2021-05-05, 23:41
Medlem
Hej! Jag har så länge jag kan minnas haft extrema komplex för mina inre blygdläppar. Det började i puberteten när dom började växa. Jag har haft sex med ett antal killar, och ingen har sagt något negativt om dom, det brukar vara jag som tar upp det eftersom det är en sån osäkerhet hos mig. Jag vet inte om många har tänkt på det men inte vågat säga något.

Jag vill ha helt ärliga svar på om ni tycker att jag ska operera mig, jag har dock inte råd just nu och är rädd för att tappa känseln m.m så om någon annan som läser detta har opererat sig så får ni gärna dela med er av er upplevelse.

https://imgur.com/a/IKUxCzr
2021-05-05, 23:43
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svingit001
Hej! Jag har så länge jag kan minnas haft extrema komplex för mina inre blygdläppar. Det började i puberteten när dom började växa. Jag har haft sex med ett antal killar, och ingen har sagt något negativt om dom, det brukar vara jag som tar upp det eftersom det är en sån osäkerhet hos mig. Jag vet inte om många har tänkt på det men inte vågat säga något.

Jag vill ha helt ärliga svar på om ni tycker att jag ska operera mig, jag har dock inte råd just nu och är rädd för att tappa känseln m.m så om någon annan som läser detta har opererat sig så får ni gärna dela med er av er upplevelse.

https://imgur.com/a/IKUxCzr

Ser helt normalt ut. Som vilken fitta som helst. Operation behövs således inte.
2021-05-05, 23:45
Medlem
charonyipmans avatar
Om du hoppar upp och ner, kan du applådera med dem?

Jo, de är långa. De som säger annat ljuger. Frågan är om du kan leva med långa blygdläppar eller inte.
2021-05-05, 23:49
Medlem
Klart du inte ska. Inget fel på den alls.
2021-05-05, 23:50
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Inget konstigt där, de som säger annat är porrskadade eller dumma i huvudet. Helt normalt inget att operera eller känna sig osäker för.
2021-05-05, 23:51
Medlem
karlgunnars avatar
Vänta va? Du tycker dom är stora? Ahahahahhh
2021-05-05, 23:58
Medlem
HobbyHitlers avatar
Ser inget fel med dina blygdläppar alls, har sett både större och mindre.
Skulle jag ge dig ett tips om hur du skulle kunna få ännu snyggare fitta så skulle min första tanke vara att du kunde odla en välansad, snygg hårbuske över fittan. Någon tanke på att ändra på blygdläpparna finns inte i min värld, dom ser riktigt fina ut
2021-05-06, 00:06
Medlem
charonyipmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Tycker du det så har du absolut ett minimalt statistiskt underlag. Eller så har du bara erfarenhet av könsstympade somaliskor

Tycker synd om de i tråden som tror att detta är normalt, för då är allt ni fått andrasortering på köttmarknaden.
2021-05-06, 00:06
Medlem
Dom står ut lite. Ja, det är sådär fittor ser ut. Inget konstigt med det. Jag har sett många fittor i mina dar, din skulle jag klassa som fin!

Men, det här är din fitta och dina blygläppar, gör det som känns bäst för dig. Din självkänsla kommer troligen inte att ändras efter operationen. Du kommer hitta andra fel på dig själv.

Ta hand om dig.
2021-05-06, 00:08
Medlem
Ser ut som vilken fitta som helst.

En del har läpparna på utsidan, andra inte. Inget konstigt med det.

Ut å knulla lite nu så du kan släppa fobin mot det. En flaska bubbel och sen bara kör!
2021-05-06, 00:09
Medlem
Ska du ge dig in i porr-branschen? Annars nej. Jag menar, vem ska se dem ?
2021-05-06, 00:11
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charonyipman
Tycker synd om de i tråden som tror att detta är normalt, för då är allt ni fått andrasortering på köttmarknaden.
TS fitta är normal. Om inte rent hypotetiskt, varför skulle det isf var sämre eller "andrasortering"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in