2021-05-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Man kan säga vad man vill om Simon men ärlig är han iallafall.
Tyvärr blir det nog hans fall eftersom han inte förstår hur man spelar.

Blev nån mer än jag förvånad över att Pedram la två poäng på Simon och en på Madde, jag trodde han skulle lägga tvärtom.

Han visste att han annars själv var i riskszonen att hänga löst, så ändå smart spelat..
2021-05-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
time to break free podde

Eller så är han bara stel och akward??? Eller? Har inte fattat mig på han än! Han kan inte ha ett normalt samtal med någon
2021-05-07, 23:05
Medlem
Ridnes avatar
Ser att minnet är bra men kort hos vissa här som hyllar Nardos för att hon försvarar Tanja..
Visst, bra att försvara Tanja MEN!!! och ett stort MEN.. Nardos har själv sagt samma sak om Tanja som Simon.. att hon har försprång för att hon har följare och varit med i PH. Att hon är för positiv och yada yada.. att hon är falsk för att hon är annorlunda i PH.. Men nu verkar alla ha glömt det och bara älskar Nardos för att hon "står upp" för Tanja.

Det är ju bara spel för galleriet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ja du Simon. Fan vad du ska göra det svårt för dig själv!

Jag köper det han säger och jag vet vad han egentligen menar men oj vad han är dålig på att formulera sig. Blir så jäkla trött på att han alltid ska ställa till det. Han har stora svårigheter och jag hoppas att han tar tag i det när han kommer ut. Hans största hot därinne är Tanja och det är nog många medvetna om. Det han inte förstår är att han kommer få en hel del jobb och möjligheter efter detta. Han är en stark personlighet och är lååååångt ifrån perfekt. Men jag gillar honom ändå. Jag har länge sagt att jag vill att Tanja och Simon ska sitta i final och jag kommer fortsätta rösta för det. Jag kommer älska om någon av dom vinner för det är dom två som gjort denna säsong tittbar. Kolla bara på hur dom hänger i poolen. Dom två är speciella och värdiga vinnare!!!

Det som dock stör mig är att jag vet att ALLA tycker likadant som Simon därinne. Emelie går och eldar upp Simon på fyllan och när Tanja kommer springer hon iväg. Nardos står och predikar när hon har haft exakt samma samtal om Tanja för någon vecka sedan. Folk ska alltid utnyttja Simon och sedan blir dom förvånade över hans reaktion. Hela dagen har flertalet deltagare försökt provocera honom. Börjar bli tröttsamt!

Simon och Tanja FTW <3
Snefylla de lux
Medlem
Oj Madde råka ta Adrian på snoppen
när hon vände sig om! Därför hon fnittra rätt ut
2021-05-07, 23:06
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ser att minnet är bra men kort hos vissa här som hyllar Nardos för att hon försvarar Tanja..
Visst, bra att försvara Tanja MEN!!! och ett stort MEN.. Nardos har själv sagt samma sak om Tanja som Simon.. att hon har försprång för att hon har följare och varit med i PH. Att hon är för positiv och yada yada.. att hon är falsk för att hon är annorlunda i PH.. Men nu verkar alla ha glömt det och bara älskar Nardos för att hon "står upp" för Tanja.

Denna elefanten har då inte glömt!
2021-05-07, 23:07
Medlem
Citat:

Medlem
1754s avatar
Och där "råkade" Madde komma åt Adrian på kuken....
Medlem
Citat:

Det var när hon kom in... nu är det några veckor senare ...just saying
Medlem
Tror vi på en runda till?
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Denhär är nog den värsta jävla låten av alla. BYT

Tycker det är en av dom bästa dom kör därinne.
Bannlyst
Hur kan negern och fågelknullaren tåla så mycket alkohol, fått intrycket av att dom inte krökar jättemycket utanför huset 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️🦜

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in