2021-05-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
What? Hon åkte ut först av alla i huset. Frida kom in typ dag 60.
Ja, men jag menar hon som såg likadan ut. Snorätarn som ”höll på att dö” då BB skickade in en semla med mandelmassa till henne. Vad fan heter den lesbianen då?
2021-05-07, 22:37
Medlem
Mouchinos avatar
Fattade inte den grejen om att Pedram hade påverkat Nardos att rösta på honom när det stod mellan honom och AD? Stämmer det?
2021-05-07, 22:38
Medlem
Guud vad jag stör mig på Adrian ut med skiten
2021-05-07, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Det skulle vara en annan sak om det var Emelie som spydde ut all den skiten på Tanja under festen.
Eller hur? Men Simon och Tanja är när. Ok att Simon kände så när Tanja kom in men efter nästan hundra dagar borde man väl kommit på andra tankar om man kommit nära varandra. Galet att det är Tanja som fick trösta Simon.
2021-05-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Men är du helt korkad och döv? Hon sa att hon redan ”gett upp” bla bla bla! Ens följare har ingenting med att vinna att göra!

Hon och Simon skulle gå över lik för att vinna den där millen som är på spel men hon försöker låtsas som att hon gör detta för skojs skull 😅

Men hur är det hat att säga att man gett upp att tro att man ska vinna utan är där för att ha kul?! Hon sa att hon tycker Tanja är en fantastisk person och är värd vinsten. Helvete sluta sprida din skit.
Medlem
codemeds avatar
Peddos inlevelse, jag kräks
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Vad hände eftersom hon sa nått om att lämna?

Tydligen inte löngre🙏

Hon blev arg för att Simon sa att de tävlar på olika villkor.

Att hon är känd sedan tidigare och att hon har fler fans.

Typ nåt sånt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perhaps-Probably
Precis. Emelie satt och pratade om Tanja med Simon och höll med, men hon sprang i väg så fort Tanja kom dit. Simon har många brister men han är åtminstone ärlig om det och om vem han är.
Emelie är hal som en ål.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Folk som tror att han skådespelar... Allt handlar om att Simon är ett vrak inombords. Otrygg i sig själv och lever i en misär utanför huset med alkoholproblem. Hur orkar ni ena döma folk utan ens känna personen.

Men då bör han omgående tas ut ur huset och få hjälp och stöd att ordna upp sitt liv.
2021-05-07, 22:40
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
+1
Du är vettig som vanligt

Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Men ojj så mycket han växt enligt han själv hahha!!
Samma jävla misstag om och om
Orkar på riktigt inte med snubben mer. Det mindervärdeskomplexet alltså. Kan nog vara det största jag någonsin sett. Är allergisk mot människan nu för tiden.
Medlem
Casanovan är så jävla sexig.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejt
Käft Judith

Hon ska alltid ha sån jävla inlevelse när hon snackar, allt ska låta så djupt!
”Jag menar verkligen det, av botten av mitt hjärta”

Man ser på Judith när andra snackar så tycker hon att allt de är skitsnack. Då sitter hon och laddar upp ett tal som är ännu djupare och med mer inlevelse.
Hon vill att alla ska bara woooow Judith det är så saaaant!

Vet knappt vad jag skriver men hoppas ni fattar poängen, tänk på det nästa gång ni ser henne snacka!
Har tänkt på det sen början av andra veckan! 😄

Oljudith ska ju som du säger försöka framstå som så jävla djup och "embracea" allt, men egentligen är hon ju bara en hjärndöd nymfoman som bara vill våldta Tanja!
Det är allt som rör sig i hennes lilla lilla hjärna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in