Kan man överge för ikväll eller kommer det spåra ut? Gissar att alla tjafs är klara för ikväll.
Det vet man aaaaaldrig! Lämna på egen risk! Simon har inte deckat än (otroligt nog) så mer "ärlighet" (obs obs enbart under fylla dock) kan krypa fram!
Eller Anders Borg helt enkelt. Han kan liva upp en fest har jag hört.
Hihi. Honom har jag träffat. Tyvärr var han nykter då. En mycket cool gubbe och jag kan mycket väl tänka mig att han inte drar sig för att hänga ut dobben på fyllan.
Det vet man aaaaaldrig! Lämna på egen risk! Simon har inte deckat än (otroligt nog) så mer "ärlighet" (obs obs enbart under fylla dock) kan krypa fram!
Jag är ju så förbaskat trött på samma jävla låtar och deras dansande. Lämnar nog och följer er här och ser om det händer något kul!
Jag är absolut ingen Madde och Adrian dyrkare, jag tror inte ett dugg på dom. Däremot tycker jag det är fel att lägga allt på Madde, för Adrian är inte så jävla oskyldig. Men som jag skrivit tidigare så hoppas jag att det blir omvända roller på utsidan.
Ja det hoppas fan jag med. Rätt åt Adrian den dagen han kommer ut och inser hur tittare tycker han betett sig också.