Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Gillade dig bättre när jag tänkte att du slogs på gatorna. Var du tvungen att förstöra det?
Som jag skrev igår(? förrgår? förra veckan? JAG ÄR SÅ JÄVLA VIRRIG orkar inte med mig själv) så är du förebild. Sjukt att en realitytorsk som jag tröttnar, det ska inte kunna hända. Det måste man ju tacka produktionen för, ändå. Att de misslyckats så fatalt med att göra det intressant att kolla på. Jag förstår att de inte kan göra saker 24/7, men det är FÖR mycket dötid och FÖR slappt. Hade velat ha twistar a la PH så Emelie SpEkUlErAr kan dra åt pipsvängen.
Eller ja, ett första steg hade ju varit att gå all in på temaveckorna och faktiskt se till att de följer de enkla regler som sätts upp.
Big Brother har ju sen urminnes tider alltid blivit lite sämre ju mindre folk det blivit i huset, men har ju förut ändå funkat eftersom det oftast varit dom mest intressanta människorna som varit kvar till det bittra slutet.
Och har varit kapabla att hålla igång intresset med intressanta samtal. (och underhållande bråk inte minst) 🙂
Men dom här två sista säsongerna har ju varit helt tomt på såna karaktärer, om det beror på den horribelt genomusla och värdelösa castingen, eller att dagens 20-30 åringar inte är roligare än så här är ju den stora frågan?
Sami räddade väl 2020 litegrann, men den säsongen var ju ändå historiens absolut sämsta.
Tyvärr slår ju nu 2021 alla tidigare bottenrekord med hästlängder, och när man ser vilka oerhört patetiska deltagare som är kvar (och åkt ut) vet man ju inte om man ska skratta eller gråta?
Är ju endast Tanja och Simon som iaf påminner om hur en "äkta" Big Brother deltagare borde vara, tyvärr.
Fyran har obönhörligen sänkt hela konceptet längst ner i Marianergraven, och verkar ju vara fast beslutna att ta död på BB av nån obegriplig anledning!?