2021-05-07, 21:34
Medlem
Voelsens avatar
Jag tycker den är jättefin.
2021-05-07, 21:34
Medlem
Kanske inte den sexigaste fittan i Sverige, men so what? Så länge du inte vill bli porrskådis så spelar det ingen roll. Och om killarna kommenterar din fitta negativt så be dem dra åt helvete...

Det viktigaste på en tjej är ändå brösten.
2021-05-07, 22:20
Medlem
Populariteten i denna tråden talar emot att du börgöra en operation.
2021-05-07, 22:22
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Inget konstigt där, de som säger annat är porrskadade eller dumma i huvudet. Helt normalt inget att operera eller känna sig osäker för.
Ser helt normalt ut.
(och de ser rätt kul ut att leka med också, men DET hör ju inte till saken.)
2021-05-07, 22:27
Medlem
Gemenis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Inget fel på din fitta, ser helt normal ut. Om det är viktigt för dig att fittan är snygg så ska du hålla kroppen i trim och inte bli fet. Det finns ingen fet kvinna med som har en snygg fitta och jag har "tyvärr" sett ett antal....

Det har du fan rätt. Tjocka tjejer har fula fittor. Ligger inte med tjocka brudar då jag inte kan få stånd alls. Försökt och tjejerna har mått dåligt pga detta.
2021-05-07, 22:44
Medlem
dumboears avatar
Nej, det är definitivt inget fel på dina blygdläppar.

Du har ett fint kön, och du har ingen anledning att operera den.

De som säger annat är antagligen fortfarande oskulder och porrskadade. (en snabb koll på de som säger annat visar övervägande rätt nyreggade personer, vilket säger en del...)
Senast redigerad av dumboear 2021-05-07 kl. 22:48.
2021-05-07, 22:54
Medlem
nilsjurgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindon
Usch vad fult. Förstår att du funderar på operation.

Du reggade ett konto för att skriva den där kommentaren? kan du inte bidra liiiite mer till mänskligheten är du superdupergullig.

OT: TS fitta ser fullt normal ut. har träffat allt från streckfittor till TS och folk med större inre blygdläppar. alltså, hur blygdläpparna ser ut har väldigt lite med... själva sexet att göra om man skall vara krass och ärlig. Sexet handlar givetvis, som allt annat, om personlig kemi osv.

Lägg dina pengar på något vettigt istället.
2021-05-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exotiskatjejen
Hur i helvete hamnade jag ens i denna tråden?? Och vad fan var det jag bevittnade??? Elefantöron?? Nej fy. Förlåt, vill inte vara taskig MEN herregud.

Och att majoriteten i tråden intalar TS om skitsnack. Varför då?? TS eftersöker ju ärliga svar så vad fan håller ni alla på med? Nej. Jag har blivit traumatiserad.. åh vad hemskt =(

Men TS, lyssna noga nu. Gå ner i vikt.
Och operera dig när du har sparat ihop pengar.
Du kommer säkert må bättre då. Annars hade du inte varit osäker och lagt ut bilder på din fitta.

Skärp er gott folk. Vad i helskotta!
Det ser ju föfan ut som hon har ett par elefantöron och kommer flyga iväg närsomhelst.
Den flygande elefanten Dumbo

Du är en översittare. Hennes fitta är helt normal. Det är inte normalt att operera sig för minsta lilla sak det tyder snarare på dåligt självförtroende och kanske andra issues än det man opererar sig för. En stark person accepterar det man har/är.
Senast redigerad av mudspike 2021-05-07 kl. 23:06.
2021-05-07, 23:29
Medlem
Ja, de är långa. Men ingen som bryr sig. En vagina är ett "train wreck" där kuken ska in. Inte mer eller mindre.
Onödigt att spendera pengar på att operera. Tror att väldigt få egentligen bryr sig. Inget jag bryr mig om egentligen, men alla är olika.
2021-05-07, 23:43
Medlem
Skulle personligen inte ha något alls emot vad jag ser på bilderna, tvärtom väcker de begär
2021-05-07, 23:44
Medlem
Uncorruptables avatar
Jag röstar på operation, bara karva bort lite överskottshud.
2021-05-08, 00:30
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Jag röstar på operation, bara karva bort lite överskottshud.

Det är bara den tredje bilden uppifrån som antyder att blygdläpparna är långa. Men dom är tagna med en sådan position på insidan av låren att man måste skjuta fram könet. Det ger ett felaktigt intryck. Den första bilden är helt perfekt och skulle platsa för vilken nakenmodell som helst. Trådstartaren har ett komplex för något som inte är ett problem, och en seriös plastikkirurg skulle nog inte gå med på en operation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in