Ja du Simon. Fan vad du ska göra det svårt för dig själv!
Jag köper det han säger och jag vet vad han egentligen menar men oj vad han är dålig på att formulera sig. Blir så jäkla trött på att han alltid ska ställa till det. Han har stora svårigheter och jag hoppas att han tar tag i det när han kommer ut. Hans största hot därinne är Tanja och det är nog många medvetna om. Det han inte förstår är att han kommer få en hel del jobb och möjligheter efter detta. Han är en stark personlighet och är lååååångt ifrån perfekt. Men jag gillar honom ändå. Jag har länge sagt att jag vill att Tanja och Simon ska sitta i final och jag kommer fortsätta rösta för det. Jag kommer älska om någon av dom vinner för det är dom två som gjort denna säsong tittbar. Kolla bara på hur dom hänger i poolen. Dom två är speciella och värdiga vinnare!!!
Det som dock stör mig är att jag vet att ALLA tycker likadant som Simon därinne. Emelie går och eldar upp Simon på fyllan och när Tanja kommer springer hon iväg. Nardos står och predikar när hon har haft exakt samma samtal om Tanja för någon vecka sedan. Folk ska alltid utnyttja Simon och sedan blir dom förvånade över hans reaktion. Hela dagen har flertalet deltagare försökt provocera honom. Börjar bli tröttsamt!
Simon och Tanja FTW <3