2021-05-07, 22:40
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Casanovan är så jävla sexig.

Pedranovan*
2021-05-07, 22:41
Medlem
Intressant att de på Instagram som säger att de förstår Simon är såna man jämt ser kommentera bra om Nardos Klart dom vill ha bort Tanja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja det vore en twist som hette duga. Zlatan hand i hand med Bianca Ingrosso.
Tänk minerna på deltagarna då.

MVH/Gnomegirl.
Ja! Snälla! Skicka in honom sista 12 timmarna så får vi se på en helt oväntad vändning.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fattade inte den grejen om att Pedram hade påverkat Nardos att rösta på honom när det stod mellan honom och AD? Stämmer det?

Handlar väl om att Pedram gav Nardos så dåligt samvete och betedde sig som skit för att han satt löst veckan innan. Därför tyckte tittarna att Pedram påverkar Nardos till att inte rösta på honom när det stod mellan Adrian och Pedram.
2021-05-07, 22:42
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Folk som tror att han skådespelar... Allt handlar om att Simon är ett vrak inombords. Otrygg i sig själv och lever i en misär utanför huset med alkoholproblem. Hur orkar ni ena döma folk utan ens känna personen.
Precis som offerkoftan själv gör
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fattade inte den grejen om att Pedram hade påverkat Nardos att rösta på honom när det stod mellan honom och AD? Stämmer det?

Jag skulle säga att det stämmer. Den blicken (läs: psykstirrandet) han gav Nardos medans hon velade var inte att leka med. Sen när det låter som att hon är på välja han, då säger han nått och sen ”välj med hjärtat”. Det låter nog finare nu än vad det var. Det var allt annat än fint. Du vet ju hur han är i såna situationer, vi har sett det förr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men hur är det hat att säga att man gett upp att tro att man ska vinna utan är där för att ha kul?! Hon sa att hon tycker Tanja är en fantastisk person och är värd vinsten. Helvete sluta sprida din skit.

Ingen av de vill att Tanja ska vinna! Hon säger ju så för att försöka få tittare att tänka på att Tanja har följare osv!

Emelie är den absolut största och falskaste spelare därinne om du inte märkt det! Jag sprider inte skit jag säger sanningen bara, jag lovar dig att hon går över lik för att vinna millen! Vad hon än försöker säga.
Medlem
1754s avatar
När Simon kom in så var han mr självförtroende ihop med Loui. Nu är han ett vrak.
2021-05-07, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis, hon var en dryg jävla fitta som ingen ville ha kvar. Visst åkte hon ut mot Frida? Eller var det mot hon som åt snor?
Anty åkte ut mot Lisa
2021-05-07, 22:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, men jag menar hon som såg likadan ut. Snorätarn som ”höll på att dö” då BB skickade in en semla med mandelmassa till henne. Vad fan heter den lesbianen då?
Stina?
Linda?
Vettefan? Hon åt dock sitt eget snor!

Just ja! Jobba ögon! Brukade väl stolpskottet skrika?
2021-05-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Ingen av de vill att Tanja ska vinna! Hon säger ju så för att försöka få tittare att tänka på att Tanja har följare osv!

Emelie är den absolut största och falskaste spelare därinne om du inte märkt det! Jag sprider inte skit jag säger sanningen bara, jag lovar dig att hon går över lik för att vinna millen! Vad hon än försöker säga.
Det har jag sagt hela tiden. Hon är nya,Amalia
2021-05-07, 22:44
Medlem
Ger förresten inga pluspoäng till Nardos när hon sagt ungefär samma saker om Tanja bakom stängda dörrar med Simon. Hon kanske lider av dåligt minne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in