2021-05-11, 00:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Det som är läskigt att Pedram och Nardos är de närmsta till Adrian, bägge la rösten på Madde, Adrians "tjej" så det känns konstigt att Madde o Adrian skulle ha klickat, Sen la Madde rösten på Pedram--

Det som känns obehagligt är när simon varje gång han röstar på nån, alltid ska förklara sig o överdrösa komplimanger till madde nu då tex, det känns lite falskt, bla bla han älskar henne o allt han säger, som är fint o han menar. Men jag skulle kännas det känns konstgot ändå, nästan som falskt, Blir typ tvetydigt
"ja om du älskar mig o bra bla, varför röstar du då på mig..?! Tänker hon säkert men säger att allt är fine.

Gruppen känns längst ifrån henne..förutom emelie som är hennes bästa
Nu vet man att de därinne kommer rösta detsamma på Torsdag om inte madde blir immun, SÅ då kan vet man nästan 100 att madde kommer sitta nästa måndag igen.. Och förmodligen åka ut. Så uträknat på nåt vis
Om Peddi eller Judith sitter mot Madde så åker den. Maddes stöd har vuxit vecka för vecka. Det här var väl fjärde personen hon slog ut.
2021-05-11, 00:08
Medlem
Vi kan glömma intriger och drama de sista veckorna! Kommer bara bli pussar och kramar , gråt , långa djupa samtal och pepp! Kommer bli så jävla tråkigt att kolla på! Det enda jag kan se är väl att pedram kommer bete sig lite illa om han blir nominerad. Skulle helst se att tittarna nominerade honom för lite Xtra drama! Men men lika bra att börja avvänja sig nu sakta men säkert.
2021-05-11, 00:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror nån åker i veckan.
Hoppas sen Simon, Tanja och Lill Vickan sitter på måndag, så vi får ut Lill Vickan. Det vore drömmen.
Tror fanken emelie tar simon. exonph...
2021-05-11, 00:09
Medlem
Mouchinos avatar
Tror ni att det blir en immunitetstävling denna vecka?
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Om inte Pedram sitter på måndag så vet jag inte vad?!

Känner redan att min frustration till Adrian gick över fort som fan till Pedram
Det kommer han för emelie o madde lägger varsin 2a, 4p räcker gott o väl
Bannlyst
Tack för ni röstade kvar Judith 🤮🤮🤮🤮🤮
2021-05-11, 00:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiktomallt
Det hade ju varit en fröjd om det bara var han som använde det! Dessutom hade du inte behövt svara på min tidigare kommentar om så var fallet

Jag har bara hört Pedram säga det, jag övervägde att kommentera det, men det kändes lite futtigt. Jag fattade vad han menade, han kanske hade tillfälligt hjärnsläpp efter 80-ish dagar i huset..
Avslutad
Wow! Nardos blir bara falskare och falskare! Nu har hon ingen som är nära henne längre, Emelie då?

Hoppas hon ryker den där falska Nardos.
Medlem
Popcorn76s avatar
Vänta...Nardos säger nu att "hon står för saker"? Hon har ju sagt att hon tycker att föräldrar som har barn som är "lebb" eller "bög" har misslyckats? Jaaa Nardos, du står verkligen för dina åsikter. Not.
2021-05-11, 00:11
Medlem
Paladins avatar
Nardos är fan trögare än Skalman på opium.
De som vill får prata om nomineringar. Detta har aldrig varit en fråga. Däremot är gruppen överens om att inte alla måste göra det "officiellt". Det är fritt att välja. Sluta använda det som ursäkt för att inte prata om du så gärna vill!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Nu ska Nardos bli "vän" med Judith igen för Madde är hennes nya hatobjekt. Förvänta tystnad Madde.

Tycker dom har en bra dialog just nu Judith och Nardos.

Dock förstår jag inte när hon säger att hon inte har någon att gå till. Hon har ju sin storebror Pedram.... Eller så kanske hon kan börja inse att det inte är en riktig relation, och att hon har försakat sin närhet till Emelie pga den.
Medlem
1754s avatar
Nån borde göra en arg meme på Narnia med sina röda ögon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in