och går lös på vissa med sin respektlösa attityd?

Simon är ju så pass ödmjuk iaf att han vet att han gör fel och ber om ursäkt när han avreagerat sig mot någon men Pedram vill aldrig erkänna eller stå för något han gör och påminner ingen honom så kommer han att fortsätta med det han gör, börjar tro att de är rädda för honom alltså?

Simon säger en massa ord i sin ilska,visst men han menar inte ett skit av det. mycket dåliga uttryck men ofta som t.ex "ni är döda för mig" betyder att han är likgiltig inför de som sårat honom och betyder inte att han "önskar" att de låg döda på golvet men det låter fel och han måste lära sig att finna andra sätt att formulera sig i de situationer när han blir så upprörd.

Nu skulle jag inte snacka om Pedram men jag bara måste

Om man ska bedöma Pedram och hans beteende och kroppsspråk så är syftet att trycka ner för att visa hur överlägsen han är andra.

Pedram beter sig som en narcissist och han är rent ut sagt obehaglig och lömsk för han är så egenkär och hamnar man i en konflikt med honom är det nog endast beröm och lovord som antagligen kan få honom att lugna ner sig och det har vi sett då han blir nedgraderad eller andra mindre roliga uppdrag. Då visar sig en Narcissistisk intensiv ilska eller som när han går runt i rummet tyst och samlar på sig tills utbrottet kommer och detta är för att han har en alldeles för överdriven och uppblåst känsla av sin egen betydelse.

Detta är för att han inte tål kritik och minsta lilla kommentar eller om tittarna ifrågasätter Pedram eller någon annans beteende inte fyller hans önskan som han vill så måste han dominera och kontrollera och det här har jag sett många gånger. Kritiken hotar hans idaliserande syn på sig själv och han ser sig själv som en moraliskt överlägsen person och han har alltid rätt. Hans sätt att lösa konflikter är bara en enda röra av agressioner och att dominera och löser inte ett skit men i hans huvud är han en expert! Jag kallar det ordsallad och han är expert på att manipulera genom att skuldbelägga och få andra att känna sig skyldiga. Minsta lilla som kan hota Pedrams ego eller självbild startar aggression och ett raseri som han själv tycker är helt berättigat och acceptabelt, även om andra oftast inte förstår det och det är allt annat än ett acceptabelt uttryck för ilska.

Oj nu blev det långt!
2021-05-08, 01:39
Avslutad
Käft Nardos
2021-05-08, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om du säger till Nardos så blir det bråk och så kommer Arantxa, Kirsty och Filip såga dig i ett studioavsnitt. Efter det så skickar TV4 ut dig i en måndagsfinal för att du gick emot produktionens prinsessa.

Jävligt sant. Garanterat självmord att säga till henne.
2021-05-08, 01:45
Medlem
Undrar ändå oxå varför alla är så jävla mesiga och inte säger till efterblivna nardos att hålla käften
jag hade väckt henne hela tiden för att hämnas vilket jävla mongo hon är otroligt.
2021-05-08, 01:46
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
"bögen" menar du Joel (han och Judith enda som är gay öppet? En av de finaste människor jag sett i tv.
Madde är en kvinna du inte ens kan drömma om.
Vi vet inte om Mössan är man eller kvinna, hetero eller bög av samma orsak. Vi vet bara att han verkar efterbliven med demensliknande beteende. TV4 kan ha hittat vissa på stödboenden eller i Prideparaden. Egentligen är det ingen större skillnad att kolla på BB eller aphuset på Skansen.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-08 kl. 01:56.
2021-05-08, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Dream on. Kolla förra säsongen. Och den var skrämande nog bättre. 6/5 hade de fått möta anhöriga bla bla. I år är det: leka med burkar/gummisnoddar. Sova och bråka, av tristess. Narcos vinner. Förra året "ex" nazist, som var ingenting annat än förrvirrat barn som nu som vuxen ådragit sig 1000000 skulder, blancolån. I år ska vi rädda orten. Snarcos.... tyvärr. Malmö komun ger 1,5 millar till säsong 2 blå tunna linjen. Vad skitdåligt. På riktigt.reklam för malmö....ok...😱😱😱👀👀👀

Wow,så med korta drag orten barn vinner i år. 🤣🤣🤣
2021-05-08, 01:49
Medlem
1754s avatar
Nardos nacke lär inte må så bra av den där sovställningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in