2021-05-08, 00:42
Medlem
rikastistorstans avatar
Okej, jag ska vara ärlig. Jag har legat med 100 + och har sett värre exemplar än din. Så farligt var den inte. Hade väntat mig värre. Min erfarenhet är att dom allra flesta män inte verkar bry sig ett skit om hur fittan ser ut. Själv är jag något av en finsmakare när det kommer till fittor och ingenting gör en mer glad än dom få gångerna man kommer över ett riktigt praktexemplar till streckfitta. Däremot bryr jag mig inte alls om en tjej skulle ha små små A-kupor till bröst till skillnad från många andra män. Så preferenserna är olika och rent statistiskt är det bättre med en ful fitta än små bröst.
2021-05-08, 00:49
Medlem
Pizdecs avatar
Ser bara bra ut. Oroa dig inte enligt mig.
2021-05-08, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exotiskatjejen
Om den var normal hade inte TS haft komplex över det. Hon hade inte heller lagt upp det här för oss att bedöma. Dessutom är det hon som vill operera. Inte jag. För jag är mer än nöjd med min naturliga kropp. Punkt. Och ni kan hålla käften och hålla er känslighet för er själva. ”Åh nej, hon är en mobbare” Buhuuu. Ingen bryr sig. TS ville få ärliga svar =)

TS ville få ärliga svar och dom där var riktigt äcklig. De som skriver att det där ser riktigt bra ut ger inget ärligt svar, eller så är dom väldigt väldigt desperat. För vidrigt var det.

TS frågar efter ärliga svar och då får man tåla ärliga svar och inte bara "snälla" svar, jag förstår varför hon funderar på operation för dom var inte fin.
2021-05-08, 00:54
Medlem
Här kan du höra Therese Lindgren prata om hennes inre blygdläppar och hur hon också funderade på att opererera dem när hon var yngre (spola fram till 9.50):

https://youtu.be/l5gYTA96nfM

Och så kan du läsa igenom kommentarerna på videon, alla tjejer som tycker det är jättebra av Therese att ta upp ämnet pga att det är så många som fått för sig att det är ovanligt att se ut så.

Väldigt konstigt när varannan tjej ser ut precis så som du gör i snippan.
2021-05-08, 00:54
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindon
TS ville få ärliga svar och dom där var riktigt äcklig. De som skriver att det där ser riktigt bra ut ger inget ärligt svar, eller så är dom väldigt väldigt desperat. För vidrigt var det.

TS frågar efter ärliga svar och då får man tåla ärliga svar och inte bara "snälla" svar, jag förstår varför hon funderar på operation för dom var inte fin.

Men om man faktiskt tycker att det ser helt normalt ut, vad ska man då säga enligt dig utan att vara oärlig?
2021-05-08, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsjurgen
Du reggade ett konto för att skriva den där kommentaren? kan du inte bidra liiiite mer till mänskligheten är du superdupergullig.

OT: TS fitta ser fullt normal ut. har träffat allt från streckfittor till TS och folk med större inre blygdläppar. alltså, hur blygdläpparna ser ut har väldigt lite med... själva sexet att göra om man skall vara krass och ärlig. Sexet handlar givetvis, som allt annat, om personlig kemi osv.

Lägg dina pengar på något vettigt istället.

Är du säker på det? Kolla en gång till när jag reggade mig och när TS la upp tråden är du superdupergullig.

TS vill ha ärliga svar och jag ger mitt ärliga svar . Ska jag ljuga och säga Ååååhh vad fin behöver inte opereras, när sanningen var att jag började må illa. Var det inte sanningen som efterfrågades eller har jag missat nåt?
2021-05-08, 07:04
Medlem
negrofobens avatar
Fittan fanns inte längre i länken. Kan nån lägga upp den igen så ska jag ge mitt omdöme. Har drygt hundra fittors erfarenhet.
2021-05-08, 07:22
Medlem
Undercoverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svingit001
Jag vet att jag inte är överviktig, jag har en normal kropp, men tack ändå
Nej det är du inte....

Du ska tänka såhär; -När en kille hunnit få av dig trosorna så är det försent ändå!
.....och ditt underliv är fint som det är, dina yttre blygdläppar är inte små men heller inga elefantöron så det är bara här på Flashback du kommer få höra prepubertala pojkrumskrigares smädningar då deras referenser enbart är nätporr.
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Fittan fanns inte längre i länken. Kan nån lägga upp den igen så ska jag ge mitt omdöme. Har drygt hundra fittors erfarenhet.
Den fungerade för mig!
2021-05-08, 07:30
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undercovers
Nej det är du inte....

Du ska tänka såhär; -När en kille hunnit få av dig trosorna så är det försent ändå!
.....och ditt underliv är fint som det är, dina yttre blygdläppar är inte små men heller inga elefantöron så det är bara här på Flashback du kommer få höra prepubertala pojkrumskrigares smädningar då deras referenser enbart är nätporr.

Den fungerade för mig!
Nice för dig! Ditt svar känns annars som mitt om jag fått se bilden. Alla fittor är nog helt,OK då man väl ligger där och slaskar. Har nog aldrig funderat på utseendet förrän efteråt och aldrig då heller känt nåt speciellt oavsett storlek på läpparna.
Däremot vanliga läppar är extremt avtändande om de gjort fyllningar. Ankläppar i ansiktet är vidrigt fult och avtändande!
2021-05-08, 07:39
Medlem
Googla på "Jim Norton" och pussy eller vagina. Där har du en konnässör.

De flesta tycker att den är jättefin. Några få tycker att de är för långa. Det finns helt säkert någon som tycker att de är för korta också. Jag har en polare som är besatt av långa blygdläppar. Hans tips är att om man piercar sig så kan man få dem ännu längre.
2021-05-08, 08:46
Medlem
Gemenis avatar
Fitta som fitta. Så länge den är trång! Operera om du känner för det men i min värld så låter det som sjukt onödiga pengar.
2021-05-08, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svingit001
Hej! Jag har så länge jag kan minnas haft extrema komplex för mina inre blygdläppar. Det började i puberteten när dom började växa. Jag har haft sex med ett antal killar, och ingen har sagt något negativt om dom, det brukar vara jag som tar upp det eftersom det är en sån osäkerhet hos mig. Jag vet inte om många har tänkt på det men inte vågat säga något.

Jag vill ha helt ärliga svar på om ni tycker att jag ska operera mig, jag har dock inte råd just nu och är rädd för att tappa känseln m.m så om någon annan som läser detta har opererat sig så får ni gärna dela med er av er upplevelse.

https://imgur.com/a/IKUxCzr
Absolut ingen operation.
Verkligen inte.
Var stolt över dig själv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in