2021-05-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hm. Det slog mig precis. Skulle inte Simon och Tanja vara en rätt bra match? 😍😁
Finns tid än…
Medlem
Nardos puttade på med näsan. 🙁
Medlem
Och DÄR bytte BB till Nardos musik
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Hur vet du det?

Finns det en tobakatomat eller slussas drogerna in efter betalning?

För att de har med sig tobak innan de kommer in i huset och för att om de ska ha mer så måste de bekosta det själv.
2021-05-07, 19:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nu går det att ställa frågor på BBs instagram stories. In och peppra! Själv skrev jag ett 20-tal frågor, mest till Adrian.

Även till Judith angående om att hon snackar skit om Simon, samtidigt som Simon tror att hon är hans närmaste. Vi måste få fram till Simon att Judith är falsk mot honom.

Tack som fan att du påminde mig!
2021-05-07, 19:41
Medlem
Emelie verkar inte va på bra humör Lagom ångest på henne när hennes val av nominering kan få hennes bästa kamrat utröstad den här veckan och sig själv nästa. Skapligt idiotiskt val
Pedram var lagom ormig som la 2 på simpan också, spännande.
2021-05-07, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Fuck alla rasister på detta forum. Hoppas ni får ett jävla dåligt liv.
Man måste inte hänga här finns andra forum, valet är fritt.
2021-05-07, 19:44
Medlem
Godkväll.
Är det någon vänlig människa som orkar skicka hur dom nominerade? Finns garanterat längre bak i tråden men jag frågar snällt
2021-05-07, 19:44
Medlem
embargos avatar
Varför varför varför ska Nardos sätta sig på tvären hela hela tiden? Innan när folk vilade och gjorde sig i ordning till festen som skulle starta vid 19 skrek hon som en psyksjuk get och klagade på att alla inte hade hennes energi. Hon som legat och gjort EXAKT det motsatta hela veckan.

Och inte kan man unna folk att digga till musik som de inte hört tidigare i huset och verkligen gillar bara för att man själv inte uppskattar den, nix pix då ska man sitta med stone face och klanka ner på den och hota med att snart ligger hon i sängen. Häromdan var hon dessutom på Tanja när hon sa att hon inte gillade viss typ av musik, då fick man absolut inte säga så.

Ingen nyhet att allt ska vara på hennes villkor, men att i nästa andetag sitta och påtala vikten av ömsesidig respekt är hyckleri av sällan skådat slag.
2021-05-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Har du sett Emelie? 😂
Dom filmade ju bara nardos som vanligt så nä
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Varför skulle man såga något sådant? Skulle du säga till någon som umgås med dig på t.ex. en semester att "vi kommer aldrig umgås hemma", om den andra vill det? Hör väl till allmänt hyfs att inte säga allt man tänker.

Att vara ärlig betyder inte att man ska gå runt och säga allt man tänker.
precis blir ju lätt lite dålig stämning på hotellet annars man kan ju iaf vänta tills man har lämnat arlanda.Men vill man leva i kronisk konflikthärd då ska man ånga på som nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Finns tid än…

Simon som har svårt för alldeles för positiva människor? Tanja har bara ett läge, positiv
Jag håller inte med, själv tyckte jag Simon och Steph är en bra match, tyckte de gav varandra bra energi på ngt sätt..

Steph väntar på Simon på utsidan, och han har sagt att han väntar här inne, dagen då han fick in pellefjant..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in