2021-05-04, 13:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Att Adrian har mage att be de andra skölja av sina tallrikar efter maten. Den jävla idioten som knappt bär bort sin egen tallrik annars

Det är viktigt när det gäller en själv vettu och då bryr man sig inte om andra. Såg du hur trevligt att drog ur näsan vid matbordet?
2021-05-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrian öppnade dörren till toan själv och påstod att Nardos sagt katching katching
Ingen får bestämma över Adrian, INGEN, han gör precis som han vill.
Tack till alla som röstade kvar aset och därmed gjorde mig till ett nervvrak
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Precis. För han tror ju att han kan göra som han vill men det stod i hans brev att det sällan blir som han vill. Så om han skiter i disken så kanske bb gör hans tävling omöjlig att klara för han vill ju smita från disken och vinna tävlingar.

Ja det vore härligt.
Han skulle t.ex. tvingas ha ena benet uppbundet i en tävling där löpning ingår, handbojor vid töntiga ballongtävlingar, hörselkåpor vid frågesport osv.

Fast det lär ju aldrig inträffa att fyran skulle ge sin gullegris några nackdelar tyvärr.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Mouchinos avatar
Fan nu hoppas jag att Emelie maxar sin roll och gör det extra svårt för vissa!
2021-05-04, 13:38
Medlem
lillaflippens avatar
Kommer ju bli extremt skrikigt när nardos tillåts att bara skrika ut sin formel istället för att gå dit och säga det. Fy fan
2021-05-04, 13:38
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrian öppnade dörren till toan själv och påstod att Nardos sagt katching katching
HUR kan Adrian överlevt 30 år utan att ha de mest basala verktygen i verktygslådan? Jag är på riktigt chockad över hans sätt/person. Det är för mig så otroligt främmande att en 30 årig man beter sig som en 16 årig tonåring. INGEN (minus Madde) kan ju finna detta attraktivt? Så otroligt söndercurlad snubbe. Typisk "jag har kommit undan på mitt utseende" person som lyckats charma sig till att andra gör saker åt honom. Inte konstigt att han verkar ha panik över sitt utseende då det nog gett honom allt hittills. Ledsen Adrian. Ditt utseende är förgängligt och du börjar bli till åren nu. Snart har du varken utseendet eller verktygen. Vad gör du då?
2021-05-04, 13:40
Medlem
Vad valde ni till black magic?

Elefanten leder. Så ni vet innan ni röstar. Jag tog grillen.
2021-05-04, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Att Adrian har mage att be de andra skölja av sina tallrikar efter maten. Den jävla idioten som knappt bär bort sin egen tallrik annars
Jag hade vägrar. Men de fega jävlarna därinne kommer väl passa upp på fittan. Dessutom sa han att det inte ingick att tömma diskmaskinen i att diska så det kan de andra göra. Han är fan helt jävla sanslös.
2021-05-04, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Missade det.

Hörde bara något om att hon kan bli immun eller bli nominerad.

Kan någon berätta vad hennes ”uppdrag” är?

Tack!
Tittat sen kl9 för att se vem det blir så missar man det såklart!!!
2021-05-04, 13:41
Bannlyst
Idiotierna tror dom måste följa sina roller under dagens immunitet tävling.
2021-05-04, 13:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Den borde han bli straffad för? Vem ska straffa? Är det Pedram så kommer Adrian nog komma undan med det mesta...

Pedram ska ner från makten. Att de sätter honom där är helt befängt och bara att de valde honom är ännu ett tecken på att han manipulerat de alla genom sitt tugg att tro att han är husets vise man!
2021-05-04, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok vad innebär black magic röstningen då? Att de inte får använda det vi väljer eller?
Ingen jävla aning men jag tog kylen och hoppas på att den absolut inte får användas resterande vecka. De kan äta ris och makaroner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in