2021-05-07, 22:58
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hellre en dyngrak Bill Clinton som kommer in, gör helikoptern och jagar tjejerna med en cigarr i högsta hugg.
Men nu är jag kraftigt OT. Ursäkta.

MVH/Gnomegirl.
Eller Anders Borg helt enkelt. Han kan liva upp en fest har jag hört.
2021-05-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha tänker samma varje gång. Vadå "Emelies låt"...
Det var ju till den låten TESS lärde Emelie dansa porrigt.

Någon som vet vad den där "ingen dans på rosor"-låten heter?

Nån som dig - PABI
2021-05-07, 22:59
Bannlyst
Kan dom inte gå och lägga sig nu, jag vill höra Pedram berätta avatar part 7 🥱🥱😴😴🥱😴
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Nardos är naiv men ändå äkta

Ja det kan jag absolut hålla med om! Skulle inte ha något emot om hon kom till finalen och vann! 😊
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejt
Sliskigaste kommentaren Judith använder är
”Jag vill vara kvar här för att leka och busa”

Det var ju hennes ursäkt när hon smiskade på alla tjejer. Att hon busade.

Kommer aldrig glömma när hon letade sina offer i poolen. Smygandes fram.... haha

Sliskade* inte smiskade, eller det gjorde hon säkert också men..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie bisexuell än?
Nej, hon är ju inte nominerad.

Kan man överge för ikväll eller kommer det spåra ut? Gissar att alla tjafs är klara för ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Nån som dig - PABI

Jaa samma kille som gjort aaaldrig aaaldrig aaaldrig
Riktiga sköna faktiskt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför lyfter Madde på ett ben varje gång när hon dansar?
Hahahaha hahahaha jaa har stört mig på det också! Ser extremt stel och krystad ut när hon dansar, blir pinsamt obekvämt att titta på
2021-05-07, 23:00
Medlem
Judit och Adrian, känns det genuint mellan de, den vänskapen ?

Ändå skönt de är öppnar med vad o hur de röstat. Det hade jag oxå velat..No hard feeling..Man får inte ta det så personligt.

Men Judit jag vet inte, inte fått så mkt intryck av henne,mer än att hon är bra vid spisen
Är hon äkta eller lite hal.. Jag får nåt lite dålig vibe av henne. Om man jömför med maddd, hon vet man är snäll o bra
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Man kan säga vad man vill om Simon men ärlig är han iallafall.
Tyvärr blir det nog hans fall eftersom han inte förstår hur man spelar.

Blev nån mer än jag förvånad över att Pedram la två poäng på Simon och en på Madde, jag trodde han skulle lägga tvärtom.

Jävligt smart av Pedram dock. Han hade förmodligen gjort tvärtom om det inte vore taktiskt.
Adrian, Tanja och Judith kommer före Simon för honom. Sist Madde.
Medlem
Ja du Simon. Fan vad du ska göra det svårt för dig själv!

Jag köper det han säger och jag vet vad han egentligen menar men oj vad han är dålig på att formulera sig. Blir så jäkla trött på att han alltid ska ställa till det. Han har stora svårigheter och jag hoppas att han tar tag i det när han kommer ut. Hans största hot därinne är Tanja och det är nog många medvetna om. Det han inte förstår är att han kommer få en hel del jobb och möjligheter efter detta. Han är en stark personlighet och är lååååångt ifrån perfekt. Men jag gillar honom ändå. Jag har länge sagt att jag vill att Tanja och Simon ska sitta i final och jag kommer fortsätta rösta för det. Jag kommer älska om någon av dom vinner för det är dom två som gjort denna säsong tittbar. Kolla bara på hur dom hänger i poolen. Dom två är speciella och värdiga vinnare!!!

Det som dock stör mig är att jag vet att ALLA tycker likadant som Simon därinne. Emelie går och eldar upp Simon på fyllan och när Tanja kommer springer hon iväg. Nardos står och predikar när hon har haft exakt samma samtal om Tanja för någon vecka sedan. Folk ska alltid utnyttja Simon och sedan blir dom förvånade över hans reaktion. Hela dagen har flertalet deltagare försökt provocera honom. Börjar bli tröttsamt!

Simon och Tanja FTW <3
2021-05-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hellre en dyngrak Bill Clinton som kommer in, gör helikoptern och jagar tjejerna med en cigarr i högsta hugg.
Men nu är jag kraftigt OT. Ursäkta.

MVH/Gnomegirl.
Älskar din kreativa sida! 😍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in